חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת בהריון – מתנות לנשים בהריון

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תקופת ההיריון ותקופת יום ההולדת היא תקופה מרגשת ומורכבת בו זמנית ואין כמו לפרגן לאישה ההרה ולפנק אותה במתנה מיוחדת לרוח התקופה. מתנה שתעלה לה חיוך על הפנים וגם תשמח אותה ותהיה שימושית עבורה עד הלילה וגם אחריה.
במהלך ההיריון יש חשיבות רבה לטיפוח העור, להפחתת קיומם של סימני מתיחה, להשגת רגיעה ושלווה במיוחד לאור החששות הטבעיים והמתנה הנכונה יכולה בהחלט לתרום לה מההיבט הפיזי והרגשי. לפניכם רעיונות למתנות נשים הרות, שתאהבו לתת והן יאהבו לקבל:

ליצירת אווירה רגועה
התקופה המותחת עשויה להיות פחות מותחת אם דואגים לתנאים הנכונים, לתפאורה הטובה ולנרות ריחניים שמשרים רוגע. מתנה נוספת אהובה שמשלבת בין נרות מדליקים ומעוצבים בפחית למבערים לשמנים. ישנם נרות העושים שימוש בשעוות סויה טבעית שלמעשה מקדמת את פיזור הניחוח ברחבי החדר עם פתיל מכותנה טבעית וציפוי כסף טהור והאריזה עצמה של הנר אסתטית ויפה גם כפריט דקורטיבי בחלל.
מתנה נוספת שתתקבל באהבה וגם היא יכולה מאוד לתרום לאווירה של שלווה בחלל היא של תרסיסי שמנים שנועדו להרגעה. ריחות שיכולים לעודד ריכוז כמו שילוב בין לבנדר, גרניום, ברגמוט מרגיעים להפליא שאפשר להתיז ברחבי הבית ופשוט לתפוס רגיעה גם בתקופה שהיא יותר לחוצה כמו תקופה זו בחיים.
ישנן גם חליטות צמחים המתאימות לתקופה זו שמסייעות בהתמודדות עם תסמינים ותופעות הנפוצות בתקופת ההיריון כמו למשל, להקלה על התופעה של צרבות או כסיוע לתהליכים במערכת העיכול (במיוחד מול עצירות ויציאות רכות), הכנת הגוף לקראת תהליך הלידה, כולל חליטות העשירות בוויטמינים, מינרלים שחשובים מאוד וכן להתמודדות עם מצבי הרוח הקיצוניים שנפוצים בתקופה זו בחיים. הטעם עצמו גם נפלא ולא רק הרכיבים. אפשר לצרף ספל או כלי חליטה להשלמת החוויה.

לטפח באהבה
נושא הטיפוח הוא קריטי בהיריון, כיוון שהעור עובר שינויים בעקבות השינויים ההורמונאליים, התרחבות אגן הירכיים, גדילת הבטן.
קיימים מוצרי טיפוח טבעיים המהווים מתנה לאישה בהריון שיכולים לסייע לשיפור המרקם וגמישות העור, לברק ולריענון שלו ומקנים גם תחושה טובה באמבטיה או מחוצה לה.
ניתן לבחור מארזים מוכנים של תכשירי טיפוח טבעיים שנבחרו בקפידה או ליצור מעין מיקס אנד מאץ' עצמאי בהתאם לניחוחות המבוקשים, רכיב טבעי שחוזר על עצמו בסט או פשוט בהתאם לתקציב ולסגנון המבוקש.

לעסות בנעימות
חלק בלתי נפרד מהמארז של מוצרי טיפוח יכול להיות קשור לנושא העיסוי, שגם הוא יכול מאוד להמריץ ולהוסיף אנרגיות וגם לשפר את מרקם העור. לשמנים יתרונות רבים וישנם שמנים שנמצאו טובים במיוחד בתקופת ההיריון. כמו למשל: שמן זרעי ענבים שעשיר בחומצות שומן ובוויטמין מסוג E ויכול מאוד לסייע בשמירה על בריאות העור וגם השיער והקרקפת, במיוחד בתקופה הורמונאלית בה לעיתים ישנה נשירה והשיער נחלש והעור מתמלא יותר בפצעים, שמן קלנדולה אשר יכול מאוד להגן על העור מפני יובש במיוחד בעור עדין כמו בעת נשיאת התינוק ברחם ושינם שמנים ייעודיים, לדוגמא, לרגליים נפוחות – תופעה נפוצה נוספת בתקופה זו.

לבושה בסטייל
השינויים הפיזיים לרוב דורשים התאמות ביצירת המלתחה וכל מי שמחפשת פריטי לבוש אופנתיים שמתאימים לבטן הגדלה, לאגן הירכיים המתרחב לשמור על נוחות ללא מאמץ ועדיין, ליהנות מהופעה טרנדית תהנה מסוג מתנה כזאת: חלוק בהשראת קימונו, גופיות במגוון צבעים הכי קיצי וטרנדי שיש, שמלת מקסי שמתאימה גם לאירועים או שמלת T שנחשבת לפריט מנצח לכל אחת ומכנסי טרנינג סופר אלסטיים ונוחים ועוד. ישנם גם טייצים וחולצות T בשלל צבעים מבדים שנעימים לגוף ויגרפו מחמאות על הלוק האופנתי שלהם.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת