חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוגי בלונים שאפשר להזמין ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום ההולדת לעולם לא תעבור בצורה מוצלחת ללא סידור של בלונים בחדרים הרלוונטיים, ובמקומות הכניסה. הסידור חייב להתבצע בצורה נכונה ומקיפה, חייב לכלול שלל צבעים דומיננטיים, וסוגי בלונים מגוונים. ניתן להיעזר בשירותיהם של מפיקי אירועים, ומומחים לסידור בלונים. עיצוב וסידור הבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי ההולדת, הם נמצאו והיו קיימים עוד בשנות ה- 90 ותמיד סימלו חגיגה או אירוע מסוים וגדול.

סידור חדר בלונים – מהם הצבעים הכי יפים?

ממבט ראשוני, עיצוב בלונים בחדר כזה או אחר נראה כמו פעולה די קלה, פשוטה, ולא אורכת זמן ומחשבה. למעשה, במבט קצת יותר עמוק, תוכלו לראות שמדובר בהשקעה של ממש, החל מבחירת הצבעים, צורות הבלונים, וכמובן התאמתם לחדר ולרוח האירוע המבוקש. סידור בלונים לכבוד אירוע חגיגי להורים, חייב להיות בצבעים דומיננטיים, כהים יותר, ולא רומנטיים. לעומת זאת, סידור בלונים לאישה או לחברה, חייבים להיות בצבעים רומנטיים מכל בחינה, להוסיף גם צורה של הגיל הנוכחי, ואולי כמה שוקולדים ויין משובח.

אם אתם מתכננים חדר לאישה או לחברה, בחרו את הבלונים בצבע אדום, וורוד, לבן, או אפילו מעט שחור. לעומת זאת, אם מדובר באירוע חגיגי שהוא לא רומנטי, מתנה ליום הנישואין, בחרו בצבע שחור-זהב או כחול. ניתן להוסיף כיתוב באנגלית שאומר "מזל טוב" ואפילו לצרף את שם החיבה או השם הפרטי. ללא ספק, סידור חדר בלונים חייב להישמר למומחים בלבד, התייעצו עם הצוות של Birthday לקבלת רעיונות מקוריים.

כמה עולה סידור חדר בלונים ליום הולדת?

אם אתם רוצים שהחגיגה תצא ברמה המושלמת ביותר, שכרו את שירותיהם של חברות שמתמחות בבלונים. ניתן לחפש חברות כאלה ואחרות בגוגל, פשוט רשמו את המונח: "סידור (או עיצוב) בלונים" בצירוף מיקום. לדוגמא: עיצוב \ סידור בלונים במרכז, וכן הלאה. אז כמה זה בדיוק עולה? כמה יעלה לכם עיצוב בלונים ליום ההולדת הקרב ובא? המחירים מתחילים החל מ- 200 ₪ ויכולים להסתיים גם ב- 1,000 ₪ הכל תלוי במידת ההשקעה, בכמות הבלונים הכלולה, ובצורות והגדלים. כמו כן, במקרים מסוימים, חלק מהערכות והעסקות, מגיעות בשילוב של נורות לד מסביב לבלונים, מדובר במשהו די ייחודי שעשוי לעלות את המחיר משמעותית.

נתקעתם? מחפשים רעיון ליום ההולדת הקרוב? באתר Birthday תוכלו למצוא שפע של רעיונות וברכות. כמו כן, האתר מציג גם מתכונים למגוון פינוקים, בעיקר לעוגות מדהימות ומעוצבות לימי ההולדת האיכותיים. לעוד פרטים על בלונים היכנסו לאתר בלון פלוס https://www.iballoon.co.il/

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת