חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת לאמא – רעיונות איך להפתיע אותה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לאמא יש יום הולדת? לא יודעים איך להפתיע אותה? לנו יש רעיונות מדהימים ליום הולדת של אמא!

יום הולדת לאמא הוא יום מיוחד ביום זה חוגגים את הולדתה ולכן חשוב להפתיע אותה בצורה לא שגרתית ולקנות לה מתנה מיוחדת על מנת להוכיר אותה על דאגתה ומעשיה לאורך השנים. אם אתם רוצים דרך שונה ומיוחדת מאשר עוד חגיגה בבית קפה או בבית עם בני המשפחה, כדאי שתנסו את הדברים הבאים:

רעיונות יום הולדת לאמא - רעיונות שאתם חייבים לאמץ

רוצים להפתיע את אמא בדרך שונה ומיוחדת מאשר הדרך השגרתית הרגילה? באמצעות כמה רעיונות לא שגרתיים תוכלו לחגוג את יום ההולדת בצורה שונה וכייפית והכי חשוב לרגש את אמא שדואגת לכם כל הזמן.

יום כיף בספא עם בני המשפחה וחברים – יום כיף בספא לחברים ובני משפחה. מדובר על יום שלם מהבוקר עד הערב בו כולכם נמצאים יחדיו ועושים עיסויים ונהנים ממתקני הספא השונים שכוללים: בריכה, ג'קוזי, חמאם טורקי ועוד. כמו כן, תוכלו להשכיר לכם חדרים וליהנות מטלויזיה עם חיבור לכבלים, בר עם משקאות, להזמין ארוחת ערב או בוקר במקום, ממערכת הסאונד ועוד.

יום כיף בקריוקי – אוהבים לשיר במשפחה? קריוקי היא הדרך הטובה לחגוג לאמא יום הולדת. תוכלו לסגור ערב עם המשפחה הגרעינית והחברים ולחגוג לאמא בכיף את הולדתה עם שירים שתשירו. כמו כן, גם אמא יכולה לשיר את השיר האהוב עליה ולהראות את כישוריה בשירה.

סדנאת איפור – אם אמא אוהבת איפור וטיפוח קחו אותה לסדנאת איפור ליום אחד. בסדנא תלמד אמא כיצד להתאפר נכון ביום יום יום ותדע איזה גוונים מתאימים לעורה. כמו כן, תתנסה באיפור באופן מעשי ואף תקבל מוצרי איפור במתנה.

סדנאת בישול – אם אמא לא חזקה בבישולים סדנאת בישול היא דרך מעולה לחגוג את יום ההולדת. באמצעות סדנאת בישול של שעתיים תתנסה אמא בהכנת בישול, זה יכול להיות בישול הודי, בישול איטלקי או אפילו בישול בסיסי. סנדאת בישול היא חוויה יוצאת מהכלל ומומלצת לכל אמא בין אם היא יודעת לבשל או לא.

שיט רומנטי – שיט רומנטי על ספינה ביפו או באילת היא דרך נהדרת לחגוג את יום ההולדת בצורה כייפית ומהנה, במיוחד שמדובר על עליכם ללא הילדים. אך כמו כן, תוכלו להשכיר ספינה רק לכם ולשוט לכם בכיף לבד או עם המשפחה.

יום כיף בבית מלון – יום כיף בבית מלון היא דרך נהדרת לחגוג את יום ההולדת. כל מה שצריכים זה להזמין מראש בית מלון באילת או אפילו בתל אביב וליהנות משירותי המלון כול ספא שנמצא בבית המלון.

מתנות ליום הולדת לאמא

אחד הדברים החשובים לא פחות מחגיגת יום ההולדת זה מתנה לאמא. הפתעה לאמא בתחומים שונים בין אם זה טיפוח, איפור או ביגוד יכולה לגרום לאמא להתרגש מאוד. יום הולדת לאמא מתנה חשוב עד מאוד ולכן באמצעות המתנות הבאות תוכלו לרגש את אמא ולהראות לה עד כמה היא חשובה.

גיפט קארד – כרטיס גיפט קארד טעון לאחת מרשתות האופנה או לסופרפארם, כך שהיא תוכל לקנות דברים שאהובים עליה וליהנות מהכרטיס.

מוצרי טיפוח או איפור – תוכלו להרכיב לה סט מוצרי טיפוח או לקנות סט מוכן, או סט איפור או אפילו לשלב בין שניהם.

הדפסת תמונה על בלוק עץ – מתנה יפה ומיוחדת היא הדפסת תמונה של אמא על בלוק עץ שתוכל לשים אותה ליד הטלוויזיה או ליד המיטה ולהיזכר בכם.

עיסוי מפנק – עיסוי מפנק לכל הגוף בין אם זה עיסוי שוודי, תאילנדי או רפואי. עיסוי של 50 ד'ק היא מתנה מושלמת לאמא, מתנה שתזכור שנים רבות.

אלבום תמונות – תוכלו לעשות אלבום תמונות ולכתוב ליד כל תמונה משפט מרגש או משפט השראה, בדומה למשפטים שיש ביומנים. זוהי מתנה מקורית ונחמדה שכל אמא תשמח לקבל.

מנוי לעיתון או מגזין שהיא אוהבת – מנוי לעיתון נשים כמו לאשה או את, היא דרך נהדרת לתת מתנה למי שאוהבים ומוכירים. מנוי לחצי שנה או שנה או אפילו לשלושה חודשים היא מתנה שכל אמא תשמח לקבל.

כל אחד מהמתנות הנ"ל היא מתנה מיוחדת ומפתיעה שכל אמא תשמח לקבל, היא מתנה עם מחשבה מרובה מאחוריה. ולכן שאתם מחפשים רעיונוות או מתנות שונות, כדאי שתעברו על רשימת ההצעות שהובאו בכתבה זאת.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן