חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

 יום הולדת 69 הוא ההזמנות האחרונה לחגוג יום הולדת שמתחיל בספרה 6

לכן, הוא מרגש במיוחד. עוד רגע מתחיל העשור הבא של החיים, וזוהי השנה האחרונה להספיק את כל מה שרצית להספיק לפני יום ההולדת העגול הבא. 

מומלץ להיערך מראש ליום הולדת זה, ולהכין הפתעה ליום הולדת גיל 69 או מתנה לגיל 69, שישאירו טעם מיוחד של עוד, ויפתחו את השנה בצורה הטובה ביותר שיש. אספנו עבורכם כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 69.

סדנת פסטה

מה יותר טוב משילוב בין פעילות לבין אוכל? 

כשמחפשים פעילות ליום הולדת גיל 69, סדנה הממוקדת באוכל האיטלקי המשובח והטוב הזה היא אפשרות נהדרת. 

במהלך הסדנה ניתן ללמוד כיצד אפשר להכין את המאכל המפורסם בבית, כמו שהאיטלקים נוהגים, וברמה גבוהה במיוחד. 

נוסף על כך, אפשר ללמוד להכין מגוון רטבים – פשוטים או מסובכים – ברמה איטלקית אמתית. אחרי זה, סיר פסטה לצהריים כבר לא יראה כמו הפתרון הפשוט. 

כשמחפשים לקראת יום הולדת גיל 69 מה לעשות, סדנת פסטה יכולה להיות השלמה נהדרת לחגיגה ולמסיבה שתימשך גם לאחר הסדנה. 

כשרוצים לערוך יום הולדת בבית, או יום הולדת במסיבה ביתית, זוהי אפשרות נהדרת שכדאי מאוד לשקול.

ארוחה במסעדת קונספט

 למה לטרוח ולהכין לבד אם אפשר פשוט ללכת למסעדה? אם מחפשים לקראת יום הולדת גיל 69 רעיונות, וחתן או כלת השמחה הם אניני טעם או חובבי אוכל (מי לא?), המסעדה הופכת אטרקטיבית ביותר. 

אפשר לבחור מסעדה שהאוכל בה הוא הייחוד – מסעדה הודית אותנטית, מסעדה יפנית או מסעדה דרום אמריקאית, לדוגמא. כל עוד בוחרים במסעדה משובחת, 

המתמחה באמת בתחום בו היא עוסקת (ולא, נגיד, לקרוא לסבארו "אוכל איטלקי", או לג'פאניקה "מסעדת סושי-שף", על אף היותן מסעדות טעימות) – מובטח כי הערב יהיה הצלחה. 

אפשרות אחרת היא לבחור במסעדה שהמסעדה עצמה היא הקונספט החוויתי – למשל, מסעדת בלק-אאוט, בה כל המלצרים עיוורים או לקויי ראייה והאכילה כולה מתרחשת בחשיכה מוחלטת. אם מחפשים רעיון מקורי יום הולדת 69, מסעדת קונספט יכולה להיות אפשרות נהדרת.

לוח שנה מעוצב אישית

 כשמחפשים מתנה לאישה בת 69, או מתנה לגבר בן 69 – אין הרבה מתנות אישיות ומרגשות כמו לוח שנה מעוצב אישית. 

ניתן לעצב את לוח השנה ולשלב בתוכו תמונות של כל בני המשפחה והחברים, מאירועים שונים ומטיולים שנערכו לאורך השנים. 

אם רוצים לתת מתנה בהפתעה לחברה טובה בת 69, או הפתעה לגבר בן 69, זוהי אפשרות נהדרת. כל שצריך לעשות הוא לאסוף תמונות מיוחדות. 

את עיצוב לוח השנה ניתן לעשות במגוון אתרים המתמחים בכך, ומאפשרים עיצוב קל ופשוט גם למי שאיננו מעצב מקצועי ובעל ניסיון רב. 

לוח השנה יוכל ללוות את חתן או כלת השמחה עד שיגיעו לעשור הבא לחייהם – גיל 70. כשמחפשים מתנה לחבר טוב בן 69, כדאי לשקול ברצינות את האפשרות הזו.

הופעת נגינה אקזוטית

ישנם כלי נגינה רבים שמגיעים ממקומות רחוקים, וסגנונות מוזיקה אתנית ואותנטית עם ריח של חו"ל. כשעושים יום כיף ביום הולדת, או כשעושים יום הולדת בהפתעה, הופעה העוסקת במוזיקה מסוג זה יכולה להיות נהדרת. 

הופעות רבות גם משלבות את הקהל, ומאפשרות לו להיות אקטיבי – לנסות בעצמו את כלי הנגינה השונים, לגעת ולהשתתף. אם חתן או כלת השמחה הם אנשים מוזיקליים מטיבם, שאוהבים תרבויות רחוקות – הופעה פרטית מסוג זה יכולה להיות ממש בגדר הגשמת חלום ביום הולדת. 

אפשר לבחור בהופעה המתרכזת במנגינות מהמזרח הרחוק, מאפריקה, מדרום אמריקה, מצפון אמריקה הילידית, מאוסטרליה האבורג'ינית או מכל מקום אחר ברחבי הגלובוס. ככל הנראה, לא תצליחו למצוא הופעה של מוזיקה מאנטרקטיקה, אולם לא בטוח שיש בכך הפסד גדול.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת 69

בהחלט לא. יש עוד מגוון רחב מאוד של רעיונות לחגיגת יום ההולדת – ואפשר להתרשם מרעיונות נוספים כאן באתר. בנוסף לכך, רוב הרעיונות שיתאימו לגילאי 60 האחרים או לגילאי 70 יכולים להתאים גם ליום הולדת 69, וכדאי לבדוק גם אותם.

הרבה אנשים חושבים שעדיף להמתין עם החגיגה הגדולה שנה אחת, ולחגוג "בגדול" רק ביום הולדת עגול. אין כל הכרח לנהוג כך. אפשר לחגוג כמו שצריך בכל שנה. פעמים רבות, דווקא יום ההולדת שאיננו-עגול אלא קרוב-לעגול יהיה מרגש יותר עבור חתן או כלת השמחה – שמרגישים שזוהי ההזדמנות האחרונה שלהם לחגוג לפני המעבר לעשור הבא.

תמיד כדאי להביא מתנה. מתנה מראה על חשיבה, אכפתיות ואהבה, בין אם מדובר על מתנה סמלית או מתנה גדולה. בניגוד לחגיגה – שנגמרת, בסופו של היום – המתנה נשארת בבית כמזכרת או כחוויה לשנים רבות. היא מזכירה את האהבה שהמשפחה והחברים הרעיפו על חתן או כלת השמחה, ומעוררת שמחה בכל פעם מחדש.

יום הולדת 69 הוא מיוחד הוא מציין את השנה האחרונה של שנות הששים, לכן כדאי לחגוג כמו שצריך מסיבת הפתעה זה רעיון מעולה.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן