חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה לעשות ביום ההולדת של האישה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מלבד מתנות ומקומות יציאה ביום הנישואין, יום האהבה וט"ו באב – כל שנה מחדש מאות אלפי גברים בישראל שואלים את עצמם את השאלה: "מה לעשות ביום ההולדת של האישה שלי?".
אנחנו כאן כדי לספק לכם רעיונות ליום ההולדת של האישה, המאמר הקצר הבא יסדר לכם את האפשרויות השונות הקיימות בשוק.
להיות בבית ביום ההולדת של האישה? לאן לצאת ביום הולדת של האישה? ומה לגבי חוויה זוגית ביום הולדת של האישה?

האם מתנה לאישה מספיקה ביום הולדת?

הענקת מתנה ביום הולדת של האישה יכולה להספיק לחלוטין במקרים שבהם המתנה עצמה היא חוויה, מתנה אחת חומרית כדוגמת בגדים, אקססוריז, מוצרי טיפוח או תכשיטים יכולים להיות מרגשים עבור מרבית הנשים אך לרוב מתנות אלו לא יצרו חוויה ולא ייזכרו לשנים ארוכות.
יחד עם המתנה מומלץ לשלב חוויה נוספת כדי ליצור אפקט הפתעה לאישה ביום הולדת, אולי אפילו אפקט כפול.
אפשרות נוספת היא לוותר על המתנה החומרית (אותה ניתן לתת בימים אחרים) ולהתמקד רק ביצירת חוויה ליום ההולדת של האישה וכל מה שתצטרכו כדי לבחון "מה לעשות לאישה ביום ההולדת", זה לבחור אם לצאת ביום ההולדת של האישה או להישאר בבית.

טיסה לחו"ל או טיול בארץ יכולים להיות חוויה ביום ההולדת של האישה

טיול זוגי הוא החוויה הגדולה והיקרה מבין כל החוויות ליום ההולדת של האישה או של בת הזוג, טיול בחו"ל כמתנה ליום הולדת של האישה נחשב כפעילות יוקרתית ליום הולדת וטיול בארץ יכול להיחשב כרעיון יותר אותנטי (אם מדובר במלונות יוקרתיים בארץ, יוכל להיחשב גם כפעילות יוקרתית ליום הולדת).
טיול זוגי רומנטי בחו"ל יכול להיות לארצות אירופה השונות, הנפוצים ביותר הם פריז ורומא (אחרי עידן הקורונה), במסגרת טיול בארץ תוכלו לבחור במלונות טובים באילת, ירושלים או להתארח בצימרים מפנקים בצפון ועוד.
אם האישה שלכם מעלה את האפשרות לצרף זוג נוסף כטיול זוגות, אל תשללו את הרעיון על הסף, גם אם מדובר בטיול זוגות תוכלו לדאוג לזמנים מיוחדים שלכם ושל האישה בלבד.

בין מסעדה לאטרקציה מקורית: אפשרויות ליום הולדת לאישה

מכוון ויום ההולדת של האישה/בת זוג הם אינם הימים היחידים בהם חוגגים ומעניקים מתנות, לא פעם תחפשו פתרונות מהירים וטובים משיקולים כספיים או זמן מועט לארגון יום הולדת.
יציאה למסעדה ביום ההולדת של האישה היא יציאה מבורכת, חגיגת יום הולדת לאישה או לגבר לא מחייבת לנצח הפתעה מקורית, יצירתית ויקרה כל שנה מחדש – אם בחרתם מסעדה ברמה טובה, בהתאם לטעמים האהובים על בת הזוג וככזו שאינה נחשבת עבורכם כשגרתית, בחירה במסעדה עבור יום ההולדת של האישה אינה פסולה ואפילו מומלצת.

אפשרויות נוספות לחגיגת יום ההולדת של האישה הם אטרקציות שונות, האטרקציות לרוב הן זוגיות או מרובות משתתפים והיתרון הגדול שלהם הוא החוויה וההנאה עבור כלל המשתתפים (זוג, משפחה או קבוצת חברים).
עבור האטרקציות השונות ניתן לבחור ביום פינוק זוגי בספא לאישה ולבעל, פעילות אקסטרים כדוגמת צניחה חופשית או אפילו פעילות הקשורה לעולם המוזיקה בה האישה מגיעה ליום הקלטות שיר קאבר באולפן הקלטות מקצועי, אתם מקליטים עבור האישה או שאפילו תוכלו לבחור בהקלטת דואט שלכם ושל האישה כיום כיף ובלתי נשכח.

מה אפשר לעשות בבית עם האישה ביום הולדת?

אם הסיבה היא לחץ כלכלי, זוג שאוהב את הבית או רצון לגוון מדי פעם – יום הולדת של אישה זו הזדמנות פז לחגוג לאישה יום הולדת בבית עם רעיונות מגוונים, כאלו שלעיתים יהיו טובים יותר מיציאה בחוץ.

ערב מהנה בבית יכול להיות מעולה לזוגיות, כזו שיכולה להיגמר בלילה סוער ובלתי נשכח (מה שהרבה פעמים לא מתאפשר אחרי ערב שלם בחוץ), חגיגת יום הולדת לאישה כערב זוגי בבית יכולה להתאפשר באמצעות הכנת ארוחה שלמדתם דרך מתכון באינטרנט (מומלץ לצפות ביוטיוב ולהיערך מראש) או אפילו רכישת אוכל ממסעדה יוקרתית.
לארוחת יום הולדת בבית ניתן לצרף פעילויות שונות בהתאם ליכולות הכלכליות: נגנים במיוחד עבורכם או פשוט צפייה בסרט אחרי הארוחה הרומנטית.
בנוסף חגיגת יום הולדת בבית יכולה להיות סיבה טובה לאיחוד התא המשפחתי עם הילדים (דבר שמשפחות רבות זקוקות לו מאוד), במקרה שכזה ניתן לבצע פעילויות מגוונות עם הילדים, הפעילות הנפוצה ביותר היא הכנת עוגה משותפת לאבא והילדים והפתעת האמא עם כניסתה לבית.
ביום הולדת לאישה בבית המשותף עם הילדים, ניתן לערוך ארוחה משפחתית ולבצע פעילויות נוספות המותאמות לגילאי הילדים.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת