חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חגיגות יום הולדת לגיל המצוות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חגיגת בת מצווה היא אחד האירועים החשובים והמרגשים בחייה של כל נערה. רבות מהן מתכננות מגיל צעיר את ההופעה המשמעותית שלהן באירוע זה עם ההגעה אל גיל מצוות. לאור החשיבות הרבה של האירוע, הנערה והוריה מגיעים לאולמות ולגני אירועים רבים בסביבת המגורים שלהם, כדי למצוא את המקום שהוא המתאים ביותר לחגיגה זו בהתאם לעיצובו המרהיב, לגודלו ולציוד הקיים בו כמו לדוגמה משחקי ווידאו עבור החברים, ציוד הגברה איכותי עבור המוסיקה, רחבת ריקודים גדולה, אוכל מעולה ועוד. בהתאם למועד הרצוי לאירוע ולזמינות של האולם שנבחר, קובעים את התאריך ומתחילים בהיערכות לקראת האירוע. 

חגיגה של גיל מצוות עבור בנים אינה עניין של מה בכך. יש חוגגים ובני משפחה אשר מעדיפים לנסוע לירושלים כדי שחתן השמחה יגיד את ההפטרה שלו ליד אבני הכותל כמו המון ישראלים שמגיעים לשם בימי שני וחמישי. לצורך כך כדאי להיעזר בחברה שעוסקת באופציה של הפקת בר/בת מצווה. הם מתאמים הסעה באוטובוס של חברת הסעות מובילה שנהגיה מנוסים במסלולים בירושלים עד ההגעה לכותל המערבי. בדרך כלל מצטרפים לנסיעה מרגשת זו בני המשפחה הגרעינית, המשפחה המורחבת, חברים מהכיתה, מהשכבה ומהחוגים ומכרים נוספים. ההתרגשות הגדולה מתחילה עוד באוטובוס ולכן כל החוגגים שרים ברוב זמן הנסיעה וכולם מחכים בכיליון עיניים להגעה ליעד כדי לעשות שמח, לרקוד עם חתן השמחה וליהנות מהצביון היהודי.

חגיגה של גיל מצוות באולם 

כאשר חוגגים את האירוע לכבוד גיל מצוות באולם, חברת ההפקה דואגת לכמה נושאים שהם אלמנטריים. אחד מהם הוא התוכן של האירוע כיוון שהמטרה היא לבדל אירוע זה כך שלא ייראה ולא יישמע כמו אירועים אחרים שהילדים הגיעו אליהם. לכן חברת ההפקה מציעה לבני המשפחה כמה רעיונות מקוריים של תכנים.

אפשר להזמין זמר מוכר למופע שבו הוא ישיר כמה משיריו, אמן חושים שילהיב את כל בני הנוער לאור זריזות הידיים שלו והמידע המרתק שהוא מספר לחברים שהמומים מההישגים שלו. אופציה נוספת היא שחתן הבר מצווה או כלת הבת מצווה יקליטו מראש שיר אהוב וישירו אותו בפני כל הקהל שימחא להם מחיאות כפיים לאורך דקות ארוכות.

משחקי מולטימדיה 

באולמות רבים האורחים הצעירים המגיעים לבר מצווה או לבת מצווה של גיל מצוות, נהנים מהעובדה שממתינים להם משחקים אינטראקטיביים ומשחקי מולטימדיה שהם מאד אוהבים ובנוסף לכך משחקים ייחודיים על שולחנות כמו הוקי קרח או פינג פונג. 

הקולינריה באירוע 

לנושא הקולינריה יש חשיבות עצומה בכל אירוע של גיל מצוות והמשתתפים יחשבו לא אחת מהו אירוע מוצלח בהתאם למבחר של המאכלים, לאיכותם ולטעמים הנפלאים שלהם. זו הסיבה שמקדישים תשומת לב מיוחדת לבחירת התפריט יחד עם השף שהוא בעל ניסיון רב באירועים מסוג זה. כיוון שרוב האורחים באירוע הם בני נוער, השף יודע בדיוק מהן האפשרויות המועדפות עליהם ולכן יינתן לכך דגש. .

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת