חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת לגיל 6

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

באמצעות רעיונות ליום הולדת 6, תוכלו להעניק לילדכם חוויה שיזכור אותה לאורך שנים רבות.

 יום הולדת  גיל 6 הוא יום הולדת מיוחד ומרגש. בגיל זה הילד בוגר יותר ולומד בכתה א' במערכת החינוך. לכן זוהי הזדמנות לחגוג עבורו את יום הולדת 6 בצורה הכי כיפית ומהנה שיש ביחד עם ילדי הכתה. 

באמצעות רעיונות ליום הולדת 6, תוכלו להעניק לילדכם חוויה שיזכור אותה לאורך שנים רבות. להלן כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 6.

מסיבת לגו

מסיבה לגו היא מסיבה שכל ילד בן 6 יתחבר אליה. במסיבה זאת עורכן שולחן עם כלים חד פעמיים בצבע סטנדרטי ומפזרים על הרצפה את חלקי הלגו השונים, וזאת על מנת שילדים ישחקו בהם. 

תוכלו להפעיל את הילדים עם מגוון פעילויות שונות כגון: תחרות בנייה, בינגו לגו, קליעה למטרה לגו ואפילן להכין אותם למשחק "נעץ את ראש איש הלגו".

מסיבת קאפקייקס

במסיבת קאפקייקס הילדים יחבשו כובעי שף וישימו על עצם סינר. מסיבת קאפייקס כוללת מאכלים וקינוחים שאהובים על הילדים. הילדים ילמדו לאפות ולבשל, כך שמדובר על הפעלה מהנה וכיפית כאחד, החל ממנה הראשונה המוגשת ועד לקינוח הטעים.

לוחמי העבר

מסיבה בסגנון לוחמי העבר כוללת גיבורי על קלאסיים ופופולאריים בקרב הילדים. גיבורים אלה יכולים להיות אבירים, פיראטים ועוד. 

בהתאם לתקופות השונות שבהם היו גיבורים, בין אם זה תקופה היסטורית עתיקה או גיבורים מהתקופה האחרונה ניתן לעשות יום הולדת לגיל 6 בסגנון פיראטים, אבירים או גיבורים אחרים אשר אהובים על הילדים.

מסיבת הוואי ורודה

מסיבת הוואי ורודה, היא מסיבה קיצית וכיפית עבור הילדים. במסגרת המסיבה ילדת יום ההולדת מזמינה את חברותיה למסיבה. 

במהלך המסיבה החברות יוצרות שרשרות פרחים אקזוטיות, רוקדות עם חצאיות הולה, נהנות מתחרות לימבו, שותות שייקים ואף אוכלות שיפודי פירות טרופיים ברוח המסיבה. מדובר על אחת המסיבות המהנות והכיפיות ביותר שכל ילדה בת 6 תרצה לחגוג כך.

ציורי אומנות

עוד דרך לחגוג את יום הולדת 6 היא דרך היצירה. בסגנון מסיבה זאת מצטיידים בבדי קנבסים וצבעים ונותנים לילדה ולחברותיה לצייר על מה שהן רוצות. 

בנוסף לכך, תוכלו להשכיר את שירותי ההדרכה של מורה מקצועית לאומנות שתלמד את הבנות סוגי טכניקות שונות לציור ואף תנסה איתם כמה נושאים שונים. 

הפעלה זאת מתאימה לילדים חובבי אומנות והיא מומלצת ביותר, מאחר שהיא רק שמפעילה את הילד אלא גם עוזרת לו לפתח צד בו שהוא הציור.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת לגיל 6

על מנת לבחור מתנה ליום הולדת 6, חשוב לדעת מה הילד אוהב או אפילו להתייעץ איתו. בהתאם לכך תוכלו לדעת איזה מתנה מתאימה לצרכיו האישיים ואיזה מתנה ישמח לקבל הכי הרבה.

אם מדובר על ילד בגיל 6 תוכלו לקנות לו: לוגו, מכונית על שלט, ספר או אפילו נגן. אך אם מדובר על ילדה בגיל 6, תוכלו לקנות לה בובת ברבי, לגו, בובות ועוד.

עדיף לשאול את הילד מה הוא אוהב ובהתאם לכך לבחור לו מתנה מתאימה שמתאימה לצרכיו האישיים.

בהתאם לסגנון יום ההולדת, עונות השנה והתקציב של ההורים ניתן לבחור בין חלל סגור או חלל פתוח על מנת לחגוג את יום ההולדת. לרוב חללים פתוחים כמו פארק, גינה ציבורית או אפילו ים יתאימו יותר לעונת הקיץ החמימה שאין גשמים. 

לעומת זאת, חללים סגורים יתאימו לעונות קרירות וגשומות. בנוסף לכך, יש לקחת בחשבון את התקציב לאירוע, לכל משפחה יש תקציב משלה שלא תמיד מסתדר עם מחיר החגיגה.

בחירת מקום חגיגת יום ההולדת היא בהתאם לעונות השנה ולתקציב של המשפחה. אם הילד נולד בתקופת החורף ולהורים אין תקציב מספיק לאירוע, ניתן לבצע את האירוע בבית ביחד עם החברים ובני המשפחה הקרובים. 

אך אם להורים יש תקציב, ומדובר על תקופת הקיץ החמה מומלץ לערוך את יום ההולדת במקום פתוח ומחוץ לבית. 

אך חשוב להשגיח על הילדים במהלך כל האירוע עצמו, במידה ומדובר על לוקשיין כמו הים שהוא פתוח ומסוכן לילדים או בפארק או גינה ציבורית.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן