חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת לגיל 71

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום ההולדת של גיל 71, אי אפשר להתעלם ממנו.

כשמגיע יום ההולדת של גיל 71, אי אפשר להתעלם ממנו. אמנם זה לא יום הולדת עגול ויפה כמו שהיה בשנה שעברה, אבל בכל זאת – זאת השנה הראשונה לגילאי שבעים ו-. זהו גיל הזהב, שבו אפשר סופסוף להתחיל ליהנות מהחיים. לכבוד המאורע, כדאי לארגן פעילות ליום הולדת גיל 71, או מתנה לגיל 71 שתהיה מרגשת ואישית במיוחד. ריכזנו כאן כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 71.

סעודה בחדר VIP במסעדה טובה

בגיל 70, כבר יודעים להעריך את הדברים הטובים שבחיים. אוכל וטעמים הם בחלט חלק משמעותי מזה. בגיל 71, סעודה משובחת במיוחד במסעדה טובה היא רעיון נהדר, כהפתעה ליום הולדת גיל 71 או כאירוע שיודעים עליו מראש. כדאי לסגור מראש את חדר ה-VIP של המסעדה או אזור אישי, כדי שאפשר יהיה לחגוג בפרטיות ובחופשיות, כמו שצריך.

כדאי לבחור מסעדה אהובה ומשובחת במיוחד ששמעתם עליה הרבה, ולא מסעדה שנשמעת מפתיעה אבל עלולה להתגלות כ"נפילה". תפתחו שולחן, וסעדו כיד המלך!

משחק טריוויה אישית

כשחושבים על יום הולדת גיל 71 מה לעשות הופכת לשאלה משמעותית – כדאי לתכנן תכנית אומנותית כלשהי לערב. אם מחפשים ליום הולדת גיל 71 רעיונות לתכנים, האפשרות של טריוויה אישית הופכת רלוונטית מאוד. חידון בסגנון "קהוט", בו כל השאלות הן אישיות ונוגעות לחיי חתן או כלת השמחה, יכול לספק המון כייף, צחוק והנאה.

זה כייף במיוחד אם יש לבני המשפחה סיפורים "פיקנטיים" ומצחיקים במיוחד לשתף דרך החידון, שיותירו את כולם מופתעים וצוחקים.

סדנת צחוק

אם מחפשים מתנה לאישה בת 71, או מתנה לגבר בן 71, הרעיון של סדנת צחוק יכול מאוד להתאים. בין אם זו הפתעה לחברה טובה בת 71 או לקרוב משפחה, סדנת צחוק היא דרך נפלאה להעביר את הערב החגיגי בהרבה כייף וחיוכים. כשחוגגים יום הולדת בבית, או יום הולדת במסיבה בחוץ (מלון, וילה), סדנת הצחוק יכולה להיות מפתיעה ומרעננת במיוחד. מאוד מתאים למסיבת יום הולדת בהפתעה.

רעיון למתנה ליום הולדת: סדנת בישול

 אם רוצים לתת מתנה בהפתעה לגבר בן 71 שאוהב לבשל, בין אם מדובר על מתנה לחבר טוב בן 71 או לבן משפחה, סדנת בישול יכולה להיות אידיאלית. המתנה מתאימה כמובן גם לנשים, שאוהבות את המטבח ואוהבות להתנסות בדברים חדשים.

הזמנת סדנה של אוכל ממקום אחר – למשל, אוכל מזרחי למשפחה אשכנזית, אוכל סיני למשפחה ישראלית, אוכל אשכנזי קלאסי למשפחה עיראקית – מהווה חוויה חדשה וטעימה, עם שינוי מרענן בטעמים ובמרקמים.

הסדנה "ממלאה" את הערב ומספקת תעסוקה – שבצידה כמובן הרבה שיחות, מצב רוח טוב וצחוק – ובסופה, אפשר לאכול את כל מה שהוכן. אם מחפשים תעסוקה ליום כיף ביום הולדת, סדנת בישול מסוג זה יכולה להיות דרך נפלאה לחגוג.

רעיון למתנה ליום הולדת: זמר בהפתעה

הזמנת זמר או זמרת אהובים לחגיגת יום ההולדת הוא בהחלט רעיון מקורי יום הולדת 71. אם לחתן או לכלת השמחה יש זמר או זמרת אהובים במיוחד, אפשר בהפתעה להזמין אותם להופעה פרטית במסגרת המסיבה.

כדאי לבדוק קודם שמדובר באנשים נחמדים, נוסף על היותם זמרים טובים. חוויה אישית וברכה יפה מאת הזמר האהוב יכולים להיות תוספת נפלאה ומרגשת, שתיזכר לעוד שנים רבות מאוד. אם חשבת שבגיל 71 כבר קשה להיות מקוריים ומרגשים ביום ההולדת – כדאי לחשוב על כך שוב.

שאלות ותשובות יום הולדת גיל 71

למה לא? גם בגיל 71, לכולנו יש חלומות. גם בגיל הזהב לכל אדם יש שאיפות, תקוות וחלומות. בתור מי שמכירים את חתן או כלת השמחה הכי טוב מכולם, נסו לחשוב – מה הדבר שהכי ישמח אותה? מה הוא הכי רוצה לקבל? זו לא חייבת להיות הפתעה, מותר גם פשוט לשאול.

בוודאי! הרעיונות שנכתבו ליום הולדת 72 תקפים בהחלט גם לגבי יום הולדת 71. אפשר להתרשם מרעיונות נוספים בכתבות נוספות באתר.

בעיקרון – למה לא? אם חתן או כלת השמחה אוהבים להיות מוקפים בהרבה אנשים, הם ישמחו לקבל אורחים רבים גם ביום ההולדת שלהם. גם אם מדובר במשפחה גדולה ורבת משתתפים, אין צורך לקצץ ברשימת המוזמנים.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת