חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ערכנו עבורכם רשימה של של רעיונות, מתנות ופעילויות ליום הולדת לגיל 11

יום הולדת לגיל 11 זה עניין רציני הילד שלכם שעד לא מזמן היה קטנטן נכנס לעשור השני של חייו וזו בהחלט סיבה למסיבה, גיל 11 זה כבר גיל שהילדים יודעים מה הם רוצים לכן ארגון החגיגה אומרה להיות בשיתוף איתם תוך התחשבות ברצונות שלהם.

היום זה קל יחסית למצוא רעיונות ליום הולדת לגיל 11 מפני שיש את האינטרנט שמאפשר לנו לקבל המון מידע על רעיונות מקוריים ליום הולדת לגיל 11,  ערכנו עבורכם רשימה של של רעיונות, מתנות ופעילויות ליום הולדת לגיל 11.

מסיבת יום הולדת לגיל 11 מסיבת חפש את המטמון
מסיבת יום הולדת לגיל 11 מסיבת חפש את המטמון

פעילויות ליום הולדת לגיל 11

מסיבת אוזניות – אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב ילדים בשנים האחרונות, מסיבת אוזניות זוהי פעולה מעולה עבור מסיבת יום הולדת לגיל 11, התקליטן מגיע ומחלק לילדים המשתתפים במסיבה אוזניות אלחוטיות והחגיגה מתחילה, מסיבת אוזניות היא אטרקציה רעיון מעולה ליום הולדת לגיל 11.

מסיבת פורטנייט – אחד המשחקים האהובים ביותר על ילדים פורטנייט הוא רעיון נפלא ומקורי ליום הולדת לגיל 11, מארגנים את הבית בצורה של מבצר עם כריות או כל רעיון מקורי אחר ומארגנים אזור בו יש מסך גדול עם המשחק, כמובן שגם חשוב לדאוג לכיבוד בהתאם ואפשר להכין עוגה בצורה של המשחק או אחת הדמויות.

מסיבת אורות – דרך מעולה לקשט את הבית לקראת המסיבה בקישוטים שהופכים להיות חלק מהמסיבה, מאוד קל לארגן את המסיבה במיוחד שכיום ניתן לרכוש באינטרנט מגוון סוגים של תאורה במחירים מצחיקים, לאחר שמארגנים את התאורה בבית ותולים ניאונים ולדים המסיבה מתחילה.

כשהילדים מגיעים הם מקבלים מקלות זוהרים ויחד עם התאורה שארגנתם והמוזיקה חלל הבית שלכם הופך להיות מועדון לילה יפיפה, כמובן לא לשכוח כיבוד מתאים, מומלץ לבקש מהאורחים להגיע עם חולצות לבנות.

מסיבת חפש את המטמון – זוהי פעילות מעולה ליום הולדת לגיל 11 מסיבת חפש את המטמון, את המסיבה ניתן לעשות בקניון המקומי או בבית העיקרון הוא פשוט אתם מארגנים מראש באזור שבחרתם כמה מטמונים כאשר הילדים מתחלקים לקבוצות והם צריכים למצוא את המטמון על פי רמזים שתכינו מראש.

כאמור ניתן לעשות את המסיבה גם בקניון או בפארק באזור של הבית שלכם, לאחר שהמשחק מסתיים מתרכזים כולם ונהנים ממוזיקה טובה כיבוד וכמון עוגת יום הולדת.

מסיבת אקס פקטור – היום תחרויות שירה ריאליטי הפכו להיות להיט אדיר, מאוד קל לארגן מסיבת אקס פקטור שתלהיב את הילדים ותהיה המסיבה של השנה, כל מה שצריך לעשות זה לבקש מהאורחים לבחור שיר שהם יבצעו אותו בפני השופטים, 

את השופטים אתם בוחרים מראש בדרך כלל בוחרים באלה המבינים במוזיקה או שאפשר גם שההורים יהיו השופטים בתחרות, אז כל מה שאתם צריכים עבור ארגון מסיבת אקס פקטור זה מקום, ערכת קריוקי עם מגוון שירים גדול והרבה מצב רוח טוב.

מתנות ליום הולדת לגיל 11

מציאת מתנות מתאימות ליום הולדת גיל 11 לבנים או בנות יכול להיות מעט מאתגרת, הרבה פעמים אנו עומדים במצב שיש לילד הכל או שכל מה שמעניין אותו נאמר זה משחקי מחשב כך שכל מתנה שתביאו יכולה אפילו לא לעניין אותו.

הדרך הטובה ביותר לבחור את המתנה היא פשוט להתייעץ עם הילד או הילדה, אתם יכולים גם לשאול את ההורים שלהם מה הם חושבים שכדאי להביא, דרך נוספת וטובה למצוא מתנות ליום הולדת גיל 11 היא לחפש באינטרנט, תוכלו למצוא אין ספור מתנות מקוריות לגיל 11 או לקבל השראה עבור מתנה משלכם.

מסיבת אורות יום הולדת גיל 11
מסיבת אורות יום הולדת גיל 11

מסיבת הפתעה ליום הולדת גיל 11

מסיבת הפתעה ליום הולדת גיל 11 זה תמיד דבר טוב, הילד או הילדה שלכם נכנסים לעשור השני לחייהם והם כבר מתחילים להיות אנשים קטנים, מסיבת הפתעה ליום הולדת גיל 11 היא דרך מעולה להראות לילדים שלכם כמה אתם אוהבים אותם.

העיקרון החשוב ביותר עבור מסיבת הפתעה זהו אלמנט ההפתעה עצמו לכן הכי חשוב לשמור על המסיבה בדיסקרטיות, על אף שזה קשה היום עם כל המדיה והפלטפורמות שהילדים משתמשים בהם, בחרו בחבר קרוב כדי שיעזור לכם עם ההזמנות פתחו קבוצה של וואטסאפ והזמינו את האורחים.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת לגיל 11

אם אתם מעוניינים לחגוג לילד שלכם יום הולדת בבית זוהי החלטה מעולה כיום ניתן לעשות בבית פעילויות ליום הולדת לגיל 11, ניתן לעשות סדנאות מיוחדות כך שיש לכם המון אפשרויות מעולות.

מתנות ליום הולדת גיל 11 בדרך כלל יהיו מעט יותר צנועות לפחות מבחינת החברים שמגיעים לחגוג אתכם במסיבה, כמובן שאם אתם ההורים של הילד או סבא וסבתא תשקיעו ותבחרו במתנה שתעשה את הילד או הילדה מאושרים.

ניתן למצוא ליום הולדת גיל 11 רעיונות רבים למסיבת הפתעה בתקציב לא גבוה, זה מאוד תלוי בכמה אורחים אתם מזמינים וכמה אתם מעוניינים להשקיע אך כיום ניתן למצוא את כל מה שצריך למסיבה במחירים טובים.

בדרך כלל בחורף לא ניתן לעשות את היום הולדת בחלל הפתוח, לכן בחרו את המקום בו אתם מעוניינים לערוך את המסיבה ובחרו באחד הרעיונות המקוריים ליום הולדת גיל 11 שהצענו בכתבה.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן