חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת לגיל 43

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת 43 הוא חתיכת יום הולדת. בדרך כלל, בשלב הזה החיים כבר מסודרים. הקריירה כבר עלתה על מסלול טוב, או שהמשפחה והילדים פורחים ומשגשגים. במקרים אחרים, התחביבים והאהבה לחו"ל כבר הופכים למקצוע של ממש. לא משנה אם מדובר בגבר או אישה, בגיל 43 צריך כבר חגיגה אמתית, שתיקח בחשבון מי הוא החוגג ומה הוא כבר הספיק לעשות בחייו.

 סדנת נגרות

האפשרות הזו מתאימה לכל מי שיש לו ידיים טובות – גברים ונשים. סדנת נגרות היא מקום נהדר להתנסות בעבודה עם עץ וחומרים טבעיים, לצבור חוויות והכי חשוב – לצאת עם מזכרת-מתנה הביתה. בסדנה, אפשר לבנות במו ידיך ובהדרכה של איש מקצוע, בדיוק את מה שהיה חסר לך בבית. נדנדה לגינה, ספסל למרגלות המיטה, שרפרף למטבח. כל האפשרויות פתוחות בפניך כאן, והכל בהתאמה אישית וספציפית אליך. לאנשים עם ידיים שמאליות, הסדנה עלולה להיות מעט מתסכלת. עם זאת, כל עוד קיימת בך אהבה לחומר ולעבודת כפיים – סדנת נגרות היא אפשרות מצוינת לחגיגה.

 יוגה צחוק

מה מתאים יותר ליום הולדת 43 מאשר צחוק בלתי נשלט עד שכואבת כבר הבטן? יוגה צחוק נועדה בדיוק בשביל המטרה הזו. אחרי שבועות עמוסים ומעייפים, זוהי דרך אידיאלית לפרוק מתח, להינות ולחגוג, בצורה קצת אחרת. בסופו של דבר, הצחוק טוב לבריאות, וזה בדיוק מה שכולנו מאחלים ביום ההולדת. מעבר לכך, יוגה צחוק היא אפשרות נהדרת לפעילות אשר משחררת את האווירה וממלאת את החדר בחיוכים ושמחה. אחרי הסדנה, קל מאוד להמשיך בחגיגה באווירה טובה ועם הרבה חוויות מצחיקות.

 לכבוד יום הולדת 43, טעימות יין וגבינה

האפשרות הזאת מתאימה במיוחד לחובבי היין והחיים הטובים. אפשר ליהנות מטעימות יין משובחות בשתי אפשרויות: האפשרות האותנטית יותר היא סיור ביקב. הסיור ביקב אמנם דורש נסיעה ויציאה מהבית, אבל הוא כולל גם ביקור בכרם, בחינת זני ענבים, היכרות מעמיקה עם תהליך ייצור היין הספציפי ביקב הנבחר ועוד. האפשרות השנייה היא הזמנת טעימות יין מקצועיות הביתה. זוהי אפשרות אינטימית יותר, המאפשרת לכל החוגגים לחגוג באווירה חופשית ומשוחררת יותר. אחרי הכל, בבית אפשר להיות קולניים וצוחקים יותר מאשר ביקב קלאסי ברמה גבוהה. כמובן שלצד היין כדאי מאוד להוסיף גבינות משובחות במיוחד, שמחמיאות לטעמי היין ומשלימות אותו. האפשרות הזאת מומלצת במיוחד אם יום ההולדת נחגג בסביבות פורים או שבועות.

 סדנת ניפוח זכוכית

האפשרות הזו מתאימה במיוחד עבור הנשמות האומנותיות שחוגגות יום הולדת 43. ניפוח זכוכית הוא אומנות עדינה ורגישה מאין כמוה, ותוצריה יפים באופן מיוחד. מה יפה יותר מכלי זכוכית צלול וקריסטלי? בניגוד לעיסות נייר, ציור, רקמה או סוגים אחרים של אומנות, לא ניתן להתנסות בניפוח זכוכית בבית. אם חתן או כלת יום ההולדת אוהבים את המלאכה ואת תוצריה, סדנת ניפוח זכוכית היא התנסות שהם לא ירצו לפספס. העבודה כאן היא עדינה וזהירה, וככל הנראה אף אחד מהחוגגים מעולם לא התנסה בה קודם לכן. בסדנה, אפשר ליצור ולקחת הביתה מגוון כלי זכוכית מקסימים בצבעים שונים ובצורות שונות.

 סדנת אפייה

 איזה סוג אפייה עדיף בעיניך? ללא גלוטן? ללא סוכר? על טהרת המחמצת? בסדנת אפייה אפשר לבחור בכל אחד מהסוגים הללו, וברבים אחרים. באפייה, כל שלב הוא כיף גדול: ההתעסקות עם הבצק והלישה, הריח בזמן האפייה, ובעיקר – הטעם בפה. פחמימות טריות וחמות הן אולי לא מתנת יום הולדת שתישאר לאורך זמן, אבל אין ספק שזוהי המתנה שהכי כיף וטעים לקבל.

 מתנות ליום הולדת 43

 כמו עם אפשרויות החגיגה, ישנם אינסוף רעיונות למתנות מוצלחות במיוחד ליום הולדת 43.

סופשבוע זוגי בחו"ל – גם כשאין זמן לחופשה של ממש ולשבועות של כיף בבית מלון, לסופשבוע תמיד יש זמן. סופשבוע רגוע, רק של שני האוהבים, בלי הצקות ובלי טרדות השגרה. כמו שהיה עוד לפני שהיו ילדים ומחויבויות. ליום הולדת 43, באמצע החיים התובעניים והעמוסים – זו אפשרות מומלצת במיוחד.

טיסה בכדור פורח – לראות את הזריחה מעל השדות הירוקים, בתוך כדור פורח צבעוני, עם כוס יין ביד. מה כבר צריך להוסיף? טיסה בכדור פורח היא אפשרות נהדרת לציין את היום המיוחד, עם מראות יפים שבהחלט לא רואים כל יום.

כרטיסים לסטנדאפ – ביום ההולדת, כל מה שרוצים הוא ליהנות ולצחוק. מופע סטנדאפ הוא אחד המקומות המושלמים למטרות אליה. הצחוק כאן מובטח. אפשר להזמין מראש כרטיסים לסטנדאפיסט האהוב על חתן או כלת השמחה, ולשריין מקומות טובים במיוחד. אם יש לך פחד במה, כדאי לבחור במושבים מעט אחוריים – אחרת, עלולים להפוך לחלק מהמופע…

 יש המון אפשרויות לחגוג את יום ההולדת ה-43. העיקר הוא להשקיע מחשבה וזמן בתכנון החגיגה. כשמרגישים כי מישהו פינה זמן והקדיש בך מחשבה רבה והשקעה, היתר – הופך להיות תפאורה לחוויה האמיתית. כדאי מאד להכניס פן אישי למתנה, כמו כרטיס ברכה מושקע שייתן לחוגג או לחוגגת להרגיש עד כמה הוא אהוב. מזל טוב!

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת