חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנת יום הולדת יוצאת דופן: טיול ספארי באפריקה – מסע של חיים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים משתוקקים לקבל מתנה חווייתית, מהסוג שתותיר חותם וזיכרונות לכל החיים, שתתרום להתפתחות האישית ותעצים את ההנאה.
טיולים נחשבים לאחת המתנות האהובות, כי הם שופעים התנסויות וחוויות תוך כדי תנועה, הזדמנות להתנתק מהשגרה ולשנות אווירה, להכיר תרבויות, לגלות נופים ומקומות ולשוב הביתה אחרת מכפי שיצאנו.

גדלנו בשנה – יצאנו למסע נפלא
מחפשים יעד לטיול מתנה? טיול ספארי באפריקה הוא רעיון נפלא למתנה מסוג אחר. היבשת השחורה האדירה שונה מכל מה שהכרתם ומכל כך הרבה בחינות: שילוב מהפנט בין אוצרות גיאולוגיים, תפאורה דינאמית ומגוונת המשתנה מאזור לאזור, מההרים דרך האגמים ועד הסוואנה, מפגש בלתי אמצעי עם בעלי חיים בסביבתם הטבעית, אינטראקציה עם אורחות חיים יוצאי דופן ומרתקים של שבטים ועוד.
טיול ספארי באפריקה יכול להתאים כמתנה בלתי נשכחת לכל אחד – חובבי הטבע וההרפתקאות אקסטרימיסטים בנשמה, למי שאוהב אנתרופולוגיה וסוציולוגיה, לילדים ולבני נוער וגם לאלה שמחפשים אתנחתא ורביצה בחופים קסומים על שפת האוקיינוס ההודי.

מה מחכה לכם באפריקה? הצצה קצרה לחוויות בולטות תוצרת אפריקה שיכולות לשדרג את ההנאה מהמתנה המיוחדת שתבחרו להעניק למי שאתם אוהבים או לעצמכם:

הכירו את 5 הגדולים
כאשר חושבים על אפריקה חושבים על חיות הבר שחיות בטבע הפראי ועל תוכניות טבע ואכן, באפריקה תוכלו להרגיש שאתם חלק מפרק של נשיונל ג'יאוגרפיק.
אתם נוסעים ברכבי שטח ועוצרים לתצפת על בעלי החיים – מראה עוצר נשימה במיוחד אם מדובר בעונת הנדידה.
בשמורות הטבע הפלאיות של אפריקה מחכים לכם 5 הגדולים, שכל תייר תמיד רוצה לראות במו עיניו: פיל, קרנף, תאו, אריה, נמר ויש גם את 5 הקטנים, שלא פחות מרגש לראות: חדף פיל, אורג התאו, הקרנפית, הארינמל וצב נמרי. 

מהקילימנג'רו ועד יערות הגשם
טיול מתנה באפריקה כולל שלל חוויות וכל שצריך זה רק לבחור ולהרכיב את הקומבינציה המועדפת לפי הרכב המשתתפים, התקציב, הטיימינג בשנה, משך הטיול והסגנון. אבל אין ספק שהטבע העוצמתי של היבשת האדירה ישאיר אתכם ללא מילים.
תוכלו להחליט אם אתם מעפילים לפסגת ההר הגבוה הקילימנג'רו או יוצאים למסע קצר או פשוט מתצפתים על הפסגה או יוצאים לסיור בין מטעי תבלינים בזנזיבר, נכנסים לחיקו של יער גשם או שטים באחד הנהרות או באחד האגמים היפים. לאפריקה יש הרבה מה להציע לכם בחיבור לטבע, שתשכחו בכלל שאתם בלי קליטה או לבדוק מי צפה בסטורי באינסטגרם. 

חוויה אנושית שאין כמוה
מעבר לטבע הפראי והעוצמתי שנראה נהדר בכל תמונה לאור יום או לאור שקיעה וגם בין לפידים, שמאירים את השבילים בלילה והלודג'ים או אתרי הקמפינג המושקעים, היבשת מזמנת גם מפגש אנתרופולוגי מרתק למי שרוצה להכיר איך חיים במקומות אחרים, לפעמים אפילו ללא חיבור למים או חשמל. שבטים מסתוריים, מנהגים מעניינים. ניתן לבקר בבתי ספר מקומיים ולשחק ולרקוד עם הילדים, להיות נוכחים בטקס ייחודי של השבט. מעבר לכך, הביקור בערים גם הוא פנטסטי – קניות בשווקים תוססים, חיי לילה סוערים, שילוב מיוחד בין אותנטיות בעיר ובכפר. 

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים טיול מתנה?
בבואכם לגבש טיול מתנה של מסע ספארי באפריקה, פנו לחברה אשר מכירה היטב את היבשת וחיה ותדע להנדס עבורכם טיול תפור למידותיכם או לפי הרצונות והצרכים של מקבלי המתנה. מבחינת אופי הטיול, משך, תקציב, טיסות, העברות, לינה, שמירה על כשרות ועוד העדפות שישפיעו על ההנאה ועל הצלחתו של הטיול.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת