חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת אקסטרים לגבר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כולנו מכירים את זה שרוצים לתת מתנות מקוריות לאדם אהוב ויקיר לליבכם, מתנה אשר תרגש אותו בליווי אלמנט ההפתעה ותהיה ייחודית ומקורית. כיום מתנה סטנדרטית כבר לא נחשבת למתנה מרשימה ומפתיעה וניכר כי כולנו מחפשים את המתנות המקוריות והייחודיות ביותר. ישנן מגוון רחב של סוגים שונים של מתנות ובהם מתנות רומנטיות, מתנות אקולוגיות, אל במאמר הבא נתרכז במתנות הנגזרות מתחום האקסטרים לגבר. כיום לא מעניין את הגבר חולצה או בושם ליום ההולדת וניכר כי הדבר לא באמת מעורר בו רגש וסיפוק שנרצה לגרום לו ביום הולדתו, הגבר מעוניין לקבל מתנות ייחודיות ומעניינות אשר במרבית המקרים יתנתקו מדבי היום יום אשר אנו רגילים לעשות. אי לכך, מתנות אקסטרים הפכו להיות מתנות מובילות ונפוצות לגבר. מתנות אקסטרים הכוללות טיולים וחוויות אקסטרים כאלו ואחרות נחשבות המתנות הנחשקות ביותר ועל כן גם הייחודיות ביותר שניכר כי ירכשו וייצרבו בזכרונו של הגבר כחוויה עוצרת נשימה.

סוגים שונים של טיולי ספורט אקסטרים לימי הולדת

ישנו הטרנד שכולנו מכירים של טיולים אתגריים המשלבים במהלכם ספורט אקסטרים, אטרקציות באזור צפון הארץ הכוללים פעילויות גלישה, אופניים, צניחה חופשית, דאייה וכן הלאה וכן הלאה. טיולי האקסטרים הינם חלק מתהליך שלם עובר הגבר במהלך פעילויות ליום הולדת, מדובר בתהליך בו זמנן הפנאי שלנו מירבי ואנו מחפשים תחביב או תחום עיסוק והתעיינות שימלא את זמננו הפנוי בהתאם. טיולי ספורט אקסטרים הינם טיולים המלווים בחוויית הרפתקנות יוצאת דופן ויצירתית ביותר. חשוב לציין כי בטיולי ספורט אקסטרים ישנו הסיכון, במרבית המקרים הוא קטן אך עדיין קיים. ניתן לחלק את טיולי הספורט אקסטרים לשלושה סוגים עיקריים של טיולים ובהם טיולים המשולבים עם מים, טיולים על פני היבשה וטיולים בשמיים.

מתנות אקסטרים מומלצות לגבר

הפתעה ליום הולדת לגבר עשויה להוות תהליך מעט מורכב מאחר ותמיד נרצה להיות כמה שיותר על הצד המקורי והמפתיע. על מנת לערוך יום הולדת אקסטרים לבן זוגך, במידה ומדובר בבן זוג שאוהב הרפתקאות ולא אוהב לבלות במסעדה או בבית, ניכר כי קיים הצורך במתן מחשבה מעמיקה בכל הנוגע לקניית מתנה מותאמת עבור הגבר שלך. עבור בן זוג שכזה, מומלץ להעניק מתנה הכוללת טיול אתגרי מסוים או כל חווית אקסטרים כזו או אחרת, כיום קיימים בשוק מגוון רחב של חברות המתמחות במתנות בתחום האקסטרים, מתנות אשר כוללות בתוכן אטרקציה של חווית אקסטרים אשר מזרימה את האדרנלין בדם ומספקת את האתגר באופן ראוי. קיים מגוון רחב של מתנות אקסטרים אפשריות לגבר, לפניכם רשימה של מספר מתנות אקסטרים נפוצות לגבר שלא חושש:

נהג מרוצים ליום אחד יש לכם אפשרות לרכוש לאהובי ליבכם אופציה להיות כמו נהג מרוץ על מסלול מרוצים. חוויה מטורפת למי שאוהב נהיגה, מכוניות ספורט ומכוניות באופן כללי. אנדרנלין מטורף ומזכרת לכל החיים! מקבלים גם הדרכה מקצועית וטיפים כיצד לנהוג טוב יותר, בטוח יותר ומהר יותר! מתנת יום הולדת אקסטרים שפוגעת בול במטרה, והכי חשוב מקורית!

מתנה הכוללת גלישת גלים או לחילופין גלישת רוח – גלישת רוח או גלים הינה חווית אקסטרים נפוצה ומומלצת במים לגבר, בימים אלו ניתן למצוא שלל חברות אשר תחום עיסוקם הינו בגלישת גלים ובגלישת רוח ובמגוון רחב של מתנות אקסטרים בכלל כמו קורס גלישת רוח, מנוי למועדון גלישת גלים, מפגש היכרות עם ענף הספורט של גלישות הרוח והגלים וכדומה. אלו הם המתנות האידיאליות עבור גבר חובב אקסטרים אשר מחפש חוויה בלתי נשכחת של אדרנלין מתמשך על גבי המים.

• מתנה המשלבת מצנח רחיפה – טיול אשר כולל צניחה בעזרת מצנח רחיפה או לחילופין קורס לצניחה באמצעות מצנח רחיפה עשויות להיות פתרון מעולה עבור מתנת אקסטרים לגבר. הגבר שלך יעבור את תהליך הצניחה בליווי מדריך מקצועי ומוסמך המחזיק ברישיון להטסת מצנח רחיפה, במדינת ישראל נהוג לבצע זאת מעל חופי הארץ, שכן במהלך החוויה הזו יוכל הגבר לקחת שליטה לידיו בהטסת מצנח הרחיפה, דבר אשר יזכה אותו בחוויה בלתי נשכחת ויקנה לו את האפשרות להיות טייס ליום אחד.

• מתנה של טיול בשמיים יחד עם טרקטורון מעופף – טיול בשמיים באמצעות טרקטורון מעופף הוא טיול מדהים המשלב טיסה בעזרת מכשיר המכיל כלי טייס בצירוף מצנח אשר משמש ככנף לטרקטורון בעת הטיסה. טיסה באמצעות טרקטורון מעופף הינה חוויה בלתי נשכחת, חוויה אשר מגבירה את מד האדרנלין בגופנו עד לקץ ועל כן משלבת נופים מרהיבים ומרשימים, חווית הטיסה באמצעות טרקטורון מעופף מאפשרת לאדם לראות נופים שונים ברחבי מדינת ישראל מנקודת מבט של ציפור.

• טיול ג'יפים מאתגר – טיולים באמצעות ג'יפים ידועים כספורט אקסטרים נפוץ ומוכר, מדובר בחוויה מרתקת בה תעברו בקפיצות רבות ובשבילים מתפתלים, נחלים ושטחים טופוגרפיים קשים. ניכר כי מדובר בחוויה שיוצאת מתחומי שגרת היום יום שלנו ומזרימה אדרנלין ומעניקה אתגר משמעותי אשר בא לידי ביטוי ביכולות ההיגוי והשליטה ברכב בתנאים קשים ולא שגרתיים. בימים אלו ניתן למצוא עשרות חברות המעניקות את האפשרות של חווית טיול ג'יפים מקצועי ואתגרי, ישנם חברות שמציעות ארוחת פיקניק לאחר הנסיעה ואילו חברות אחרות מציעות ספא מענג ומפנק לאחר הנסיעה ועוד מגוון רחב של אטרקציות ואפשרויות משתנות.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת