חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפתעה מפנקת: רעיונות מקוריים למתנות יום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת היא החגיגה הגדולה של השנה ואין כמו לפרגן למי שאוהבים במתנה שבאמת יאהבו.
יש כל כך הרבה רעיונות ואפשרויות ממוצרים שווים דרך חוויות בלתי נשכחות וכל שצריך זה רק לבחור את המתנה המבוקשת, כך שתתאים לאופי של מקבלת המתנה, לטיימינג של הנתינה או לשלב בין מספר מתנות יום הולדת שביחד יצרו חגיגה אפילו יותר גדולה, כזאת של פעם בשנה.

זה הזמן להקליט שיר
אין כמו לתת לבעלת השמחה להגשים את עצמה ואם היא תמיד אהבה לשיר, אפשר לקחת אותה לבר קריוקי, אבל אפשר גם להעניק לה שיר באולפן אמיתי מתנה. הקלטה בלתי נשכחת שתעצים אותה ותשמח אותה מאוד. תוכלו לתת לה להקליט את השיר או פשוט להקליט עבורה שיר מיוחד שנכתב במיוחד עבורה.

אקסטרים זה בשבילה?

מתנה מסוג אחר שעולה על הדמיון ויכולה להוציא את אהבת החיים להרפתקה או למסע בלתי נשכחים היא חוויית אקסטרים. קפיצת באנג'י, נהיגת מרוץ, אולי אפילו דהירה על סוסים, צלילה ראשונה, צניחה חופשית, הפלגה ביאכטה אמיתית – טעימה מהחיים הטובים שתשאיר לה טעם של עוד למשך שנה שלמה אם לא לחיים שלמים!

טכנולוגיה מתקדמת ומפתיעה
בעידן הנוכחי יש הרבה מאוד גאדג'טים שיכולים לשמח את האישה שבחייכם משעון חכם שיכול לשמש גם לניטור שינה, לסייע במעקב אחר פעילות ספורטיבית ולהתממשק לטלפון החכם ולשדר הודעות וואטסאפ ומיילים דרך כלי בישול שמקצרים תהליכים ומייעלים ביצועים.
אפשר בהחלט לחשוב באיזה עולם תוכן היא מתעניינת ומהם התחומים בהם היא תשמח לשדרוגים ולהעניק לה מתנה שהיא תאהב להשתמש בה ותפתיע אותה.

עולם המחשבים לא עוצר לרגע
מי לא צריכה מחשב נייד בימינו? לפגישות עבודה, ללימודים ואפילו לצפייה בסרטים ולקריאת ספרים. זהו מוצר סופר פרקטי שמוצע במגוון רחב של דגמים עם פונקציות רבות וכל שצריך זה רק לבחור את הדגם המבוקש על פי התקציב ולפי הצרכים והרצונות של מקבלת המתנה ולהעניק לה מחשב נייד שילווה אותה צמוד לכל אשר תלך. שימו לב במפרט הטכני לזיכרון, אחסון, תצוגה, האם מדובר גם בדגם טאץ' שאפשר להפעיל בנגיעה, מסך מתקפל, משך סוללה ורכשו ממקור אמין כולל אחריות (בדקו מה תוקפה ומה היא באמת כוללת בפועל). 

לתקתק הופעה עם המחשב
כמובן שכדאי לשאת את המחשב הנייד בנוחות ובסטייל כדאי להתאים לו גם תיק למחשב נייד כאשר יש תיקים אופנתיים במגוון דגמים ועיצובים בפלטת גוונים משתנה עם הדפסים גראפיים נועזים ושובבים או תיקים במראה אחיד.
חשוב להתאים את גודל התיק לגודל המסך כדי שהפריט לא יידחס חלילה ושיהיה נוח לנשיאה כולל רוכסן חזק ועמיד שיהיה קל לפתוח ולסגור, חלוקה חכמה פנימית או כיסים חיצוניים ולא להתפשר על איכות ועל מותגים מובילים שיודעים להפתיע בתיקי מחשב נייד מעוצבים שקוצרים מחמאות.
אופציה נוספת אם רכשתם לה טאבלט במקום מחשב נייד היא של מחשבי טאבלט מסוגננים לא פחות ויותר קומפקטיים. אפשר למצוא גם דגמים מקסימים בשילוב ארנקון כך שאפשר לשמור את הכסף, הכרטיסים בהישג יד מבלי כל פעם לפתוח את הרוכסן.
בבחירת התיק התייחסו לחומר הגלם ממנו הוא עשוי ואם עמיד בפני מים, שיגן היטב על האלקטרוניקה שמסתתרת בפנים וכן אם הוא לנשיאה ביד או על הגב כאשר לאחרונה חל ביקוש גבוה לדגמים של תיקים למחשב נייד לצד שמאפשרים לבישה על הכתף או נשיאה ביד עתירי פרינטים או בגוונים אחידים, להשלמת ההופעה – מתנה שבטוח תתקבל בשמחה. 

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת