חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניית בושם במתנה ליום ההולדת של אדם קרוב – המדריך למתלבט

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת הוא אירוע מרגש בחיינו, בכל גיל ובכל שלב. אם מישהו שאתם אוהבים חוגג יום הולדת, זאת הזדמנות נהדרת להראות לו כמה הוא חשוב לכם, באמצעות מתנה שווה. אם החלטתם לקנות בושם במתנה ליום ההולדת של אדם קרוב לכם, כדאי שתקראו את המדריך הבא. ריכזנו לכם את כל מה שצריך לדעת על בשמים לנשים ועל בשמים לגברים במתנה, וגם: איך בוחרים בשמים יוקרתיים ואיפה משיגים בשמים בזול?

 

איך בוחרים בושם בשביל מישהו אחר?

כשאתם קונים בושם כמתנה לאדם אחר, נסו לחשוב על האדם שאתם קונים לו את המתנה ולשער מה הוא יאהב. התאימו את הבושם אליו, ולאופי הקשר שלכם. אם מדובר בקשר רומנטי, בושם בניחוח עדין של פרחים הוא בחירה טובה. אם אתם רוכשים את הבושם לאדם מוחצן ובעל ביטחון עצמי, ריחות אוריינטליים ועוצמתיים כמו וניל, אמבר או פצ'ולי הם בחירה נהדרת. אם אתם מחפשים בשמים לנשים או בשמים לגברים שאוהבים את הטבע, לכו על בשמים עם ניחוחות עציים אקזוטיים.

 

איך קונים בושם בלי לשבור את הכיס? הסוד: רכישה באונליין.

בושם הוא מוצר "פינוק" וככזה הוא יכול לעלות לא מעט כסף. רוב האנשים לא משקיעים זמן ברכישת הבושם, הם פשוט נכנסים לאחת מרשתות הפארם הקרובות לבתיהם ובוחרים משהו מהמדף. אל תשכחו שהחנויות בקניונים משלמות שכר דירה והוצאות תחזוקה יקרות ולעיתים קרובות הן מגולמות במחיר המוצרים. זו הסיבה שבאמצעות רכישה באונליין תוכלו לחסוך עשרות אחוזים במחיר הבשמים. אבל איך בוחרים בושם דרך האינטרנט, אם אי-אפשר להריח? עומדות בפניכם כמה אפשרויות:

  • לכו על בטוח: אם יש בושם שאתם מכירים ואוהבים, רכשו אותו בתור מתנה. אם אתם אוהבים אותו, סביר להניח שגם אחרים ייהנו ממנו.
  • מריחים בחנות, קונים באינטרנט: לא מעט אנשים גילו את הטריק. עושים סיבוב ריחות באחת מהרשתות המוכרות, בוחרים בושם אבל רוכשים אותו דרך האינטרנט במחיר מופחת.
  • לכו על מותגים מוכרים: מותג מוכר וידוע כמעט תמיד מבטיח שהבושם הוא באיכות גבוהה, והאדם שיקבל אותו במתנה בוודאי ישמח. בדרך כלל, חברות המותגים הגדולות משווקות בשמים איכותיים עם ניחוח שנשמר לאורך זמן. יש להן אינטרס לעשות את זה, כדי לשמור על ערך המותג שלהם.
  • לכו לפי הריח: בחנויות האונליין ניתן למצוא תיאור של הבשמים ולהבין לפי קריאה – יש בשמים שמבוססים על ריח פירות, אחרים מבוססים על תמציות פרחים. קיימים גם ריחות אוריינטליים כמו וניל או אמבר. אם התיאור נשמע לכם טוב, סביר להניח שתאהבו גם את הבושם.

באתר דיוטי למון תמצאו את כל הבשמים של המותגים המובילים במחירים משתלמים. תוכלו לשלוח את הבושם במארז עם כרטיס ברכה עד לבית של האנשים שאתם אוהבים.

 

לסיכום, בושם זו בחירה נהדרת למתנה עבור האנשים החשובים לכם. כיום, ניתן לרכוש בשמים במחירים מוזלים באמצעות רכישה באינטרנט. את הבושם חשוב להתאים לאופי האדם לו אתם קונים את המתנה, ולאופי הקשר ביניכם. ברשת קיים מגוון אינסופי של בשמים, בכל דרגות המחירים ובמגוון של מותגים. כדאי לצרף לבושם ברכה, שתתן למתנה נופך אישי.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת