חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אספנו עבורכם כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 61

יום הולדת 61 לפעמים קצת סובל מהזנחה. אחרי יום הולדת 60 הגדול והמפואר, יום ההולדת הבא לפעמים נשאר קצת מיותם, ופחות מתייחסים אליו. 

אין לכך סיבה טובה: יום ההולדת הוא יום ההולדת בכל שנה, וזוהי ההזדמנות של כל החברים ובני המשפחה להראות כמה הם שמחים שחתן או כלת השמחה נולדו והגיעו לעולם.

 לכן, כדאי לתכנן גם השנה פעילות ליום הולדת גיל 61, או תכנון כלשהו ליום הולדת במסיבה. אספנו עבורכם כמה רעיונות ליום הולדת לגיל 61.

סדנת שפת גוף

 עד גיל 61, רוב האנשים כבר הספיקו לעבור לא מעט בחיים. הם כבר צברו ניסיון, יש להם חוכמת חיים של שנים ויש להם כבר נינוחות ורוגע שלא בהכרח היו להם בשנות חייהם הצעירות יותר (אפילו אם היו רגועים ונינוחים גם אז). 

בדיוק בשלב הזה בחיים, אפשר ליהנות כמו שצריך מסדנת שפת גוף. שפת הגוף שלנו משדרת לסביבה כל הזמן המון מסרים – אז למה לא להשפיע על המסרים האלה, ולשדר את המסרים שאנחנו רוצים לשדר? 

כשחושבים לקראת יום הולדת גיל 61 מה לעשות במהלך יום ההולדת, סדנת שפת גוף יכולה להיות מעניינת ורלוונטית גם לחתן או כלת השמחה – אבל גם ליתר האורחים (כל עוד לא מדובר בילדים קטנים שיאבדו עניין במהירות).

טיול משפחתי בחו"ל

 אם רוצים לעשות הפתעה ליום הולדת גיל 61, ולשלב אותו עם יום כייף ביום הולדת (או ימי כייף, בעצם), טיול של כל המשפחה ליעד אהוב בחו"ל הוא אפשרות נפלאה. 

בגיל 60, לרוב הילדים עדיין לא עמוסים בחייהם ובשגרה מלאת הילדים שלהם (שיגיעו בשנים הקרובות, אמן ואמן!), 

ואפשר לתאם בין כולם פרק זמן שבו כולם יוצאים לחופשה ונוסעים לחו"ל יחד. זהו זמן איכות משפחתי שבהחלט יהיה קשה לפנות עבורו את הזמן בשנים שיבואו. 

זוהי גם מתנה לגיל 61, למעשה, בשל ההשקעה הרבה הכרוכה בטיול. אם מחפשים רעיון מקורי יום הולדת 61, אין ספק שטיול משפחתי בחו"ל הוא תמיד אפשרות נפלאה שמתקבלת בשמחה רבה.

פאנג שוואי לבית

 מי שאוהב לחגוג יום הולדת בבית ואוהב להיות בתוך מבצרו באופן כללי, יוכל ליהנות מאוד מעיצובו מחדש של הבית. 

בגיל 61 סביר שהילדים כבר יצאו מהבית, והחדרים שבעבר שימשו לצרכים מסוימים – כבר אינם נמצאים בשימוש זה יותר. 

זוהי הזדמנות נהדרת לחולל מהפך של ממש בבית ולעצבו מחדש. אפשר לבחור בעיצוב בסגנון הפאנג שוואי או בכל סגנון עיצובי אהוב אחר: קו-מארי או אפילו עריכת בתים. 

זו יכולה להיות הפתעה לחברה טובה בת 61, הפתעה לגבר בן 61 או אפילו מתנה לאישה בת 61. כשמחפשים לכבוד יום הולדת גיל 61 רעיונות, עיצובו החדש של הבית יכול להוות גם רעיון מקורי וגם רעיון יעיל מאוד, שיישאר עם חתן או כלת השמחה לאורך שנים רבות.

סדנת ריקוד

מה יותר כייף ממוזיקה וריקודים? נכון, לכל אחד יש את הקצב שלו, אבל לכן יש גם כל כך הרבה סגנונות ריקוד שונים. 

לכבוד יום הולדת 61 ניתן להזמין סדנה ללימודי ריקודים שונים כמו סלסה, טנגו, סווינג או כל סגנון ריקוד אחר (פחות מומלץ להתחיל מבלט קלאסי, זה סגנון קשוח למדי עבור מתחילים). 

אם רוצים לחגוג יום הולדת בהפתעה ומחפשים תוכן מקורי שיוכל להפתיע את חתן או כלת השמחה, סדנת ריקודים לכל המשפחה היא רעיון נפלא. סדנת הריקודים יכולה להתאים גם כמתנה לגבר בן 61, למשל כמתנה לחבר טוב בן 61, אבל בהחלט יכולה להתאים גם לנשים.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת לגיל 61

השאלה האמתית כאן היא: מהו החלום של חתן או כלת השמחה שהייתם רוצים להגשים? אם החלום הוא לטוס לירח, ככל הנראה זה יהיה קשה לביצוע… אבל אם החלום הוא פרקטי יותר, למשל טיול למקום מיוחד בחו"ל, עשייה מסוימת באופן משפחתי, או אפילו עלייה לתורה – לא קשה להביא להגשמת החלום. רק צריך קצת מאמץ והרבה רצון טוב.

זה קורה. אם החלטתם לא לשמור את תוכן האירוע בסוד ולא להפתיע, חתן או כלת השמחה בהחלט יכולים להגיד מה דעתם על האירוע המתוכנן. זה אפילו די חיובי – מה עדיף, שהם יגידו מראש שהם פחות בעניין, או שהם יתבאסו ברגע האמת, כשכבר מאוחר מדי ואין מה לעשות? כדאי פשוט להמשיך לחפש רעיונות יום הולדת 61, ולמצוא יחד משהו מתאים יותר.

קודם כל – את המשפחה, כמובן. חוץ מזה, אם לא בטוחים כדאי להתייעץ עם חתן או כלת השמחה לגבי רשימת המוזמנים. האם יש לה חברות קרובות שנוכחותן תשמח אותה? אולי יש לו איזה בן דוד שהיה ביניהם סכסוך בעבר, ושהוא היה מעוניין לחדש אתו את היחסים וליישר את ההדורים? ברוב הפעמים, לשאול תהיה האפשרות הטובה והנוחה ביותר.

כמו בכל גיל אחר אין אחד שלא ישמח שיפתיעו אותו וישו לו מסיבת הפתעה, מסיבת הפתעה ליום הולדת גיל 61 היא בהחלט מומלצת.

לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? אפשר לשתף!

רוצים לקבל רעיונות ליום הולדת?

השאירו פרטים ונשלח לכם למייל

עוד בנושא

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת