חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת 31

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מתכננים לערוך אירוע לקראת יום הולדת 31 שלכם? מעולה אספנו עבורכם רעיונות לכל מיני סוגים של מסיבות, עיצובים מיוחדים, פעילויות ועוד. אחד הדברים שמייחדים את התקופה בה אנו חיים זוהי המגיפה שכולנו חווים, אך אין לכם מה לדאוג אף ריחוק חברתי לא ימנע מכם לעשות מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת, נעזור לכם לתכנן את האירוע כמו שצריך. 

רעיונות ליום הולדת 31 בזמן הקורונה - מסיבת זום

אין ספק שבתקופה האחרונה המצב השפיע על כולנו, אנחנו שומעים משפטים כמו,"כל הקלפים נטרפו" או "אני צריך להמציא את עצמי מחדש". כיום המצב שונה לחלוטין וספק אם יחזור לקדמותו כך שגם במקרה של ימי הולדת חל שינוי משמעותי ואנו נצטרך למצוא דרכים חלופיות. 

למזלנו הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן בקצב מטורף כך שהיא מאפשרת לנו להתנהל באופן שונה ממה שהתרגלנו. ובעיקר במצב של ריחוק חברתי היא יכולה לעזור ולשמר את הקשרים שלנו. במקום שנהפך למתוסכלים מהמצב אנחנו מעדיפים למצוא פתרונות יצירתיים,היום אתם יכולים לחגוג יום הולדת 31 במסיבה וירטואלית בזום.

אם אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת גיל 31 בזמן הקורונה ואתם מודעים למצב שלא מאפשר לכנס התקהלויות גדולות אז מסיבת זום וירטואלית בהחלט יכולה להציל את המצב.   

אז איך מארגנים מסיבת יום הולדת 31 וירטואלית

לאחר שהחלטתם מי יהיו המוזמנים חשוב לוודא שלכולם יש את אותה הפלטפורמה להתחברות משותפת, כיום ישנן מספר אפליקציות שמאפשרות לנו להיפגש וירטואלית. הפלטפורמות המובילות הן, גוגל הנגאאוט, זום, פייס טיים, וסקייפ כמובן שיש עוד המון תוכנות אך אלה הן הנפוצות ביותר.

בשלב הבא אתם כבר צריכים להתחיל להזמין את האורחים שלכם, אפשר לעשות זאת על ידי הודעת טקסט, או לפתוח קבוצת וואטסאפ משותפת, אחד הדברים הנחמדים שמתאים בעיקר לאלה האוהבים להשקיע יהיו הזמנות אמיתיות, אין דבר יותר נחמד מלקבל הזמנה מדליקה ומעוצבת בדואר למסיבה וירטואלית. הניגודים כל כך גדולים כך שזה הופך למיוחד מאוד וכמובן גם אישי מאוד.

את ארגון האירוע אתם יכולים לקחת כמעט לכל כיוון שתרצו, למשל אתם יכולים לבקש מהאורחים להתלבש יפה או אפילו על פי נושא מסוים וכך ליצור אווירה משותפת בין האורחים. חשוב לבחור מקום נחמד ממנו תשודר המסיבה וגם לעצב את המקום כך שיראה חגיגי במסכים של האורחים.

איך בוחרים מתנות ליום הולדת 31

ברור שהמתנה תהיה שונה לכל אחת ואחד מאיתנו, לדוגמא רוב הסיכויים שנביא מתנה לגבר בן 31, שתהיה שונה ממה שהיינו מביאים לאישה בת 31. כמובן שגם טיב הקשר ביניכם עוזר לקבוע איזה מתנה לקנות לפחות מבחינת תקציב.

אתם יכולים למצוא כיום המון מתנות מקוריות ליום הולדת, למשל אם אתה מחפש לעשות הפתעה לידידה בת 31 שחוגגת יום הולדת, אתה יכול פשוט להיכנס לאחד מהאתרים הרבים ברשת ולמצוא מגוון רחב של מתנות מתאימות גם מבחינת תקציב. אותו דבר כמובן גם הפוך ואת תוכלי בקלות למצוא מתנה לידיד בן 31 ליום הולדת שלו. 

אחד הדברים המדליקים והמקוריים ליום הולדת 31 הוא לארגן לחבר או החברה שלכם יום פעילות מיוחד, כיום ניתן למצוא אינספור רעיונות מיוחדים כמו למשל צניחה חופשית לאוהבי האקסטרים, או מסעדה מיוחדת לאוהבי האוכל. 

פעילויות ליום הולדת 31 יום שלא תשכחו לעולם

כאמור כיום אתם יכולים להנות ביום הולדת שלכם ממגוון פעילויות מהנות, לדוגמה, יום הולדת סדנא ניתן לערוך אירוע המשלב סדנה של אחד התחומים שמושכים אתכם למשל סדנת טעימות יין לאלה שאוהבים יינות, או סדנת סושי בה אתם המשתתפים מכינים את האוכל בעצמכם, ישנם כיום כל כך הרבה נותני שירות בתחום הסדנאות שבאמת אפשר למצוא כל דבר שעושה לכם את זה. 

פעילויות נוספות ליום הולדת 31 שאתם יכולים לעשות למשל, פיקניק מושקע בטבע, מזמינים את כל האורחים למקום יפה בטבע (כמובן שחשוב שיהיה מקום נגיש לכולם) ומארגנים כיבוד ושתייה, כמובן לא לשכוח את המוזיקה שחשובה להרמת המצב רוח.

אם אתם לא מעוניינים להתעסק בכל המסביב ניתן גם להזמין אוכל מראש על ידי חברות הקייטרינג הרבות שמציעות מגגון רחב של אפשרויות לכל אירוע, או פשוט להזמין כמה מגשי פיצות שיספיקו לכל האורחים.

מסיבת הפתעה ליום הולדת 31

אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת לידיד בן 31 ידידה, או אולי אפילו אחד מבני המשפחה, חשוב לשמור על אלמנט ההפתעה. אחד הגורמים שמייחדים מסיבות הפתעה והופכים אותן לכאלה שמחות זוהי באופן די מובן ההפתעה עצמה, הקפידו לשמור את האירוע בסוד תדאגו להודיע לאורחים שמדובר בהפתעה כך שלא טוב אם הם ידברו עם בעל השמחה בטעות.

אתם יכולים למצוא המון רעיונות מקוריים למסיבת הפתעה ליום הולדת 31, זהו גיל עדיין צעיר כך שאפשר לשלב פעילויות באירוע ומצד שני הרבה אנשים בגיל זה כבר מעדיפים יום הולדת טיפה יותר אינטימית, חשוב לתכנן את המסיבה שתתאים קודם כל בסגנון שלה לחוגג. 

כמובן שיש לדאוג למקום מתאים, כיבוד, ומוזיקה טובה חשוב להזמין את האורחים מבעוד מועד כדי שיוכלו לשמור את התאריך להגיע לאירוע ולחגוג יחדיו.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת