חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביום הולדת צריך להפתיע בענק, וגם להעסיק את הילדים

הפעלות ליום הולדת

כל הורה מכיר את הרגע שבו מתקרב יום ההולדת של הילד, ועליו לארגן את האירוע. יש סוגים רבים של הפעלות יום הולדת, שיהפכו את המסיבה לחוויה בלתי נשכחת הן לילד והן לחבריו. יש הורים שמעדיפים לארגן בעצמם הפעלות ליומולדת, ויש כאלה שמעדיפים לבחור מפעיל ליום הולדת.

יום הולדת מוצלח מתחיל בבחירה שלכם!

ראשית, יש להחליט האם אנחנו מעוניינים לארגן הפעלות יום הולדת בעצמנו או להזמין מפעיל ליומולדת.

 

  1. ארגון יום ההולדת בעצמנו – במקרה שהחלטנו לארגן הפעלות יום הולדת בעצמנו, כדאי לחפש רעיונות למסיבת יום הולדת באינטרנט. אתרים רבים מציעים רעיונות למסיבת יומולדת ועלינו לחפש בהתאם לגיל המשתתפים במסיבה ולמיקומה. אפשר למצוא הפעלות יומולדת בנושא מסוים (למשל – יומולדת קוסמים, יומולדת פיות, יומולדת ספיידרמן ועוד ועוד) ואפשר לבחור בהפעלות ליום הולדת שנראה לנו שישתלבו היטב זו בזו ושיהיה לנו קל לארגן אותן.
  2. הזמנת מפעיל ליום ההולדת – גם פה, עומדות בפנינו אפשרויות רבות: הזמנת מפעיל או מפעילה ליום הולדת, הזמנת קוסם ליומולדת ועוד. לפני שבוחרים במפעיל ליומולדת, כדאי מאד לקבל המלצות מחברים, ואפילו לצפות ביום הולדת הפעלה שהוא מעביר. רצוי גם להתחשב, כמובן, בגיל הילדים – כך למשל קוסם ליום הולדת לא יתאים לגילאים צעירים מאד וגם לגילאים של בני הנוער.

רשימת מפעילים לימי הולדת

הפעלות לימי הולדת – כמה דברים שכדאי מאד לקחת בחשבון

מהם גילאי הילדים?

האם מדובר במסיבת כיתה, שבה הגילאים אחידים, או במסיבה משפחתית, שבה ישתתפו ילדים בגילאים שונים. כמובן שיש להתחשב בכך לפני שחושבים על הפעלות יום הולדת.

איפה תתקיים החגיגה?

יש הפעלות יום הולדת שמתאימות רק לחצר, ולעומתן הפעלות יום הולדת שיתאימו יותר לבית סגור.

מי יגיע? כמה מוזמנים?

יש הפעלות יום הולדת שמתאימות רק למסיבה אינטימית, ולעומתן כאלה שיתאימו יותר לקבוצה גדולה של משתתפים.

מה התקציב?

פקטור חשוב מאד. אפשר לארגן מסיבת יום הולדת מקסימה ומקורית גם בתקציב נמוך, יחסית, אך כמובן שזה ישפיע על הפעלות יום ההולדת. כמו כן, אפשר למצוא מפעילי ימי הולדת בטווח גדול, יחסית, של מחירים.

באיזו עונה? מה מזג האוויר?

אם מדובר על יום הולדת שמתקיים בתקופת החורף, יש להתחשב בכך לפני שבוחרים הפעלות יום הולדת. גם יום הולדת שמתקיים באמצע בקיץ לא כדאי לערוך תחת כיפת השמיים.

לסיכום, ארגון מסיבת יום הולדת יכול להיות אתגר מהנה, ובחירת הפעלות יום הולדת יחד עם הילד יכול להעלות את ההנאה מהאירוע. כמו בכל תחום, כדאי לעשות החלטות שבאות לאחר מחשבה ותכנון, כך שכל הגורמים המעורבים ייהנו מהמסיבה.
יום הולדת 5 החושים
מתנת חמשת החושים ליום הולדת

מתנת חמשת החושים ליום הולדת – מאיפה להתחיל? רעיונות והמלצות! מתנת חמשת החושים, מתנה מקורית וזוגית לגברים ונשים.המתנה מתאימה ליום הולדת, יום נישואין, יום אהבה

קרא עוד »
דילוג לתוכן