חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ימי הולדת – רק פעם בשנה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת יש פעם בשנה! הילדים שלכם מחכים בקוצר רוח ליום הולדת כל השנה. ימי הולדת רק פעם בשנה ולכן היום הזה מצריך חגיגה גדולה!

ימי הולדת נחגגים פעם בשנה. כמה חבל שלא ניתנה לנו אופציה להחליף אותם, לפעמיים. פעמיים בשנה יום הולדת, היה יכול להתאים לי מאוד. פעמיים בשנה לקבל מתנות, פעמיים בשנה, לקבל ברכות ואיחולים.

ישנן הרבה דרכים לחגוג ימי הולדת. ישנן הפעלות שונות לילדים, שיעשו כל יום הולדת, לחוויה בלתי נשכחת, לבעל השמחה ולחבריו: הזמנת ליצן, אשר תשעשע את הילד וחבריו ליומולדת, או הזמנת קוסם אשר תשאיר את הילדים פעורי פה, ואפילו הזמנת משלוח ליום הולדת מיוחד ומושקע..

ימי הולדת אפשר גם לחגוג בחיק הטבע. בין אם בחוף הים (בתנאי שהעונה מתאימה), או בחיק הטבע. הפעלות לילדים בים, או בחיק הטבע, יכולות לעשות יום הולדת, ליום שייזכר עוד שנים רבות אחרי.

המשפחה גם כן יכולה להתארגן, ולקחת את הילד ליום כיף. יום כיף של ימי הולדת, בו כל המשפחה תאכל במסעדה שהילד אוהב ובחר, את האוכל שהוא אוהב. ואחר כך תמשיך לבילוי יומולדת של סרט או באולינג או כל דבר אחר שהילד נהנה ממנו.

מתנות, הינן גם חלק לא מבוטל של ימי הולדת מוצלחים. כל שנה לילד יש חלום אחר, על מתנה אחרת, שמשכה את תשומת ליבו במהלך השנה ואותה הוא מאוד רוצה לקבל כמתנת יומולדת. אין ימי הולדת ללא מתנות ועל כן לנו כהורים לא נותר אלא לנסות ולהשלים את משאלת הילד. לפעמים אף כדאי ורצוי להגיע עם הילד, על מנת שיבחר את מתנת יומולדת.

ברכות יום הולדת הינן גם דבר שעל לנו להקל ראש בו. ברכות ימי הולדת, הינן החותמת של כל מתנה. אם כבר רצנו, טרחנו ובחרנו מתנה, ברכת יומולדת, הינה הדבר המתבקש לשים עליה. הברכה הינה תשומת לב נוספת וחביבה, אשר משלימה את המתנה.

בסיום יום הולדת, כדאי להכין לילדים שקית הפתעות, אשר תשמח אותם עד מאד. הכניסו לשקית ממתקים ואולי אף צעצוע פלסטיק קטן, ותנו להם תשורה זאת, ביציאה מיום הולדת של בנכם או ביתכם.

כמה טוב, שיש יום בשנה בו אנו עושים אתנחתא מהכל. בו אנו עוצרים לרגע וחושבים: הנה עוד שנה חלפה.

ימי הולדת יש אומנם רק פעם בשנה, אבל כמה כיף שיש אותם.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת