חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת לגיל 46

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חגיגת יום הולדת 46 היא ציון כברת דרך לא קטנה. בשלב זה בחיים החיים מסודרים הן מבחינת קריירה והן מבחינת משפחה. הילדים גדולים כבר חלקם לפני גיוס ואחרים אחרי גיוס, וכל מה שנותר זה לחגוג עם המשפחה הגרעינית והמורחבת את המאורע. אז באילו דרכים אפשר לחגוג?

כמה רעיונות לחגיגת יום הולדת 46

במקום לחגוג שוב בעוד מסעדה או בית קפה כמו שאתם רגילים כל שנה, למה שלא תנסו לחגוג בצורה שונה ומיוחדת. באמצעות הרעיונות הבאים תוכלו לחשוב בצורה אחרת ולחגוג קצת שונה ממה שאתם רגילים אליו, זה הזמן לגוון ולשנות במיוחד בגילאי 40 פלוס לאחר שאנחנו רגילים לחגיגות מסוג מסוים מדי שנה כדי שתהיה לכם מזכרת שונה ומיוחדת מכל גיל.

יום כיף בספא – מי מאיתנו לא אוהב להתפנק עם עיסויים כייפים במשך יום שלם, בין אם זה לבד או עם בן או בת הזוג. ביום כיף בספא תוכלו להתפנק עם עיסויים מענגים וכייפים ביחד עם הבן או בת הזוג או אפילו לבחור כמה חברות טובות או חברים טובים למשך כמה שעות או ליום שלכם. ובין היתר ליהנות ממתקני הספא, ארוחות הבוקר או הערב שמוגשות במקום ועוד.

יום פינוק בבית מלון- יום פינוק בבית מלון הוא דבר שאתם חייבים לעשות בגילאי ה-40 פלוס, ואם לא עשיתם אותו עד עכשיו זה הזמן. קבעו לכם ליום הולדתכם מקום בבית מלון מפואר שאתם מתים להיות בו, ותתפנקו מיום כיפי בבית מלון עם בן או בת הזוג או עם חברות טובות, משירותי הספא במקום, חדר הכושר, פעילות במלון, הבריכה ועוד.

ערב קריוקי- ערב קריוקי עם המשפחה המורחבת הוא אחד האירועים המהנים והכיפיים שאפשר לחגוג עם האנשים הקרובים וחשובים ביותר בחייכם. ואם אתם חובבי שירה אז בכלל, תוכלו להיות זמרים לערב אחד ולהפגין את יכולת השירה שלכם לצד מאכלים ושתייה במהלך הערב.

סדנת בישול- סדנת בישול היא מתנה מצוינת לכל גבר או אישה בגיל 46. בסדנא זאת ניתן ללמוד דברים חדשים או להתחיל סוף סוף ללמוד לבשל. הסדנאות מתחילות מסדנאות למתחילים ועד מתקדמים.

שף עד הבית- אם אתם אוהבים להיות בבית ופחות טיפוסים של לבלות בחוץ, למה שלא תזמינו שף עד הבית שיכין ארוחה למשפחה והחברים. עם אוכל טעים, מוזיקה טובה, ריקודים וקינוחים טעימים תוכלו לחגוג את יום ההולדת בכיף עם האנשים הקרובים וחשובים לכם בחיים וליהנות מארוחת גורמה טעימה ומשביעה.

מתנות ליום הולדת 46, המתנות שאתם חייבים לקנות

אם אתם מתלבטים מה לקנות לגבר או אישה בגיל 46, כדאי שתאמצו את המתנות הבאות ותפסיקו להיות נדושים עם המתנות שאתם רוכשים כל שנה. תהיו יצירתיים ותחשבו על רעיונות אחרים מאשר טיפוח, איפור מוצרים לשיער, ביגוד ועוד. למה שלא תנסו את הדברים הבאים:

כרטיסים למופע סטנדאפ – בחרו אומן סטנדאפ אהוב ומצחיק ותוכלו ליהנות מחוויה מהנה וכיפית של שעה וחצי. את הכרטיסים הזמינו מראש על מנת למצוא מקומות טובים באולם. אם אתם חוששים מפני צחוקים או שיש לכם פחד במה, תוכלו לבחור מקומות ישיבה אוחריים לקראת סוף האולם.

בנג'י- תמיד חששתם לעשות ספורט אתגרי ודחיתם את זה, זה הזמן לעשות בנג'י בגיל 46 רגע לפני שאתם הולכים ומתבגרים יותר. אז תתגברו על הפחדים וסמנו עוד וי על רשימת הדברים שעשיתם בגילאי 40 פלוס.

סופשבוע בחו"ל עם הבן זוג- מתנה מהממת שתשאיר לכם חוויה של עוד זה סופשבוע זוגי בחו"ל. בחרו יעד שאתם חושקים בו הרבה זמן כולל בית מלון, זה יכול להיות איי סיישל, זנזיבר או תאילנד הרחק מישראל. בסופשבוע הסוגי תוכלו ליהנות עם בן או בת הזוג ולבלות כמו שצריך במדינה זרה ולשכוח מחיים הלחוצים והתובעניים.

טיסה בכדור פורח- טיסה בכדור פורח היא מתנה נהדרת וכיפית שכל אחד ישמח לקבל. מדבור על חוויה מדהימה ומיוחדת שחייבים לעבור פעם בחיים, חוויה שבה תרגישו כמו ציפורים עפות ותראו את הנוף המדהים.

עיסוי בספא- אם אתם רוצים לפנק את בעל השמחה, כדאי לכם לרכוש עיסוי בספא. העיסוי המפנק ישחרר את חוגג היום הולדת ויגרום לו לזכור את המתנה שלכם. עיסוי עמוק ורפואי ישחרר אותו מכל הלחצים ויפנק אותו ביום המיוחד שלו. מעבר לכך, יוכל ליהנות ממתקני הספא שעומדים לרשותו כולל ארוחה במקום אם החבילה שרכשתם כוללת אותה, ואם לא תמיד ניתן להוסיף.

ישנם לא מעט רעיונות לחגוג יום הולדת 46 לגבר ולאשה. מה שחשוב זה להשקיע מחשבה ולהיות יצירתיים ולא בנאליים וכמובן לתכנן מראש. ברגע שאתם חוגגים בצורה שונה ומיוחדת שאתם לא רגילים לחגוג, חוגג יום ההולדת מעריך זאת ומבין שהקדשתם לו מחשבה מרובה ואיכפת לכם ממנו. כמו כן, תמיד נחמד להוסיף למתנה שלכם כרטיס ברכה עם ברכה מכל הלב שאתם כתבתם לחוגג יום ההולדת.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת