חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת 30 עגול

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת 30 בפתח ואתם מחליפים קידומת? זוהי סיבה למסיבה

יום הולדת של גיל 30 זהו יום מיוחד שנות העשרים נשארות מאחור ואתם  קופצים עשור קדימה אל עבר החיים הבוגרים שלכם. ימי הולדת של גילאים עגולים תמיד גורמים לנו לשמוח מעט יותר מן הרגשה של צ'ק פוינט בחיים, הרבה מאיתנו כבר נשואים חלק גם עם ילדים, אנחנו משקיעים את רוב הזמן בעבודה וכמעט ולא נשאר לנו זמן לעצמנו. 

לכן חגיגות יום הולדת 30 הופכות לנו למיוחדות וכאלה שנרצה לזכור לטובה עם המון חווית נעימות, בגלל הייחודיות של יום הולדת 30 וגם מפני שאנחנו כבר יותר בזוגיות ומשפחה ניתן לומר שיש עלייה משמעותית במסיבות הפתעה לבעל השמחה אם זה בת הזוג או בן הזוג המעוניינים לשמח ולשמוח בשמחתם.

תכנון נכון של מסיבת הפתעה ליום הולדת גיל 30

אנחנו לא יכולים להגיד לכם באמת מה נכון לכם ומה לא אך בהחלט אנו יכולים לתת לכם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לארגן את מסיבת ההפתעה שלכם בצורה הכי נכונה עבורכם. כדי לעשות זאת בהתחשב במספר גורמים חשובים שבעזרתם תוכלו לקבל מושג מה בשבילכם ומה לא.

תקציב – תכנון תקציב לאירוע דבר ראשון וכמובן תלוי בכיס שלכם וכמה אתם יכולים או רוצים להשקיע, מעבר לכך הקרבה שלכם לבעל השמחה, ברור שאם חבר טוב מארגן מסיבת הפתעה לידידה בת 30, הוא לא ישקיע כמו שהיה משקיע במסיבת הפתעה לאשתו. כך שיש להתחשב בכמה אתם מעוניינים להשקיע וטיב מערכת היחסים שלכם. 

את התקציב נחשב על פי כמה גורמים שונים, דבר ראשון כמות המוזמנים שיגיעו לאירוע כמובן שזה משתנה בין אחד לאחד, שכן יש כאלה שהם סופר חברותיים ויש להם הרבה חברים בעבודה, ומצד שני יש אלה שהם מעט יותר צנועים והיו מעדיפים לחגוג רק עם מספר מצומצם של אורחים. 

לאחר שאנו יודעים את כמות המוזמנים נבחר את מקום האירוע, בשלב זה יש להחליט היכן האירוע יתקיים האם זה יהיה בבית שלכם או של בעל השמחה או במקום חיצוני, כמו מסעדה או פאב. במקרה שאנו מחליטים לעשות את האירוע במסעדה נצטרך לבחור את התפריט המתאים לאופי האירוע והמוזמנים. 

לגביי אירוע המתקיים בבית נצטרך להחליט איזה סוג של כיבוד אנו מגישים, כמובן שניתן לבחור בקייטרינג, אפשר גם לשלב באירוע סדנא הקשורה באוכל כמו למשל להזמין שף פרטי שמגיע עד אליכם ומכין לכם את האוכל שתבחרו חם וטעים במיוחד. בתחום של סדנאות אוכל תוכלו למצוא אינספור נותני שירות כך שתוכלו למצוא סדנה המתאימה כמעט לכל אחת ואחד.

בשלב האחרון בתכנון של יום הולדת לגיל 30 אתם צריכים להחליט איזה אירוע אתם חפצים לעשות כמובן שאופי המסיבה צריכה להתאים לאופי של בעל השמחה. כיום אתם יכולים למצוא כל כך הרבה רעיונות למסיבת יום הולדת גיל שלושים שחשוב להישאר מפוקסים מסיבת הפתעה אפשר לעשות רק פעם אחת 🙂

רעיונות לפעילויות ליום הולדת גיל 30

מספיק רעיון מקורי אחד ליום הולדת גיל 30 כדי להפוך את היום המיוחד לשמח ועם זכרונות טובים, והאמת זה תלוי רק בכם כי היום אפשר לעשות כל כך הרבה דברים שפעם אפילו לא חלמנו עליהם או שבכלל לא היו קיימים, היום הסיפור שונה ומגוון האפשרויות הפרוסות בפניכם הוא אדיר. 

רעיונות מקוריים ליום הולדת 30

יום הולדת קונספט – היום ישנו טרנד חדש הנקרא מסיבות קונספט את המסיבות האלה חוגגים על פי נושא מסוים שיהיה הקו המנחה של המסיבה, למשל כיום ישנם מסיבות רטרו שבהם חלל המקום מעוצב בסגנון של פעם. זה בהחלט רעיון נהדר לחוגגים יום הולדת 30 וכבר הגיעו לגיל בו נזכרים בנוסטלגיה.

האורחים מתבקשים להגיע בלבוש בסגנון וינטג' וכמובן משמיעים מוזיקה המתאימה לאותה תקופה וכך נוצרת אווירה מדליקה של רטרו. אתם יכולים לבחור באיזה קונספט שאתם רק רוצים להיות מקוריים במיוחד. ישנם גם המון נותני שירות בתחום. 

יום הולדת מוזיקלי – יום הולדת זו מתאימה לחובבי המוזיקה שבינינו, אתם יכולים לבחור למשל ערב קריוקי ולשלב שירה עם חברים טובים, ומצד שני אתם גם יכולים להזמין אליכם סדנה מוזיקלית כמו למשל מעגל מתופפים לאוהבי השאנטי, או סדנה של כלי מיתר היום אפשר למצוא נותני שירות כמעט לכל תחום מהבחינה המוזיקלית. 

יום הולדת בטבע – אם אתם אוהבים את הטבע אז יש מצב טוב שתרצו לחגוג את היום הולדת בטבע יחד עם האהובים עליכם, אפשר לארגן פיקניק משותף במקום ירוק ויפה, אם אתם חוגגים עם החברים הטובים אפשר לבקש שכל אחד יביא משהו, אוכל מסוים או שתייה וליצור אווירה מגניבה של שפע וחברים. 

מתנות ליום הולדת 30

חיפוש אחר מתנה ליום הולדת גיל 30 מתחלק לכמה אפשרויות אשר משתנות לכמה גורמים למשל, אם את מחפשת מתנה לידיד בן 30, או אולי אתה לעשות הפתעה לידידה שלך בת 30 ולקנות לה מתנה מדליקה, אתם תתייחסו לטיב היחסים בניכם, בדרך כלל לזמן ההכרות גם תהיה משמעות ובעצם אם אתם מכירים הרבה זמן כבר הבאתם אחד לשנייה מתנות. 

אנחנו הגברים לא תמיד יודעים לבחור אחר מתנות אתה מאוד רוצה להפתיע את אשתך עם מתנה שתשמח אותה אבל לא בדיוק יודע מה, כמובן שתמיד תוכל להתייעץ עם החברות שלה או אם אתה יכול לשאול את אמא שלה, ואם כל זה לא עזר פשוט תרשום בגוגל מתנה לאישה בת שלושים (מומלץ גם לאלה שמתקשות למצוא מתנה לרשום מתנה לגבר בן 30) כך תוכלו למצוא שלל רעיונות מקוריים ואולי למצוא את המתנה המיוחלת.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן