חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הגעתם לגיל 63 ואתם רוצים לחגוג בצורה שונה וכיפית? אתם חייבים לאמץ את אחד הרעיונות הבאים

 יום הולדת 63 הוא יום הולדת חשוב ומיוחד שצריך לחגוג עם המשפחה המורחבת. במקום לשבת במסעדה או בבית קפה כמו כל שנה, כדאי לחגוג בצורה אחר ושונה, במיוחד שמדובר בגילאי פנסיה בו החוגג רוצה כמה שיותר לחגוג עם הילדים והנכדים. 

לכן אם הגעתם לגיל 63 ואתם רוצים לחגוג בצורה שונה וכיפית והכי חשוב שחגיגת יום ההולדת תיזכר כעוד אירוע חוויתי ומהנה, אתם חייבים לאמץ את אחד הרעיונות הבאים:

סדנת שוקולד

מתי בפעם האחרונה יצרתם שוקולד לבד? בסדנת שוקולד תוכלו ליצור שוקולד במו ידכם ובסיום הסדנא לאכול אותו. הסדנא יכולה להיות בקבוצה או באופן אישי אחד אחד, מה שתבחרו. 

במהלך עשיית השוקולד, תלמדו לבד להכין שוקולד, תשמשו בחומרים שונים ואף תזכו לראות כיצד השף שלכם מכין לכם קינוחים טעימים משוקולד. כך שתצאו מהיום הזה עם חוויה מהנה למשך שנים רבות.

טיול משפחתי בחו"ל

מתי הייתם ביעד אקזוטי מרוחק? אולי לא הייתם אף פעם במדינות כמו תאילנד או סין? זה הזמן לבחור יעד שטרם ביקרתם בו ולנסוע ביחד עם המשפחה או הבת זוג לטייל ולנפוש. כמובן שאת הכרטיסים יש להכין מראש.

סדנת ריקוד ליום הולדת

אוהבים לרקוד? או רוצים להתחיל לרקוד? באמצעות סדנת ריקוד ליום הולדת אשר מתמקדת בסגנון מסוים תוכלו לרקוד ממש כמו מקצוענים. כל מה שאתם צריכים זה לבחור את סגנון הריקוד שמתחבר אילכם בין אם זה ריקודי בטן, ריקוד על עמוד, היפ הופ  ועוד. 

במהלך הסדנא תלמדו את טכניקות הריקוד ובסיום הסדנת תדעו לרקוד כמו רקדנים מקצועיים. את הריקוד תוכלו לעשות לבד או ביחד עם פרטנר שלכם.

סדנת סטייליניג ושפת גוף

אם תמיד עניין אתכם להתלבש יפה ומה אומר שפת הגוף, זה הזמן ללכת לסדנת סטיילינג ושפת גוף. בסדנא זאת תלמדו איזה בגדים מתאים לגזרה שלכם והולמים את ההופעה שלכם, על מנת להתמקד יותר ולהבליט ומה פחות ועוד. 

כמו כן, בשפת הגוף תוכלו לדעת איזה מסרים אתם משדרים לסביבה, אילו תנועות יש לעשות ואילו לא ובהתאם לכך לשלב את הלבוש.

סדנאות מודעות עצמית

חובבי מודעות עצמית, למה שלא תלכו לסדנת מודעות עצמית. בסדנת מודעות עצמאית תוכלו להתחבר לאני שלכם. הסדנא יכולה להיות מדיטציה, דימיון מודרך, יוגה או אולי קריאת קלפים, אינטואיציה רגשית ועוד. 

באמצעות סדנת מודעות עצמית תוכלו ללמוד עוד משהו על עצמכם ולהכניס אנרגיות חיוביות לחייכם ולהיפטר משליליות של משרתים אותכם עוד.

שייט בהפלגה ליעד ליוון או קפריסין

אם טרם חוויתם הפלגה בחיים או שאתם רוצים לחגוג בצורה שונה ומיוחדת את יום הולדת 63 עם הקרובים אליכם, למה שלא תקנו כרטיסים להפלגה לחו"ל. 

בהפלגה בספינת פאר מפוארת תוכלו להרגיש פעם בחיים מה זה להפליג בכיף. במקום להסתכל על הים או להשתעמם, תוכלו לבלות בחדר קזינו, בבריכה או לעשות כושר בחדר הכושר, ממש כמו נופש בבית מלון או צימר רק בתוך ספינה שמפליגה על המים.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת לגיל 63

את סגנון יום ההולדת תוכלו לדעת לפי אופיו של החוגג וצרכיו האישיים. מומלץ לשאול אותו לפני שמתכננים את סגנון יום ההולדת מה הוא אוהב לעשות? אילו מאכלים הוא אוהב? מה התחביבים שלו? ובהתאם לכך לבחור את הסגנון שמתאים לו.

אם מדובר על חוגג גבר תוכלו להביא לו עיסוי מפנק לספא, בקבוק יין יקר, שעון יקר, ארנק מהודר ויוקרתי. אם מדובר על אישה, תוכלו להביא לה שובר לטיפול פנים, סט טיפוח יוקרתי, מארז איפור מפנק או עיסוי מפנק בספא.

מאחר שמדובר על יום הולדת לאדם מבוגר, רצוי שלא להפתיע אותו ללא התרעה על מנת שלא יקרה לו משהו בריאותי במידה והוא חולה כרוני או סובל ממחלה כלשהי. תוכלו לברר איתו לפני איך הוא אוהב לחגוג? ובאיזה דרך הוא מעדיף לחגוג?

בטרם ההחלטה על סגנון יום ההולדת והחוגגים, רצוי לשאול את בעל יום ההולדת מה הוא מעדיף יום הולדת אינטימית בחיק המשפחה הגרעינית עם האישה והילדים, או לחגוג עם המשפחה המורחבת. יש חוגגים שיעדיפו עם המשפחה הגרעינית כי הם לא אוהבים רעש ובלאגן, ויש כאלה שיעדיפו עם המשפחה המורחבת שלא ראו זמן רב, הכן תלוי בחוגג עצמו והעדפותיו האישיות.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת