חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת לגיל 13

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת גיל 13 זוהי יום הולדת מיוחדת במינה בעיקר עבור הבנים שחוגגים את גיל המצוות שלהם והם הופכים מילדים לנערים.

פעם יום הולדת גיל 13 הייתה נערכת בדרך כלל באולם אירועים והיה איזה סטנדרט מסוים שכולם פחות או יותר התנהלו על פיו.

היום המצב ממש השתנה וכולם רוצים לחגוג באופן מקורי וייחודי, גם היום חוגגים באולמות אירועים בעיקר בר מצווה אך ישנן המון אפשרויות נוספות לחגוג לא רק באולם. הדור של היום זהו דור שמחובר מאוד למסכים בעיקר בגילאים האלה שהילדים לא ממש משחררים את מכשיר הטלפון שלהם או המחשב.

בגלל זה באופן טבעי הם מתעניינים בדברים שלנו ההורים לא תמיד ברור בדיוק כמו שאתם הייתם ילדים בעצמכם וההורים שלכם לא ממש הבינו אתכם. כך גם נכון לגבי האופן בו הם רוצים לחגוג את יום ההולדת שלהם, לכן מומלץ להורים לנסות ולזרום עם הראש של הילד שלהם ולא לעשות אירוע רק על פי עיניהם.

פעילות ליום הולדת גיל 13 מקוריות זה שם המשחק

כמות הרעיונות שתוכלו למצוא ליום הולדת היא פשוט אין סוף, אם אתם מחפשים פעילות ליום הולדת גיל 13 האפשרויות העומדות בפניכם הן פשוט רבות. צאו מנקודת הנחה שהילד או הילדה שלכם ירצו לחגוג בצורה מקורית וכמובן שזה יהיה ייחודי רק עבורם. 

לכן מומלץ לדבר עם הילדים ולהבין מהם איך הם היו רוצים לחגוג, חשוב לתת להם את התחושה שהם שותפים להכנות ולתכנון של האירוע. תקשיבו להם הם בדרך כלל יודעים מה הם רוצים וגם כך תיתנו להם את ההרגשה שהם באמת בוגרים.

יש מגוון אדיר של פעילות ליום הולדת גיל 13 למשל אחד הדברים שמעניינים את הילדים של היום זה יוטויב, אם פעם הערצנו דמויות כמו זמרי פופ או רוק אז כיום יש את המושג יוטיוברים שהם אושיות רשת שהילדים מעריצים. כיום ניתן לעשות מסיבת יוטיוב ולהזמין את אחד המפורסמים. 

כמובן שבמקרה כזה זה לא ממש משנה אם המסיבה מיועדת לבן או בת לא בטוח שהם מעריצים את אותן דמויות אך אם הם מחוברים ליוטיוב אז זאת יכולה להיות פעילות ליום הולדת לגיל 13 שהם מאוד ישמחו לחגוג.

איך לשמור בסוד מסיבת הפתעה ליום הולדת גיל 13?

כשהילדים שלנו מגיעים לגיל מסוים אנחנו כבר לא יכולים לעבוד עליהם, אם כבר ההפך הוא הנכון, תכנון של מסיבת הפתעה ליום הולדת גיל 13 יכול להיות טיפה מאתגר, ולאו דווקא בגלל אירוע עצמו אלא איך שומרים את ההפתעה בסוד בפני הילדים שלנו שכמו שנאמר פראיירים הם לא.

בעת תכנון האירוע נסו כמובן לא לדבר עליו בפני הילד אך כמובן גם אל תראו חשודים, שתפו את החבר או החברה הכי טובים של הילד בתוכניות שלכם ובקשו מהם לעזור לכם בהזמנת החברים. היום הכל עובד דרך הטלפון והרשתות החברתיות כך שרוב הסיכויים שתצטרכו לפתוח קבוצת וואטסאפ סודית שבה תתקשרו עם המוזמנים תתאמו איתם את ההגעה בזמן המדויק.

שאלות ותשובות יום הולדת גיל 13

אתם תמיד יכולים לקבל רעיונות באינטרנט על פעילויות ליום הולדת גיל 13 ושלל רעיונות מקוריים לאירוע יוצא דופן. כמובן שמומלץ גם לדבר עם הילד או הילדה ולשמוע איזה רעיונות יש להם.

כמובן השיקול הראשון הוא רמת הקירבה שלכם, אם אתם ההורים אז עשו מעט עבודת שטח ובדקו מה הילד מעוניין בדרך כלל לבנים המתנה תהיה מתנת בר מצווה אז קחו בחשבון שזאת תהיה מתנה גדולה יותר. מתנה לגיל 13 היא משמעותית לכן מומלץ להביא מתנה שאתם מאמינים שהילד או הילדה ישמחו לקבל.

יש ילדים שפחות מתחברים לחגיגות גדולות וזה בסדר גמור תמיד אפשר לערוך מסיבה קטנה ואינטימית רק עם המשפחה וכמה חברים קרובים. לא כולם אוהבים לחגוג בגדול וזה בסדר אך בכל מקרה מומלץ לדבר לליבו של הילד ולהסביר לו שחשוב לחגוג יום הולדת.

בשאלה הקודמת דיברנו על ילדים שלא ממש אוהבים מסיבות גדולות, כך שחשוב לקחת בחשבון האם הילד או הילדה שלכם בכלל אוהבים הפתעות, נכון זה כיף גדול למופתע אך שוב זה בהחלט לא מתאים לכל אחד ולא כיף לעשות מסיבה שמי שחוגג לא מאושר.  

לסיכום

יש המון רעיונות ליום הולדת גיל 13 ובצדק זהו גיל מיוחד עבור הילדים ובעיקר עבור הבנים שחוגגים את הבר מצווה שלהם. הורים רבים בוחרים לעשות כל מיני הפתעות ליום הולדת גיל 13 רעיונות רבים הם שואבים מהאינטרנט או מחברים שכבר עשו הפתעה לילדים שלהם.

מה שבטוח הילדים של היום הרבה יותר מתוחכמים כך שלא ממש יהיה לכם קל להפתיע אותם כולם רוצים לחגוג את היום הולדת הכי מקורית וייחודית. תקשיבו לילדים שלכם בטח תגלו שגם להם יכולים להיות רעיונות מעולים.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת