Search
Close this search box.

מתנות מיוחדות להביא לגיל 50

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת מהווה תמיד הזדמנות לחגיגה וגיל 50 מסמל שלב חשוב בחיים, זוהי נקודת ציון ואבן דרך משמעותית שמזמנת הזדמנות לחגוג ולהביע הערכה ולחגוג את המסע המופלא של החיים.
אם הוזמנתם ליום הולדת יזום או למסיבת הפתעה של מישהו או מישהו שמלאו להם חמישים, אתם בוודאי תרים אחר מתנה ליום הולדת זה. זו לא רק מחווה סמלית, אלא הזדמנות להעניק משהו שיהפוך את החגיגה למיוחדת ובלתי נשכחת.
האפשרויות רבות מחוויות דרך פריטים סנטימנטליים. אספנו עבורכם מספר הצעות למתנות מושקעות ויפות ליום הולדת 50 שתשמחו להעניק לאדם שאתם אוהבים לפי אופי האירוע, סגנון חייו או התקציב הנתון ואפשר גם לבצע מיקס אנד מאץ'.

סוד התכשיטים
תכשיטים תמיד מהווים מתנה נפלאה על זמנית וקלאסית ואפשר ליהנות מהיצע מסחרר של תכשיטים בכל הסגנונות האפשריים משרשראות הנושאות תליון בעל שם של חוגג ומקבל המתנה דרך סטים של עגילים, שרשראות וצמידים ועד טבעות מקסימות. חשבו על תכשיט שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר מחומרי גלם משובחים כמו זהב או כסף סטרלינג ואולי אפילו על עבודת צורפות אישית.

לטפח באהבה ולהעניק לבריאות
אפשר להעניק מארז טיפוח מענג ומפנק עם 50 מוצרים קטנים, כל אחד בסגנון או מסוג שונה מבשמים דרך קרמים לידיים ועד לגוף, פילינג, מוצרי אמבט או לחילופין לפרגן בשובר מתנה לעיסוי או יום כיף בספא להירגעות טוטאלית עם אנרגיות לפחות לעוד חמישים שנה. ניתן גם לשלב מוצרי בריאות כמו מכשירי או אביזרי ספורט וכושר או שמנים ארומאטיים, שעון כושר חכם ועוד.

50 רגעים של אושר
מה דעתכם להכין בהתאמה אישית אלבום תמונות מעוצב הכולל 50 תמונות מחיי בעל/ת השמחה שיזכירו להם את חמישים הרגעים המאושרים בחייהם או מתוך ההכרות שלכם? מינקות ועד היום או לאורך כל המסע המשותף והדרך הארוכה שעברתם יחד כולל כיתובים מדליקים. נוסטלגיה במיטבה. 

העתיד כבר כאן
אם אתם מחפשים דווקא את החדשנות והפנים קדימה, מוזמנים לשדרג את החגיגה בגאדג'טים מדליקים או במוצרי טכנולוגיה משוכללים, מתקדמים וחדשניים לפי הסגנון המועדף על החוגגים.
אחת המתנות הפופולריות היא שעון חכם איכותי שמשלב תכונות ספורטיביות, בריאותיות וחיבור לסמארטפון. עוד רעיון: רובוט ביתי שיכול לסייע במטלות יומיומיות. כמו כן, אוזניות אלחוטיות איכותיות או מערכת קולנוע ביתי מתקדמת, טאבלט איכותי ועוד.  

להפריח את הקסם
עציצים מתנה מייצגים צמיחה, התחדשות, שגשוג וברכה. זוהי מתנה דקורטיבית ואסתטית ובנוסף – היא מעניקה את האפשרות להצמיח ולטפח. היופי הוא שצמחיית הבית מציעה מגוון עשיר של סגנונות וגוונים מעציצים קלאסיים ועד מודרניים במעמדים מסוגננים.
בבואכם לבחור עציץ מתנה, חשוב להתחשב בפרמטרים שונים כגון רמת התחזוקה הנדרשת. ישנם עציצים שדורשים טיפול מינימלי בעוד אחרים מצריכים יותר תשומת לב וטיפוח. כמו כן, יש להביא בחשבון את תנאי התאורה בסביבה שאליה מיועד העציץ, ולבחור צמחים המתאימים לכך או מראש להעדיף כאלה שיכולים לפרוח גם בתאורה מוגבלת. ניתן למצוא גם עציצים לתלייה. 

חווית יום הולדת 50 בלתי נשכחת
ואם אתם משתוקקים להעניק חוויה ולא מוצר מוחשי, חשבו איך תוכלו לתבל את החיים בהפתעות וריגושים כמו למשל, שובר לסדנה מעניינת, הרצאה מרתקת, אולי סיור חלומי או אפילו טיול הרפתקני, פעילות אקסטרימית, סדנת בישול, טעימות יינות בוטיק, הרפתקאות בג'יפים או לימודי גלישה ואפשר כמובן גם הזמנה לצימר או מלון בוטיק מפנקים או כרטיסים להופעה של אומנים אהובים או הצגת תיאטרון מומלצת, מנוי למגזין מומלץ ועוד. 

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת