חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צמיד זהב: המתנה המושלמת ליום הולדת לאישה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אין כמו להפתיע בגדול פעם בשנה – ביום ההולדת של האישה הקרובה אליכם. בת הזוג, אם, בת, אחות, בת דודה, חברה.
מחפשים את המתנה האולטימטיבית? תכשיט הוא מתנה שכל אחת אוהבת לקבל ובאירועים חגיגיים במיוחד. צמיד זהב מהווה פריט מנצח במיוחד המקפיץ את ההופעה כולה ומשדרג פלאים את הלוק. מדוע דווקא צמיד זהב? אילו סגנונות בולטים בזירת צמידי הזהב וכיצד לבחור את הצמיד הנכון למתנה? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

צמיד זהב שנשאר אתך

צמיד הוא פריט שימושי ומתאים לכל אחת שיכולה לענוד אותו בכל עת. הזהב עצמו מביא עמו איכויות שהופכות אותו לנחשק בעולם התכשיטים.
מדובר במתכת היקרה ביותר בעולם, בעלת עמידות יוצאת דופן בפני שחיקה, לכלוך, אבק, שריטות, כשניתן גם להתקלח עם צמיד מזהב ולכן הוא מלווה את מקבלת המתנה בכל רגע בחיים והיא לא צריכה לשמור עליו במיוחד או להסירו בעת הרחצה.
כמו כן, המתכת היפו אלרגנית ואידיאלית לבעלות עור רגיש והזהב מאופיין בניצוץ שנשמר למשך שנים ארוכות ולכן נחשב לנכס שעובר מדור לדור בירושה שכיף לקבל.
תכשיטי זהב וביניהם צמיד זהב לאישה מסווגים לפי דרגת הקרט של הזהב המעידה על אחוז טוהר הזהב בתכשיט וככל שאחוז טוהר הזהב עולה – כך התכשיט נחשב יוקרתי יותר. לכן, כה חשוב לברר את הפרט הזה בבואכם לרכוש את המתנה באיזו דרגת קרט מדובר.
הזהב עצמו מתחבר בעיצובים מיוחדים לשלל אבני חן, פנינים ויהלומים בקומבינציות יצירתיות ומעניינות בהשגת דגמי תכשיטים מרהיבים וכמובן שגם השיבוץ האומנותי בעבודת יד של היהלומים וסוג הזירקון מוסיפים ליוקרת התכשיט ולמראהו האטרקטיבי.
קיימים מספר גוונים של זהב: זהב צהוב הוא ככל הנראה הפופולארי מבינם, זהב לבן וזהב ורוד וצמידי הזהב אף הם מגיעים בגוונים הנ"ל. 

צמיד זהב בכל הסגנון

צמידי הזהב מככבים במגוון וריאציות מרגשות ועיצובים מפתיעים שעולים על כל דמיון. ניתן למצוא צמידי זהב בכל הסגנונות האפשריים ולבחור תכשיט לפי הטעם האישי, סגנון הלבוש של מקבלת המתנה, תווי הפנים והאירוע בו מעניקים לה את הצמיד.
קיימים מגוון סגנונות בולטים בין צמידים עשויים זהב:  צמידים עדינים בטקסטורה חלקה, צמידי חוליות דקות או עבות.
אם תרצו להעצים את המראה חפשו צמידים עם קישוטים ואלמנטים סימבולים כמו פרפרים או לבבות. במידה וברצונכם להוסיף טאץ' אישי ייחודי לצמיד – ניתן לבחור צמידי זהב עם דיסקיות כשעל הדיסקית ניתן לחרוט את שם האהובה או משפט מפתח לחיים.
צמידי טניס נחשבים למתנה מושקעת במיוחד משובצים ביהלומים במגוון צורות כשמספר היהלומים, ליטוש, ניקיון וצבע היהלום משפיע על יוקרת הצמיד עצמו.
אפשר למצוא צמידי טניס מזהב עם שתי שיניים ויותר, בסגנון פירמידה מלכותי, חוליות המושקעות פנימה ועוד עיצובים מוקפדים במראה אלגנטי מתוחכם או קלאסי.
זכרו שצמיד זהב נחשב לפריט על זמני הצולח מגמות וטרנדים ומתמזג בהרמוניה בכל עת. 

חשוב מאוד לרכוש צמיד זהב אמיתי כיוון שזהב אמיתי הוא הדבר האמיתי! האיכות, התכונות המטיבות, יש מחקרים שהצביעו על כך שזהב אמיתי אפילו תורם למצב הפיזי של הגוף ותומך בבריאות ואין ספק שצמידים מזהב אמיתי נראים פשוט פנטסטי על הזרוע ומדובר במתנה מושקעת שמראה על מחשבה מראש ואהבה.
שימו לב שבחרתם צמיד זהב במידה המתאימה או עם פתק החלפה, כדאי לבצע רכישה מאובטחת באתר אמין של חברת תכשיטים מובילה בתחומה המספקת גם אפשרויות החלפה ותעודת אחריות ולא לשכוח – לארוז את התכשיט בדרך מיוחדת וססגונית ולצרף ברכה. שיהיה במזל טוב!

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת