חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אספנו עבורכם כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 60

יום הולדת 60 הוא לא יום הולדת שנחגג כל יום. זהו יום הולדת עגול ויפה, שיש להתייחס אליו בכבוד הראוי לו ולציין אותו כמו שצריך. 

כשקרוב או קרובת משפחה, חבר או חברה או אפילו קולגה מגיעים לגיל 60, מומלץ להתארגן מראש ולהכין מסיבה אמתית. אספנו עבורכם כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 60.

מסיבה על יאכטה

 אם רוצים לחגוג עם הפתעה ליום הולדת גיל 60, מסיבה על יאכטה היא אפשרות נהדרת – בעיקר אם חתן או כלת השמחה אוהבים את הים, את הפינוק או את החידוש שבדבר. 

כשחושבים על יום הולדת גיל 60 מה לעשות הופכת לשאלה משמעותית, והעברת המסיבה עצמה אל לב הם יכולה להיות פתרון נהדר. 

עריכת המסיבה על היאכטה מאפשרת מסיבה יוקרתית יותר, עם נוף מקסים אל כל הכחול שמסביב, ובעיקר – אווירה שונה ומיוחד. אם מחפשים הפתעה לגבר בן 60 או הפתעה לאישה בת 60, מסיבה על יאכטה היא בדיוק הדבר עבורכם.

סדנת סטיילינג

 בין אם מדובר באבא מבוגר – שאולי כבר הפך לסבא ואולי בשנים הקרובות – או באמא מבוגרת שעתידה להפוך בקרוב לסבתא: 

ככל הנראה, חתן או כלת השמחה יוכלו להיעזר בסדנת סטיילינג מותאמת אישית. הסדנה יכולה להוות גם פעילות ליום הולדת גיל 60, וגם יום כייף ביום הולדת. 

אם משלבים בה גם קניית בגדים חדשים, על פי הסטייל החדש, אפשר לשלב ברעיון אחד גם פעילות וגם מתנה לגיל 60. 

בנינו, ישנם בני 60 שממש לא צריכים סדנת סטיילינג – אבל יש כאלה שגם יכולים ליהנות ממנה מאוד, וגם להרוויח ממנה לא מעט ידע שימושי ושדרוג למראה.

חדר קריוקי

 כשמחפשים לכבוד יום הולדת גיל 60 רעיונות, אחד הרעיונות שהפכו פופולריים בשנים האחרונות הוא חדר קריוקי. 

חדר הקריוקי יכול להיות מיקום נהדר למסיבת יום הולדת, בעיקר אם בקהל ישנם גם זמרים טובים וגם זמרים גרועים למדי – שאינם מתפדחים ובאו כדי ליהנות. 

אפשר לבחור בחדר קריוקי בתור הפתעה לחברה טובה בת 60, או כמתנה לחדר טוב בן 60. אם מוסיפים לכך כיבוד, שתייה (קלה וגם מעט חריפה, תלוי בהרכב המשפחתי ובמספר הילדים המשתתפים), סבב ברכות ומתנה מושקעת – חדר קריוקי יכול למלא את ערב יום ההולדת בשעות של הנאה, כייף וצחוקים.

מסיבת שנות השישים

 אם מחפשים רעיון מקורי יום הולדת 60, מסיבת שנות השישים היא אפשרות מושלמת. בשנות השישים היה פה כייף גדול – מוזיקה טובה, סגנונות ריקודים טובים, אלכוהול ואוכל טוב, ומה לא?

 שנות השבעים והשמונים ידועות יותר בתור "השנים העליזות", אבל גם בשנות השישים היה כאן לא רע בכלל. לכבוד יום הולדת 60 כדאי לערוך מסיבת שנות השישים: 

עם מוזיקה מקפיצה של התקופה השמחה הזאת, ריקודים וקישוטים בסגנון וינטג' של פעם. כשמדובר על אנשים שגם אוהבים את התקופה ואת רוח הנוסטלגיה בכל מקרה, הם ישמחו אפילו יותר למראה החגיגה המיוחד. 

כשמחפשים הפתעה לגבר בן 60 שמטורף על הסדרה מד-מן, למשל, מסיבת שנות השישים היא אופציה מצוינת.

על האש בחצר

אם מחפשים רעיון מקורי יום הולדת 60, האפשרות הזו איננה רלוונטית. על האש מתאים מאוד לחגיגת יום הולדת בבית, או לחגיגת יום הולדת בהפתעה, אבל זה בהחלט לא רעיון מקורי בשום צורה. 

למה בכל זאת כדאי לבחור בו? כי מקוריות זה לא תמיד העיקר. יותר חשוב להתאים את האירוע לחתן או לכלת השמחה ולאופי המוזמנים. 

כשמדובר על משפחה שאוהבת את הביחד, מעריכה את זמן האיכות ומעוניינת להשקיע בכך כמה שיותר – עריכת מסיבה בבית היא אולי לא הגשמת חלום ביום הולדת, אבל היא לגמרי כל מה שחתן או כלת השמחה היו רוצים לקבל. 

בשר איכותי, שתייה טובה, אוכל ביתי כיד המלך (ניתן "לרמות" ולהזמין השלמות ממסעדה זו או אחרת), ובעיקר – הרבה זמן משפחתי של כולם ביחד.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת לגיל 60

אם לא התחברתם לאף אחד מהרעיונות בכתבה הזו – יש עוד המון רעיונות באתר. היכנסו לכתבות נוספות בגילאים רלוונטיים (פחות ממליצים על הרעיונות שהעלנו למסיבת גיל 5), ושאבו משם השראה נוספת.

קודם כל ולפני הכל – לרשימת המוזמנים. בלי לדעת כמה אנשים מגיעים, אי אפשר לתכנן מסיבה. אחרי רשימת המוזמנים יש לדאוג לכיבוד, שתייה, כיסאות המספיקים לכולם, מוזיקה (ברקע או לריקודים), קישוטים וכל מה שאתם זקוקים לו על מנת לארגן את האירוע שלכם.

כל ספק חיצוני מגיע עם ציוד אחר. אם החלטתם לחגוג יום הולדת על יאכטה, ככל הנראה שלא תצטרכו לדאוג כמעט לכלום (אולי לאכול ושתייה, תלוי ביאכטה אתה סגרתם). אם החלטתם להזמין הופעה אליכם הביתה, ייתכן שיהיה צורך לדאוג לכיסאות מספקים לכולם, ולסדרם באופן המתאים להופעה.

בוודאי, יום הולדת 60 הוא יום הולדת עגול וזה יכול להיות נחמד לציין זאת במסיבת הפתעה לאהובים שלכם.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת