חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת לגיל 65

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת 65 הוא יום הולדת מיוחד ושונה. ביום הולדת 65 מציינים את אמצע שנות ה-60 לחיים, כך שהחוגג קורב יותר לגיל 70.

על מנת לחגוג גיל זה ביחד עם המשפחה המורחבת והחברים חשוב להבין מה מעדיף החוגג, הוא מעדיף אירוע אינטימי וצנוע ביחד עם בת הזוג או שהוא מעדיף אירוע משפחתי עם המשפחה הקרובה והמורחבת לצד חברים טובים. לאחר שהתקבלה ההחלטה בוחרים את סגנון יום ההולדת המועדף על החוגג, כלומר לא עוד יום הולדת שגרתי ומשמעם במסעדה או בית קפה, אלא משהו אחר ושונה.

הרעיונות השונים לחגיגת יום הולדת 65 מגוונים ורבים וכוללים את הרעיונות הבאים:

ארוחה ביתית עם שף צמוד

 ארוחה ביתית עם שף צמוד שיבשל לכם במטבח, הוא אחד הטרנדים המובילים ביותר ליום הולדת לגיל 65. כל מה שאתם צריכים זה להזמין שף, לקנות את כל המצרכים הנדרשים לארוחה והשף יבשל לכם את הכל ויגיש לכם לשולחן ממש כמו במסעדה. עם שף צמוד תוכלו לקבל אוכל טעים ואיכותי וכמובן להתעדכן עם בני המשפחה שלא ראיתם זמן רב. תוכל אף לשלב מוזיקה נחמדה, לצפות בסרט וכמובן לבלות זמן איכות עם האהובים עליהם.

שייט תענוגות בספינה עם בן או בת הזוג

אם טרם הפלגת ליעד מסוים בחו"ל בספינת פאר זה הזמן. את שיט התענוגות תוכלו לחלוק ביחד עם הבת זוג וליהנות מאוכל טוב, אנשים, אווירה, חדר כושר, קזינו ועוד דברים נוספים במהלך ההפלגה ועד להגעה ליעד שבחרתם. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון שאתם לא אלרגיים להפלגות או פוחדים ממים, על מנת שלא תסבלו במהלך ההפלגה. את שיט התענוגות תוכלו גם לעשות עם המשפחה הקרובה ולא רק עם בת הזוג, הכל תלוי בצרכים וברצונות שלכם.

טיול לתאילנד- "טיול אחרי צבא"

אם לא עשיתם את טיול השחרור ובא לכם לבקר במקומות שטרם ראיתם, טיול לתאילנד הוא הזדמנות טובה לסגור את הפערים לפני שיהיה מאוחר. בטיול תוכלו לחוות חוויות מדהימות להיחשף לנופים , מקומות ותרבויות שונות שטרם נחשפתם וכמובן להתענג מהאטרקציות, האוכל, המסעדות הטובות וכמובן איך אפשר בלי החופים המדהימים הנופים הבלתי נגמרים.

טיול טרקטורונים או ג'יפים

לעולם לא מאוחר לחגוג יום הולדת 65 בטיול טרקטורונים או ג'יפים. בטיול זה תוכלו לראות נופים מדבריים קסומים שטרם ראיתם, לנהוג לבד וליד מורה מקצועי וכמובן לחוות לא מעט חוויות טובות. האדרנלין שהטרקטורונים או הג'יפים יעשו לכם והמפגש עם מקומות ואנשים שונים חובבי פעילות אקסטרים יעשו לכם טוב ויגרמו לכם לחגוג בצורה הכיפית והמיוחדת ביותר את גיל 65. כמו כן, לאחר מכן תוכלו להמשיך את החגיגות עם מסיבה טובה או ביקור במסעדה או ביעד מסוים.

סדנת מודעות עצמית דמיון מודרך

אחד התחומים הפופולאריים ביותר והנפוצים ביותר בשנים האחרונות בקרב בני ה-60 פלוס אלא סדנאות מודעות עצמית. סדנאות אלה כוללות: סדנאות יוגה, מדיטציה ועוד. אחת הסדנאות המומלצות ביותר לבני ה-60 פלוס היא סדנת דמיון מודרך. בסדנה זאת לומד בעל יום ההולדת כיצד להירגע דרך הדמיון שלו. באמצעות מורה לדמיון מודרך אשר מכוון אותו במילים במחשבות שלו הוא לומד להירגע ולקבל את עצמו וכן להתחבר אל עצמו.

שאלות נפוצות בנוגע לחגיגת יומולדת 65

אם חוגג יום ההולדת הוא אנטי הפתעות ומצבו הבריאותי הוא לא משהו, עדיף לא לעשות לו מסיבת הפתעה. אך אם החוגג אוהב מסיבות והוא אדם חברמן, מומלץ לארגן לו מסיבת הפתעה? בכל מקרה חשוב לשאול אותו מה דעתו וככה לקבל מידע שיעזור לכם להחליט אם לעשות מסיבת הפתעה או לא.

ביום הולדת 65 רצוי לתת מתנות מושקעות ופחות חומריות. אפשר לתת כרטיסים ליום מפנק בספא שכולל ארוחה ועיסוי מפנק של 50 דקות לבד או לזוג. כמו כן, אפשר לרכוש מנוי לחדר כושר או לרכוש כרטיס לחו"ל יעד מסוים שבעל יום ההולדת טרם היה.

אם מדובר על מסיבת הפתעה רצוי חודשיי מראש על מנת לסגור דברים, במיוחד אם מדובר על חגיגה מחוץ לבית במקום ציבורי כמו אולם אירועים או מסעדה. אך אם מדובר על אירוע אינטימי בבית או ארוחה אפשר בין שבוע עד שבועיים מראש, תלוי מה אתם מזמינים. אם זה שף רצוי לסגור אפילו חודש מראש, על מנת שהתאריך יהיה פנוי לחלוטין ויהיה ניתן לחגוג.

סביר להניח שכן, וגם אם לא, על בן/בת הזוג ועל המשפחה והחברים להכין משהו גדול שהולם את המעמד. גיל 65 הוא אמנם לא גיל עגול אך הוא גיל חשוב מאוד רגע לפני המעבר לגיל 70 שהופך אדם צעיר בנפשו לאדם "זקן" בצורה רשמית. אז זה הזמן לחגוג, ו-בענק!

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת