חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת בסגנון כוכב נולד

מסיבת יום הולדת בסגנון "כוכב נולד"

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת מוזיקלית שלא ישכחו! מסיבת יום הולדת בסגנון תכניות מוזיקה וריאליטי

יומולדת קונספט מוזיקה תכנית ריאלטי לכל ילד או ילדה שאוהבים מוזיקה! יום הולדת בסגנון כוכב נולד, אקס פקטור, בית ספר למוזיקה או כל תכנית ריאליטי שהם אוהבים!

להזמנות הכנתי כרטיסים מנייר בריסטול שעליו הדבקתי לוגו של "כוכב נולד".

לקישוט – החלטתי על צבעי ירוק תפוח ותכלת. קישטתי בבלונים את כל החדר. הכנתי שולחן נמוך עליו יכלו הילדים לעמוד ולהופיע. אחד החדרים הצמודים הפך להיות "חדר הלבשה" שבו הכנתי: מראה, פן, איפור, כובעים וצעיפים צבעוניים וכו' (כמובן שהחדר קושט גם הוא).

לפעילות: כל המוזמנים היו צריכים להופיע. הם יכלו לבחור להופיע בזוגות או ביחידים. נתתי להם כחצי שעה להכין את השיר שלהם. חלקם הוסיפו ריקוד או מופע כלשהו שליווה את השיר. בנוסף לחצי שעה הזו, קיבל כל אחד עוד 20 דקות לסדר שיער, איפור, תלבושות.

את סדר ההופעות הגרלנו בעזרת פתקיות קטנות שהכנסנו לכובע.

אני והאחים שלי היינו השופטים. כל אחד מאתנו ניסה לחקות שופט אחר מהתכנית המקורית. אחי היה טדי צרפתי, אחותי הייתה מירי מסיקה ואני הייתי דנה אינטרנשיונל. כמובן שגם אנחנו התלבשנו בהתאם.

לפני מועד המסיבה חשבתי על 14 פרסים אפשריים: להופעה המצחיקה ביותר, לשיער הטוב ביותר, לחיקוי המוצלח ביותר וכו'. הזוכה הגדול בתחרות קיבל פרס שווה.

אחרי שנגמרה התחרות, שיחקנו משחקי חברה שונים. רעיון למשחק- הכנתי דף עם כמה שורות משירים שונים והמוזמנים היו צריכים לנחש מאיזה שיר לקוחות השורות.

להפתיע: הדבר הכי מקורי ויצירתי הוא להביא את כל החברות לאולפן הקלטות להקלטת שיר יום הולדת משותף..חוויה מטורפת שהבנות משתגעות עליה!

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן