חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים איך לבחור ליצנים ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ליצן ליום הולדת הוא אולי המפעיל הוותיק ביותר בהיסטוריה של ימי ההולדת לילדים, תפקידו העיקרי לשמח ולהצחיק את הילדים ונראה שהביקוש לליצנים יישאר איתנו לנצח.
מהו תפקידו של ליצן ליום הולדת? האם לבחור ליצן או ליצנית ומה ההבדל? לאיזה גיל מתאים ליצן? מה צריך לזכור כשמארגנים יום הולדת לילד עם ליצן / ליצנית? וגם, רשימת ליצנים / ליצניות מומלצים ומומלצות ליום הולדת.

ליצן ליום הולדת – המפעיל שילדים יאהבו לנצח

ליצן ביום הולדת, מה שהתחיל בתור ליצן חצר המלך והמשיך להופעה בקרקסים, השתלב עם השנים כפעילות פרטית בימי ההולדת לילדים.
ליצן ליום הולדת מלווה את ילדי ישראל מיום הקמתה, ככל שעברו השנים כך ההופעות של הליצנים הלכו והשתפרו וכיום מובילים את ענף הליצנים והמפעילים לימי הולדת עם עשרות אפשרויות לבחירה.
למרות שהליצנים יכולים להגיע מאופרים, לבצע להטוטים ולנפח בלונים – ליצנים בעידן המודרני יכולים לספק הופעה שלמה ביצירה מקורית משלהם, לבחור בתרגילים מסובכים שאינם זכורים מהליצן המסורתי מימי ההולדת כבעבר, לבחור בפעילויות שונות כמו בועות, לשלב קוסמות ועוד.
ליצן של פעם או ליצן מודרני לימי הולדת, ליצנים ליום הולדת הם מצרך מבוקש על-ידי ילדים רבים בארץ ובעולם.

אחת מהשאלות איתם מתלבטים ההורים היא: "לאיזה גיל מתאים להזמין ליצן ליום הולדת?", למרות שגם אנחנו המבוגרים יכולים לצחוק מהופעה של ליצן, הופעה של ליצן ליום הולדת מכוונת לרוב לילדים מגיל 4 ועד גיל 10.
במידה ומדובר על פעילות קרקס להטוטים כדוגמת חישוקי אש או סטנדאפ לילדים אז הגילאים יכולים להגיע אפילו עד לפעילות בר ובת מצווה.

איך בוחרים ליצן ליום הולדת?

הזמנת ליצן ליום ההולדת אינה קשה כלל, הרשת מלאה בליצנים המציעים את עצמם לימי ההולדת ואתם רק צריכים לבחור – כל מה שצריך זה לבחור מספר ליצנים, לבדוק על הליצנים ברשת ולבחור את הליצן ליום ההולדת של הילד או הילדה.
דבר ראשון שמבצעים הוא חיפוש שם הליצן בגוגל וברשתות החברתיות, חשוב לבצע בדיקה זריזה כדי לאתר מידע ויזואלי על כל מפעיל (תמונות וסרטונים), במיוחד על ליצנים המספקים הופעה לילדים שלכם. ככל שהאומן חושף יותר דוגמאות אינטראקציה עם הקהל, כך תרגישו יותר בטוחים להזמין את הליצן ליום ההולדת לילדים בגילאים השונים.

דבר מרכזי חשוב בבחירת ליצן היא תכנית ההופעה ביום ההולדת, חלק מהליצנים והמפעילים לימי הולדת מפרטים באתרים ייעודיים או במקומות שונים ברשת את תכנית הפעילות של הליצן (במידה והתכנית לא מפורטת, התקשרו לליצן ותשאלו אותו).
בררו עם הליצן אילו אמצעים הוא מביא איתו: שולחן, מערכת הגברה ומיקרופון ואמצעים נוספים שאליהם תצטרכו להיערך, לדוגמה: אם המופע כולל אש, ההופעה מחייבת אתכם לחצר או פארק עם מרחק מהילדים.
ביקורות על ליצן נשמע אמנם מצחיק, אבל כמו כל מפעיל וספק שירות, חפשו ביקורות על ליצנים ליום הולדת בגוגל ובאתרי ביקורות נוספים.
רגע לפני הסוף, בדקו מול הליצן את המחיר שהוא גובה עבור ההופעה, עלות ליצן ליום הולדת היא מרכיב חשוב בבחירת ליצן.

הצעד המומלץ האחרון הוא היבט חינוכי והתחלת הקניית ערכים ועצמאות לילד, בחרו 2-3 ליצנים שנראים לכם הכי מתאימים ושתפו את הילד/ה בתהליך קבלת ההחלטה על הליצן ליום הולדת.
דברים נוספים שמומלץ לבדוק עם הליצן: שעות הופעה (בדקו אם כולל התארגנות במקום לפני), האם מחלק פרסים לילדים, האם יש מי שיגבה את הליצן וכיצד ניתן לשדרג את ההופעה (בתוספת תשלום).

ליצנים מומלצים ליום הולדת

כשבוחרים ליצן מומלץ ליום הולדת, חשוב לבצע בדיקה ברשת אודות הליצן, כמו כל מפעיל הגובה שכר נאה עבור כל הופעה, חשוב לבצע את כל הבדיקות המתאימות עליהן הסברנו בתחילת המאמר.
עלות ליצן ליום הולדת לרוב תהיה כמה מאות שקלים להופעה ביום הולדת ולעיתים אף אלפי שקלים, המחיר משתנה בהתאם למספר היבטים: כמות הילדים המשתתפים ביום ההולדת, ניסיון מקצועי של הליצן, ההשקעה על ההופעה ועד האהדה הציבורית של הליצן או המפעיל המשמח.

רשימה קצרה של ליצנים מומלצים ומפעילים משמחים ליום הולדת

  • לירון הליצן
  • יניב המגניב
  • מורנו, חגיגת להטוטים וקרקס
  • הפייה איילת
  • דורוני מקרוני
  • אילן וייס, סטנדאפיסט לילדים
  • אלון, קרקס לוקו
  • להטוטל, הפעלת ג'אגלינג חווייתית
  • הילה, הפעלות לילדים
  • הקרנבל של טל
  • אריאל הקטן, הפעלת קרקס
  • אונית הפונפונית
  • שרוליק הליצן
  • בועות והפתעות

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת