חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סט סירים למתנת יום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת יש רק פעם בשנה ולחגיגה השנתית הכי גדולה כדאי לחשוב על מתנה מנצחת.
בחירת המתנה תלויה במובנים רבים בבעל השמחה ואנחנו רוצים להעניק לו או לה את המתנה האולטימטיבית שתקלע לאישיות שלהם ולטעמם ושיאהבו את מה שנתנו להם.
יש מתנות שיכולות תמיד להתאים ושכל אחד צריך בבית, בין אם הוא בשלן חובב או פשוט מתקין לעצמו לפעמים ארוחת צוהריים, כמו סט סירים -מתנה נהדרת לכולם.
איך שלא תסתכלו על זה, תמיד טוב שיש סירים לרקוח מטעמים ועל אחת כמה וכמה אם החוגגים הם כאלה שאוהבים לבלות את זמנם במטבח ביצירת מעדנים!

מדוע כדאי לרכוש סט סירים ליום הולדת?

סירים משמשים אותנו למגוון רחב של פעולות בישול, כמו בישול של אורז, ביצים, מרקים, פסטות, תבשילים מכל הסוגים ובכל הסגנונות.
סט סירים כמתנה כולל מגוון סירים בגדלים שונים, כך שאפשר גם להשתמש בהם למטרות שונות. למשל, סיר בעל דפנות מתרחבות המאפשרות פעולת ערבוב נוחה או סיר אולטימטיבי לאידוי או כזה ייעודי לבישול ארוך במיוחד.
אין ספק שהגודל משפיע גם על התוצאה של התוצר המוגמר אך גם יכול להתאים לצרכי הבישול המשתנים – סיר קטן אם מבשלים מנה קטנה או סיר גדול לארוחה גדולה במיוחד.
כך או כך – סיר הוא מתנה מושקעת בשל עלותו ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר במארז שכולל מספר סירים ויכול ללוות את מי שמשתמש בהם במשך שנים.

איך תבחרו סט סירים מתנה?
קיימים סטים רבים במיקסים שונים. מה נבדוק כדי להגיע לפרפקט מאץ' עבורנו? ראשית, כדאי להתייחס למספר החלקים שכולל הסט כלומר בכמה סירים מדובר ואילו סוג סירים, שנית, לבדוק אם הדגמים הללו אכן מציעים איכויות ויתרונות.
קחו בחשבון פרמטרים שיכולים להקל על העבודה במטבח ולהפוך את הדגם לשימושי במיוחד. לדוגמא: מכסה שקוף של הסיר המאפשר לעקוב אחר תכולתו ואופן הבישול או ידידות חזקות הנוחות לאחיזה ולא מתחממות ולא מחליקות בקלות מהידיים. יש דגמים בעלי ידיות סיליקון שעבור רבים מאוד נוחות לשימוש.
החומר ממנו עשוי הסיר בעל השפעה רבה על עמידותו ואיכותו. ישנם דגמים מאלומיניום – מתכת המוליכה חום באופן שווה ונחשבת לקלת משקל יחסית. נירוסטה שגם היא מוליכה חום טובה אך מתאימה יותר לשימוש בחום נמוך עד בינוני או ברזל יצוק שנחשב למוליך חום טוב אך מדובר בחומר יחסית כבד יחסית ויכול לקחת לו זמן להתחמם ולהתקרר כל פעם מחדש.
חשוב לבדוק אם מתבצע פיזור חום אפקטיבי ואם יש בסיס לסיר שנחשב לחסכוני באנרגיה או כל שדרוג אחר.
תכונה חשובה בסיר טוב הוא נושא הנון סטיק – ציפוי מעולה לבישול דל שומן שמתפקד גם כעוצר הידבקויות של מזון לתחתית הסיר. היום גם יש דגמים בעלי ציפוי מתקדם מסוג סוליד רוק למניעת הידבקות מזון. ישנם גם דגמים בעלי ציפוי דו שכבתי או אפילו תלת שכבתי אשר מגן על הסיר במיוחד מפני שריטות ושחיקה לאורך זמן.
כדאי לבחון גם את התאמת הדגמים לכל סוגי הכיריים, במיוחד אם ידוע שלבעל השמחה יש כירי אינדוקציה ואם הם מתאימים לשימוש גם בתנור ועד איזו טמפרטורה.
פרמטר קריטי נוסף לאיכות המתנה תלוי במותג של הסירים והאם מדובר במותג ידוע ששם דגש על עמידה בתקנים המחמירים ביותר וכמובן היכן תרכשו את המתנה ובאיזו עלות.
בדקו –  האם יש שובר החלפה והאם מדובר במקום שיספק לכם את המוצרים עד מועד החגיגה, כדי שחלילה לא תגיעו בידיים ריקות… 

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת