חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות ליום הולדת 40 עגול

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רעיונות ליום הולדת 40 עגול - החלפת קידומת דורשת חגיגה מיוחדת!

גיל 40 הוא גיל חשוב ומשמעותי אצל החוגג. בגיל זה מחליפים קידומת ומקבלים תובנות שונות על החיים שטרם נחשפנו אליהם עד כה. החיים מקבלים משמעות אחרת, הילדים כבר בוגרים יותר ולעיתים בצבא, וזהו זמן נהדר לשינוי בחיים. לכן על מנת לחגוג מאורע זה  בשונה מגילאים אחרים , ניתן לחגוג עם קומץ משפחה והחברים הטובים בכמה צורות שונות.

רעיונות לחגיגת יום הולדת 40

על מנת לחגוג את המאורע המשמח של החלפת הקידומת, חייבים לחגוג עם הקרובים ביותר אליכם זה המשפחה הגרעינית, המשפחה המורחבת והחברים. באמצעות כמה רעיונות מדליקים תוכלו לחגוג את יום הולדת 40 בצורה בלתי שגרתית ממה שהייתם רגילים לחגוג את היום.

מסיבת שנת לידה- באמצעות שנת הלידה שלכם תוכלו לארגן לכם מסיבת יום הולדת מאלפת ומהנה ביחד עם המשפחה והחברים. כך שאם נולדת בשנת 1980, תוכלו לשים מוזיקה של שנות ה-80, ללבוש בגדים של אותה תקופה, לארגן תפאורה מתאימה, לקשט ועוד. כמה פעמים יצא לכם לחגוג את שנת הלידה שלכם? לא הרבה נכון? זאת ההזדמנות לעשות זאת פעם ראשונה ביחד עם הקורבים לכם.

ערב קריוקי- מי מאיתנו לא אוהב לשיר? כולנו חלמנו אי פעם לשיר אך לא תמיד זה יצא ונאלצנו לשיר במקלחת לבד עם עצמנו. שריינו לכם את תאריך יום ההולדת לערב שירה וצחוקים ביחד עם המשפחה והחברים. עם נשונים, אלכוהול, אווירה טובה ומכונת קריוקי תוכלו להדגים את כישורי השירה שלכם לערב אחד בפני הקרובים אליכם.

שיט ביאכטה- מתי שכרתם יאכטה לאחרונה? יום הולדת 40 זה הזמן המצוין לשכור יאכטה וליהנות מחוויה של פעם בחיים. עם שיט ביאכטה תוכלו ליהנות מאוכל טוב, מוזיקה טובה, שתייה, נשנושים ולהביט לנוף המדהים. כמו כן, תוכלו לעשות עצירה קטנה לטבילה במים.

תחנות בזמן חיים שכאלה- תוכלו לסכם את החיים הקצרצרים שלכם בתוכנית חיים שכאלה, בהם תעברו תחנה תחנה במהלך חייכם. כמו כן, מצגת תמונות או סרטון וידאו יעבור על נקודות חשובות בחייכם, אחלה דרך לציין 4 עשורים בחייכם ולקבל תובנות לעשורים הבאים.

לשכור וילה- עוד דרך מקורית לחגוג את יום ההולדת 40 זה לשכור וילה שתהיה רק לרשותכם. תוכלו לשכור וילה בארץ או בחו"ל ולעל הדרך גם לטייל לכם עם חברים. בוילה תיהנו ממוזיקה טובה, אווירה טובה, אלכוהול, אוכל וקינוחים עד השעות הקטנות של הבוקר, וכן תוכלו לנוח לאחר מכן בתוכה.

יום פינוקים בספא- אוהבים עיסויים? למה שלא תחגגו ביום כיף מפנק בספא ותתפנקו מכל הפינוקים במקום עצמו. לאחר העיסוי תוכלו לאכול ארוחת בוקר או ערב תלוי בזמן שאתם עושים את העיסוי. זה יכול להיות יום כיף בספא בבית מלון, או בצימר או אפילו לסגור לכם מתחם ספא ליום אחד, יום שכולו פינוקים מהבוקר עד הערב. תוכלו אף לחגוג עם בת הזוג שלכם, אז מה אתם אומרים?

טיול אחרי צבא להודו- אם לא עשיתם טיול אחרי צבא או שלא ביקרתם בהודו, גיל 40 זה זמן מצוין לעשות טיול אחרי צבא בהודו. בטיול תוכלו לראות מקומות שלא נחשפתם אליהם בעבר, לאכול מאכלים טעימים, לראות צורות חיים של אנשים שונים, וכן לטעום מהודו.

מסיבת הפתעה 40– תוכלו לארגן באופן מפתיע במסעדה, בית קפה או בבית מסיבת הפתעה מבלי שבעל השמחה יהיה מודע לכך. ארגנו את כל מה שצריך משקאות, אוכל, מוזיקה ומקום, כמו כן תוכלו לשלב רקדנית בטן או הפתעה אחרת לבעל האירוע.

מתנות שאפשר לקנות ליום הולדת גיל 40

ארנק עור עם הטבעת שם- ארנק מעור עם שמו של בעל השמחה, מתנה שכל בן 40 ישמח לקבל. מדובר על מתנה שימושית בהקדשה אישית, מה יותר טוב מזה.

קוביית זהב עם תמונות אישיות- קולז' עם תמונות אישיות של החוגג מתקופות שונות היא מתנה מיוחדת ומקסימה שכל גבר בן 40 ישמח לקבל. מדובר על מתנה מקסימה שתזכיר לחוגג תחנות שונות שעבר בחייו.

אוזניות אלחוטיות של אפל– אוזניות אלחוטיות איכותיות של חברה טובה, הן מתנה נהדרת בתוספת פתק עם ברכה מכל הלב שכתבתם.

מחשב נייח- אם יש לכם תקציב גבוהה, תוכלו לקנות מחשב נייח של חברה מוכרת. כל בן 40 ישמח להתחדש במחשב נייח במיוחד שעבודות דורשת זאת.

עיסוי בספא פלוס ארוחה– תוכלו לפנק את חוגג היום הולדת בעיסוי מפנק בספא שכולל שימוש במכשירים וכיבוד קל, או אפילו לשדרג ולהזמין לו גם ארוחת בוקר או ערב.

טיסה בכדור פורח- טיסה בכדור פורח היא חוויה עוצרת נשימה שבעל השמחה חייב לעשות אותה פעם בחיים, ויום הולדת 40 היא הזדמנות מצוינת לעשות אותה.

שיט בספינה- תוכלו להשכיר ספינה ולעשות מסיבה עליה במהלך השיט, ביחד עם המשפחה והחברים הקרובים. ועל הדרך ליהנות מהנוף הקסום, אלכוהול, אוכל, מוזיקה, ריקודים ואווירה טובה.

טיסה בשמי הארץ- תוכלו להזמין טיסה זוגית או ליחיד שתקפיץ לחוגג את האדרנלין ותשאיר לו חוויה מתוקה ומזכרת בלתי נשכחת לשנים ארוכות.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת