חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת בסגנון פיראטים

יום הולדת בסגנון פיראטים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אה אוי 🏴‍☠ ברוכים הבאים לסיפון! הילד שלכם יהפוך לקפטן והחברים לפיראטים

רוצים לתכנן יום הולדת בסגנון פיראטים? מוזמנים לעשות מסיבת פיראטים ולהפוך את כל המוזמנים אל שודדי ים קשוחים!

את ההזמנות ניתן לעצב כמפות אוצר, או דגל ספינת פיראטים.

בכניסה ניתן לתלות שלט "זהירות! הכניסה באחריותך בלבד" ולקשט בבלונים שחורים ואדומים. מחוץ לדלת הכניסה ניתן לשים קופסת אוצר עם מטבעות שוקולד הנשפכים מתוכה.

ניתן להכין לכל המשתתפים בנדנה ורטייה שחורה לעין. ילד יום ההולדת יכול ללבוש חולצת פסים ומכנסיים קרועים מעט ולתפור לו על הכתף בובת תוכי. את החדר ניתן לקשט בניירות קרפ אדומים ושחורים, בלונים בצבעים זהים ולגזור מבריסטול שחור עוגן של ספינה וחרבות ולהדביק על הדלתות.

הפעלת יום הולדת לילדים בסגנון פיראטים:

ניתן ליצור "בקבוק מים סוערים" – מכינים לכל ילד בקבוק מים (0.5 ליטר), נקי וללא המדבקה. ניתן לרשום את שמו של כל ילד על הפקק בעט בלתי מחיק. יש להכין חומץ בכמות שתספיק למלא כל אחד מהבקבוקים עד המחצית. יש להוסיף לחומץ כמה טיפות צבע מאכל כחול.יש להכין שמן בכמות זהה לחומץ ומשפך בכמות של לפחות אחד לכל שלושה ילדים. לתוך הבקבוק ניתן להכניס נצנצים, דגים קטנים מפלסטיק, צדפים קטנים חרוזים צבעוניים וכד'. כדאי שהשמן כבר יהיה מדוד בתוך הבקבוקים האישיים כדי שהילדים לא יצטרכו להתמודד עם מזיגת השמן. כל ילד ימזוג לעצמו חומץ ויכניס קישוטים כראות עיניו. מבוגר יכול לעזור בסגירה טובה של הבקבוק,במידה הצורך ניתן לאטום גם בעזרת דבק.

משחקים אפשריים עבור מסיבת שודדי ים:

  1. כמו במשחק להדביק את הזנב על החמור – ניתן לשחק "להדביק את הדגל על תורן ספינת הפיראטים".
  2. משחק "מחפשים את המטמון".
  3. "להטביע את הספינה" – במשחק זה דרושה מעט השקעה – יש.

ליצור שתי ספינות מקופסאות קרטון גדולות (כמו של מקרר) . בתוך כל ספינה להניח דלי עם כדורי תותח – שהם כדורי נייר עיתון מחוזקים בדבק סלוטייפ. המוזמנים מתחלקים לשתי קבוצות. כל קבוצה צריכה לנסות להטביע את הספינה היריבה ע"י זריקת כדורי התותח לתוך הספינה.הקבוצה שהכניסה הכי הרבה כדורים לספינה היריבה עד להישמע השריקה – מנצחת. הקבוצה המפסידה צריכה ללכת על "קרש הספינה" בדרכים היתוליות (הליכה אחורנית, קפיצה על רגל אחת וכד').

לכיבוד ניתן להכין ג'לי כחול עם סוכריות גומי בצורת כרישים בפנים. או עוגות קפקייק שכל ילד יקשט לעצמו עם נחשי גומי, סוכריות צבעוניות וכו'.

כמו כן, אם יש לכם אפשרות לחגוג את היום הולדת באיזור חוף הים אז זה יעשיר את היום הולדת ויספק לילדים דמיון שהם באמת פיראטים! חוויה כיפית ומיוחדת!

סגנונות ימי הולדת נוספים

הכירו את נותני השירות המומלצים

שווה להצטרף לניוזלטר שלנו

טיפים והמלצות, הנחות, הפתעות מיוחדות ומלא רעיונות מקוריים ליום הולדת

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן