חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת 73 הוא יום הולדת מיוחד ושונה משאר ימי ההולדת

בגיל זה הילדים מבוגרים ובעלי משפחות, הנכדים גדולים, בנוסף גם בני הזוג יכולים ליהנות מדברים שטרם הספיקו לפני כן כמו חוגים, קורסים או יעדים שונים בחו"ל.

לכן על מנת לציין את גיל 73 ולחגוג כמו שצריך להלן רעיונו ליום הולדת לגיל 73 מקוריים ושונים על מנת לחגוג את יום הולדת 73 בצורה שונה וייחודית.

סדנאות מודעות עצמית

היא אחד המתנות הטובות ביותר שניתן לתת בגיל 73. עם מגוון סדנאות בתחומים שונים כגון: סדנאות מדיטציה, דמיון מודרך, פלנדנקרייז, יוגה, אינטליגנציה רגשית ועוד.

ניתן להעניק לקבל מתנה מקורית ליום הולדת 73 ואף ליהנות ממנה ביחד עם הקרובים לכם. כמו כן, ניתן לשלב כמה סדנאות ביחד בין אם זה פאנג שוואי ורפלקסולוגיה דמיון מודרך ומדיטציה. כמו כן, ניתן לעשות סדנאות בתחום הכתיבה כמו כתיבת פרוזה איך לשיר נכון, סדנת אשראם וזן, או סדנא לשינוי הרגלי החשיבה.

סדנת אפייה / בישול / שוקולד

 סדנת אפייה, בישול או שוקולד האם מתנה נהדרת לגיל 73.  בסדנאות השונות אשר נעשית עם כמות אנשים מצומצמת ועם שף, ניתן לבשל או לאפות. כל אחד מהמבשלים מקבל תנור או גז ומבשל בהתאם להדרכת השף. בסוף הסדנא אוכלים ביחד את הארוחה שבושלה במהלך הסדנא ולומדים על הדרך איך לבשל או לאפות. מאחר שקיימים לא מעט סדנאות אפייה, בישול, שוקולד ועוד, חשוב להתאים את סוג הסדנא לבעל יום ההולדת.

סדנת ריקוד

סדנת ריקוד היא מתנה נהדרת לגיל 73 ניתן לבחור את סגנון הריקוד שבעל יום ההולדת אוהב החל מזומבה, היפ הופ ועוד. כמו כן, ניתן להזמין רקדנית בטן אשר תתרום רבות לאווירה עצמה או כוריאוגרף שיאלתר לכם ריקוד זוגי. או סתם ללמוד עוד סגנון ריקוד חדש לקראת גיל 73.

ארוחה בבית עם שף

עוד דרך מיוחדת לחגוג את גיל 73 הוא באמצעות ארוחה בבית עם שף. שף מנוסה ומקצועי יגיע לביתכם ויכין לכם את האוכל ותוכלו לחגוג עם הקרובים לכם בארוחה טעימה ואיכותית בביתכם או במסיבה שתעשו בביתכם. ארוחה בבית עם שף היא מתנה ליום הולדת 73 מיוחדת ושונה, היא גורמת לבעל השמחה להבין עד כמה הוא חשוב בחיי החוגגים.

טיסה לחו"ל

 מתנה נפלאה שתמיד כיף לקבל זה טיסה לחו"ל. טיסה לחו"ל היא מתנה לגיל 73 כיפית ומהנה במיוחד שמדובר על יעדים שטרם בעל השמחה הספיק לבקר בחייו. כך תוכלו להפתיע בטיול מהנה לתאילנד, יפן או סין ולגרום לבעל יום ההולדת לסמן עוד וי על הדברים שהספיק לעשות ולחוות בחייו.

הפלגה בספינה ליעד פופולארי

עוד דרך לחגוג את יום הולדת 73 היא באמצעות הפלגה בספינה ליעד פופולארי. ההפלגה עצמה היא אחת החוויות המהנות והכיפיות שיש, המים הכחולים, האווירה בספינה, האוכל, האנשים ועוד.

את יעד ההפלגה תוכלו לבחור ממגוון נרחב של יעדים ולהזמין לכם מראש מקום להפלגה זוגית וכיפית עם הבן זוג. מדובר על אחת המתנות המהנות שכל בן 73 ישמח לקבל ולעשות. אז שאתם חושבים על מתנה ליום הולדת 73, כדאי שתיקחו בחשבון הפלגה בספינה.

רעיונות ליום הולדת לגיל 73
רעיונות ליום הולדת לגיל 73

שאלות ותשובות יום הולדת גיל 73

שמדובר על יום הולדת בהפתעה, מדובר על יום הולדת לאחד מהיקרים לנו. לכן אם אתם מחליטים להפתיע את בעל יום ההולדת, חשוב לא לגרום להם לבהלה מיותרת בגיל זה. לכן חשוב לברר עם בעל יום ההולדת אם הוא טיפוס שאוהב להיות בשליטה או לא, על מנת שלא יתרגש יותר מדי וזה ישפיע על בריאותו.

תוכלו לחגוג את יום הולדת 73 בטיול לחו"ל לאחד היעדים הנחשקים שטרם הייתם כמו תאילנד או סין, או אפילו לחגוג במסיבת קריוקי עם המשפחה הקרובה וחברים. וכמובן שתוכלו בהפלגה לאחד היעדים הפופולאריים והרומנטיים.

את יום הולדת 73 כדאי לחגוג בצורה ייחודית ושונה בין אם זה במסיבה בבית או עם ארוחת שף ביחד עם שאר בני המשפחה, כאשר השף מבשל לכם במטבח ועוד. כמובן שהדרך המתאימה היא בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת