חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לכתוב ספר אישי למי שחוגג יום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לקבל ספר שנכתב במיוחד בשבילך ליום ההולדת זו חוויה נפלאה. ספר אישי בהזמנה זו מתנה שכרוכה בהרבה עבודה ובהרבה אהבה. אך ספר עם שם הילד היא מתנה נפלאה שמביאה הרבה נחת ועונג למי שקורא את הספר.

ספרי ילדים אישיים כמתנה מקורית ליום הולדת זו הפתעה מדהימה לכל ילד או ילדה!

בין אם עומדים לחגוג יום הולדת לילד או למבוגר יש להתחיל באיסוף תמונות ופריטים אחרים שיכולים להיכנס לתוך הספר: כרטיסי ברכה, ציורים וכו'.

אין אחד, ילד או מבוגר שלא יהיה מאושר כשיקבל ספר רק שלו, ושנכתב רק עליו – ביום ההולדת שלו. חשוב להכין רשימה של אירועים, מצבים משעשעים, "אימרות כנף" שהילד אמר. לאסוף ולהשתדל להצמיד תמונות מתאימות. אפשר גם לכתוב כמה מילים ליד כל תמונה ולפרט על רגע הצילום.

ספר אישי כמתנת יום הולדת מקורית לילדים ולמבוגרים

לילדים אפשר לצרף ציורים שלהם מהגן או מהבית, תמונות עם חברים וזו תהיה מזכרת נפלאה לתמיד. למבוגרים ניתן לצרף מכתבים, כרטיסים שונים וכמובן הרבה תמונות וסיפורים מהחיים.

יש להתחיל את איסוף החומרים כמה שיותר מוקדם לפני יום ההולדת. המיון לוקח זמן וחשוב לעשות זאת בנחת ותוך תשומת לב לכל פרט. ככל שהחומר יהיה מסודר ומרוכז יותר – כך תהיה הכתיבה קלה יותר.

כדאי לכתוב ספר אישי ליום הולדת בצורה תמציתית, עניינית בהירה ומעניינת. מי שיקרא לא תמיד יהיה סבלני לטקסטים ארוכים ורצוי לתכנן זמן קריאה של כ – 10-15 דקות ופחות מזה ספר לילדים.

ספר אישי בהזמנה לילדים ניתן להדפיס במחשב הביתי, להדביק את התמונות במקום הנכון ולכרוך עם 2 דפי קרטון שגם אותם רצוי לאייר ואף להדביק את תמונת הילד על הכריכה הקדמית. שם יש גם לכתוב: ______ בן 4, או בת 5 למשל.

לגבי מבוגרים עדיף למסור את הספר להגהה ולהדפסה בבית דפוס. אפשר להדפיס באותה הזדמנות כמה עותקים מהספר ולחלק לקרובי משפחה ולחברים קרובים.

ספר אישי זו מתנה מקורית ליום הולדת שדורשת השקעה של זמן ומשאבים אך אין ספק שהיא עולה על כל מתנה שתקנו בחנות, ויקרה ככל שתהיה – היא לא תשתווה לספר שתכינו במיוחד לחוגג או חוגגת יום הולדת.

כתיבת ספר אישי ליום הולדת כרוכה בעבודה לא מועטה ואיתה חדוות יצירה והרבה אושר למקבל המתנה.
ספר אישי זו מתנה שתישאר עם המקבל לעד ותגרום לו או לה לשמחה רבה בכל פעם שיביט בה.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת