חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה זיפו עם חריטה הוא מתנה מושלמת במגוון מקרים?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

קניית מתנה היא פעולה שמספקת שמחה רבה גם למי שעתיד לקבל אותה, וגם לצד הנותן. בין אם מדובר על מתנת יום הולדת לבן זוג או אח, מתנה לכבוד קידום בעבודה, מתנה למפקד שמשתחרר, הכרת תודה על עזרה חשובה או כל סיבה אחרת, כשאנחנו מביעים הערכה ואהבה באמצעות מתנה, אנחנו יודעים שהאדם שיקבל את המתנה ישמח – והשמחה שלו מייצרת סיפוק גם אצלנו.

בהתאם, באופן טבעי מוקדשת תשומת לב רבה לבחירת מתנה מתאימה. זיפו עם חריטה הוא אופציה מעולה ליום הולדת, ובהמשך העמוד תמצאו את כל הסיבות לכך. כמו כן תוכלו לקרוא מהם המצבים שבהם כדאי במיוחד לבחור במצת היוקרתי.

איכות ללא פשרות

הסיבה הראשונה לכדאיות בחירת זיפו עם חריטה כמתנה היא האיכות הגבוהה של המצת. השיטה שבה הוא פועל מבוססת על פטנט משנת 1936, שמבטיח את האפשרות להפיק להבה חזקה בכל מקום ובכל תנאי מזג אוויר, כולל כשיש רוח חזקה – בזכות מגן הרוח שמהווה חלק בלתי נפרד מהזיפו.

בנוסף החברה מציעה אחריות לכל החיים על כל אחד ממיליוני המוצרים שהיא מייצרת מדי שנה. אחריות ארוכת טווח זו ניתנת מתוך ידיעה שהמצת ימשיך לפעול ולפעול גם כשהשימוש בו אינטנסיבי. בניגוד לסוגים אחרים של מצתים, הזיפו כולל פתיל שמופעל כשפותחים את המצת. הפתיל משחרר דלק, גלגל השיניים מייצר ניצוץ, והתוצאה – האש הנחוצה לצורך הדלקת סיגריה או כל דבר אחר.

מראה יוקרתי

סיבה שניה לפופולריות הרבה של זיפו עם חריטה כמתנה במגוון מצבים נרחב היא המראה היוקרתי של המצת. הזיפו מהווה סמל סטטוס של ממש, ולא מפתיע לגלות שזהו אחד המוצרים ש"זוכים" להכי הרבה זיופים (אם כי מומלץ כמובן לרכוש רק מוצר מקורי של חברת Zippo Manufacturing Company כדי ליהנות מכל היתרונות שלו, ובפרט האמינות, הבטיחות והעמידות).

באילו מקרים כדאי להעניק זיפו עם חריטה?

זיפו עם חריטה הוא מתנה שתשמח כל מי שמשתמש במצת. בפרט נהוג להעניק אותו כמתנה למפקד מוערך שעובר לתפקיד אחר או משתחרר מצה"ל, לבוס שזוכה לקידום, לקרוב משפחה לכבוד יום ההולדת וכאמור גם כשמטרת המתנה היא הכרת תודה זיפו עם הקדשה אישית הוא אופציה שכדאי מאוד לשקול.

איך לבחור ניסוח לחריטה?זיפו, כמו גם סוגים אחרים של מתנות לגבר, הוא כמובן פריט שעומד בפני עצמו ומספק גם תועלת וגם נחת רבה למי שמקבל אותו. יחד עם זאת מומלץ בחום להוסיף גם חריטה, ולא פחות חשוב, להקדיש מחשבה לניסוח של הברכה שתיחרט על המצת. הסיבה לכך היא שהחריטה הופכת את המתנה לאישית, ולכן גם למרגשת. מאחר שהשטח של המצת מצומצם מטבעו, נדרש ניסוח מאוד מדויק של החריטה – כזה שיעביר במינימום מילים את כל הרגשות שחשים כלפי מקבל המתנה.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת