חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שרשראות כסף ארוכות- הלוק המנצח ביום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

השרשראות תופסות מקום חשוב בהופעה ומהוות מתנה נפלאה לחגיגות יום הולדת וגם למי שמחפשת להתקשט לקראת החגיגה עצמה.
לא משנה מה לבשת או מה הסגנון האופנתי האישי המזוהה אתך, עולם התכשיטים שופע שרשראות מכל הסוגים ובכל הסגנונות האפשריים ממגוון חומרי גלם בשילוב עיטורים, אבני חן, זירקונים ועוד.
מתלבטת מה תהיה השרשרת הנכספת לאירוע המרגש או מה להעניק מתנה? אנחנו כאן כדי להפגיש אותך עם מה שהולך היום בזירת האופנה ובמיוחד בסצנת השרשראות שרוחשת ריגושים והפתעות.

האורך קובע – שרשת ארוכה ללוק מנצח

האורך משחק תפקיד משמעותי בבחירת השרשרת כאשר אחת הבחירות האהובות, שמככבות באופנה בשנים האחרונות הן שרשראות ארוכות ובצדק. האורך של השרשרת בעל נוכחות ומוסיף טוויסט וטאץ' לכל לוק.
השרשראות הללו גם סופר ידידותיות ונוחות ללבישה ואידיאליות למי שאוהבות את השרשרת רחוקה ככל שניתן מהצוואר. עיצובים ארוכים מתאימים גם למי שרוצה להרחיק תשומת לב מהצוואר (למשל במידה והצוואר מקומט).
בנוסף לכך, הן מגיעות במגוון אורכים לפי בחירה ופופולארית במיוחד צורת הלבישה של שרשראות באורכים שונים ויחדיו יוצרות מראה שכבתי עשיר במיוחד.
דגמים רבים גם מגיעים עם אופציה לכוון את האורך לפי העדפתך ואת יכולה לשחק עם האורך כאוות נפשך, כל פעם מחדש.
בבחירת שרשרת ארוכה כדאי לבחון באיזה אורך מדובר והאם ניתן להאריך או לקצר את השרשרת בכל עת.

שרשראות כסף ארוכות – הסטייל המועדף

שרשראות ארוכות פופולאריות במיוחד מכסף. המתכת היקרה הינה שחקנית בולטת לצד הזהב ומביאה עמה איכויות שאסור לפספס. עמידות גבוהה במיוחד כך שתוכלי ליהנות מהעיצוב למשך זמן והדגם ייראה נהדר במשך שנים ארוכות.
כמו כן, לכסף יש ברק ייחודי והוא מתאים גם לבעלות עור רגיש. בנוסף, מיוחסים לו מאפיינים של השפעה חיובית על וויסות הטמפרטורה של הגוף ונחשב לחומר אנטי מיקרוביאלי הנאבק בזיהומים (במקרה וחיפשת תירוץ נוסף להעניק לעצמך מתנת יום הולדת שווה במיוחד!). ואם כל אלה לא הספיקו לך, נציין שהן גם סופר קלות לניקיון ותחזוקה במיוחד כסף סטרלינג.
שרשראות כסף ארוכות מדגישות מאוד את הצוואר והפנים ומגיעות במגוון טקסטורות בגימור מבריק או מאט. תוכלי לבחור את הדגם הרצוי באורך המבוקש לפי הבגד כמו עומק וסוג המחשוף בין אם תרצי שהשרשרת תהיה הרמונית ובקו ישיר עם הקצה התחתון של המחשוף או ארוכה ממנו.
לרוב הקצרות מבין הארוכות יהיו 45 ס"מ והארוכות יותר בממוצע של 70 ס"מ.

אינספור אפשרויות לבחירתך

העיצובים של שרשראות כסף ארוכות מפרגנים לכל סגנון. אפשר למצוא אותן בצורת הבסיס חפות מאלמנטים נוספים במרקמים משתנים מחוספסים או אחידים, חוליות-חוליות או מורכבות מכדורונים זעירים או עם אופציה להוסיף תליון מענג לשדרוג המראה הסופי המתקבל.
במקרה של תליונים, האפשרויות כה רבות וכל שאת צריכה זה רק לבחור. מעיגולים עוצמתיים דרך לבבות קסומים ועד סמל אינפיניטי אייקוני.
כמו גם כנפי מלאך, פתיתי שלג, עץ החיים, מפתח, עץ משפחה ועוד בסגנונות לפי העדפה מוינטאג' דרך עתיק ואצילי ועד מודרני מתוחכם סופר עכשווי.
כדאי לרכוש עיצובים ממותג בינלאומי מוביל שאמון על קולקציות חדשניות ומרהיבות, המחדש בטרנדים ושם דגש על טיב ואיכות החומרים. כך תדעי שאת מבצעת רכישה מהמקום הטוב ביותר ויש לך גם עם מי לדבר ומגוון אלטרנטיבות לבחור מתוכן את העיצובים הנחשקים.
שימי לב שיש רכישה אוף ליין ויש רכישה אונליין והחליטי מה יותר נוח לך כשלפעמים קל לרכוש באתר מאובטח כשאת יודעת שמאחורי האתר גם יש חברה עם סניפים פיזיים למקרה של החלפה. 

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת