חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חגיגות יום ההולדת החלו אספנו עבורכם רעיונות ליום הולדת 67

 יום הולדת 67 הוא במקרים רבים יום הולדת מרגש במיוחד. עבור הגברים – וגם עבור חלק מהנשים – זהו יום ההולדת אשר מסמל את המעבר לתקופת הפנסיה החופשית והמאושרת. 

לכן, כדאי מאוד לציין יום זה כראוי, על ידי מתנה ליום הולדת גיל 67 או הפתעה ליום הולדת גיל 67. הנה כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 67.

ביקור בפארק מיוחד בארץ

 אם מחפשים פעילות ליום הולדת גיל 67 שמערב בתוכה טבע ויופי, זוהי אפשרות נהדרת במיוחד. אפשר לתאם ביקור מסודר בפארק אוטופיה היפה, בחוות קקטוסים או בחווה ייעודית לצמחים טורפים. 

האפשרויות הן אינסופיות. בפארק, אפשר להתרשם מצמחייה מיוחדת ושונה שאי אפשר לראות סתם כך ברחוב או בשדה. בנוסף לכך, 

אפשר להינות מזמן איכות משפחתי עם כל הקרובים והחברים. כשבודקים לקראת יום הולדת גיל 67 מה לעשות, כדאי להתעכב על האפשרות הזו.

סדנת רוקחות טבעית

 לכבוד יום הולדת גיל 67 רעיונות רבים יכללו סדנה מעשית כלשהי, שאפשר ליהנות ממנה גם בשנים הבאות. 

סדנת רוקחות טבעית היא אפשרות נהדרת, בעיקר כמתנה לאישה בת 67 או כהפתעה לחברה טובה בת 67, אבל ממש לא רק. 

בסדנת רוקחות טבעית ניתן ללמוד כיצד לרקוח מקרחות טבעיות שונות, מעין "תרופות סבתא" שהן אולי לא תרופות רשמיות, אבל הן בהחלט יעילות וטובות. 

מלבד זאת, ניתן ללמוד כיצד לרקוח תכשירים קוסמטיים שונים המבוססים על חומרים טבעיים. אם מחפשים רעיון מקורי יום הולדת 67, זהו רעיון מחדש ומקסים במיוחד.

 מסיבת פול מון  

לכבוד הפנסיה הקרבה ובאה, אפשר לחגוג באופן מקסים, יפה ומהנה במסיבת פול מון של כל המשפחה. מסיבת פול מון יכולה להיערך כמו כל מסיבה רגילה, אבל יש בה תוספת מיוחדת: 

אבקות בצבעים שונים ויפים שניתן לזרוק זה על זה, להקפצת ולשינוי האווירה. אם רוצים לחגוג יום הולדת במסיבה, זוהי אפשרות נהדרת שתהיה נפלאה גם עבור הדור הצעיר. 

פחות מומלץ אם חוגגים יום הולדת בבית – הניקיונות אחר כך יהיו פשוט סיוט. אפשר לשלב בין מלחמת-הצבעים המקסימה הזו לבין יום הולדת שגרתי יותר, הכולל כיבוד, ארוחה טובה, שתייה ומוזיקה. מומלץ מאוד להגיע בבגדים שניתן ללכלך.

 לייזר טאג משפחתי    

אם רוצים לחגוג בהפתעה לגבר בן 67 או לאישה, ולשלב יום כיף ביום הולדת, רעיון הלייזר טאג המשפחתי הופך רלוונטי ביותר. 

לייזר טאג הוא מעין משחק-מלחמה, דומה לפיינטבול אולם ללא כדורי צבע שעלולים ללכלך או להכאיב. המשפחה כולה מתחלקת לשתי קבוצות, 

ויוצאת לקרב. אם חוגגים יום הולדת בהפתעה, אלמנט ההפתעה כאן מובטח. אפשר להגיע ללייזר טאג אחרי ארוחת בוקר מפנקת במיוחד, סיור רגלי במקום יפה או ביקור בגלריה. 

אחרי המשחק המשפחתי, אפשר להמשיך לארוחת צהריים או ערב (תלוי בשעה), לחלוקת המתנות ולברכות אשר יחתמו את היום.

 ספר ברכות מהודר      

אם מחפשים מתנה לגבר בן 67 שעכשיו יצא לפנסיה, או מתנה לחבר טוב בן 67 מהעבודה – וכמובן, גם לנשים – הוצאת ספר ברכות מהודר היא אפשרות נהדרת. 

כל המשפחה, הקרובים והחברים לעבודה (או רק קבוצה אחת מכל האפשרויות הללו) כותבים ברכות אישיות ומרגשות. 

ניתן לצרף תמונות מאירועים שונים, שירים, סיפורים או כל דבר אחר. את כל המילים והתמונות הללו כורכים יחד, ומוציאים כספר של ממש. אם בוחרים בהוצאה שתכין ספר איכותי, הוא יוכל להחזיק מעמד שנים רבות. 

את ספר הברכות חתן או כלת השמחה יוכלו להניח, בסופו של דבר, על מדף הספרים, לצד ספרים אחרים. כך, בין ספרי הבילוש לספרי השירה, 

יהיה להם ספר אישי ומיוחד שקיים רק אצלם בבית. בכל רגע בו ירצו הם יוכלו לקחת את הספר מהמדף, לדפדף, לקרוא ולהיזכר. מה יותר מרגש מזה?

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת 67

בהחלט לא! במקרים רבים, חתן או כלת השמחה כלל לא יצאו לפנסיה ביום ההולדת הזה. נשים ככל הנראה כבר יהיו בפנסיה, וגם גברים יכולים לעיתים לצאת לפנסיה מוקדמת – או מאוחרת. העיקר הוא החגיגה, לא הפנסיה עצמה – תקופה מרגשת ככל שתהיה.

השאלה העיקרית כאן היא האם יש לחתן או לכלת השמחה חלום, ואם כן – מה הוא. לאנשים רבים יש חלום מוגדר וברור. למשל, שייט תענוגות לחו"ל, לעוף בכדור פורח, לטוס למגדל אייפל בפריז וכו'. 

חלומות אלה הם ברי הגשמה, וניתן בקלות יחסית להגשים אותם לכבוד יום ההולדת. חלומות אחרים הם קשים יותר להגשמה – החלום שכל ילדיי יתחתנו, למשל, פחות תלוי בחגיגת יום ההולדת.

נהדר! הרעיונות ממש לא חייבים להגיע מאתרים או מהאינטרנט. רעיונות שהם אישיים שלך הם הרעיונות הטובים והמיוחדים ביותר, שהכי מתאימים עבור חתן או כלת השמחה. בתור מי שמכיר אותם הכי טוב, הבחירה ללכת עם הרעיון שלך תהיה לרוב הבחירה הטובה ביותר.

בהחלט כן, מסיבת הפתעה ליום הולדת גיל 67 ללא ספק יכולה להיות מיוחדת זהו גיל כזה שכבר למדנו להעריך, חשוב לשמור את המסיבה בסוד כדי שתהיה מוצלחת

לסיכום

יש המון רעיונות ליום הולדת גיל 13 ובצדק זהו גיל מיוחד עבור הילדים ובעיקר עבור הבנים שחוגגים את הבר מצווה שלהם. הורים רבים בוחרים לעשות כל מיני הפתעות ליום הולדת גיל 13 רעיונות רבים הם שואבים מהאינטרנט או מחברים שכבר עשו הפתעה לילדים שלהם.

מה שבטוח הילדים של היום הרבה יותר מתוחכמים כך שלא ממש יהיה לכם קל להפתיע אותם כולם רוצים לחגוג את היום הולדת הכי מקורית וייחודית. תקשיבו לילדים שלכם בטח תגלו שגם להם יכולים להיות רעיונות מעולים.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת