חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת בבית בפארק או במועדון – מה עדיף?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת בבית? יום הולדת בפארק או יום הולדת במועדון? זה הזמן להחליט איפה לחגוג יום הולדת! איך לארגן מסיבת יום הולדת בבית, בפארק, במועדון או אולם אירועים!

נתחיל בגילוי נאות – אני מהמוזרות האלה שממשיכות לציין בגאווה את יום ההולדת שלהן גם אחרי גיל 25.

אני לא מוצאת סיבה להתעלם מהמאורע המדהים הזה שנקרא הגעתי לעולם – להיפך!! העולם צריך להודות לי! ואיך הוא יעשה את זה אם אני לא אעשה מסיבה? אז עושים, ברור שעושים. השאלה היא רק איך.

רעיונות ליום הולדת

אז מה עושים? או, אני שמחה ששאלתם. האמת היא שיש המון דרכים לחגוג, רק צריך לבחור. למשל, פיקניק! פיקניק זה אחלה רעיון ליום הולדת.
שולחים הודעה לכל החברים (בפייסבוק, כאילו דה…), ומזמינים את כ-ו-ל-ם להגיע בשבת לפארק הקרוב לביתכם. כמובן שכל אחד צריך להביא משהו. בכל זאת, פיקניק, אתם יודעים… שתייה, לחמים, ממרחים, פשטידות, קינוחים, אלכוהול, מה שבא לכם. ותמיד לייתר ביטחון כדאי שאתם, בעלי השמחה, תביאו קצת מכל דבר. שיהיה.
ברור שלא נשכח מחצלות, ושולחן מתקפל. קרח זה תמיד חשוב, ללא ספק, ולא לשכוח גם שקיות אשפה. אנחנו אוהבים להשאיר אחרינו מקום נקי. בהנחה שהחבר'ה שלכם מגניבים ובעניין, כל השאר כבר יקרה מעצמו, ותהיה לכם אחלה יומולדת בפארק.

יום הולדת בבית שלכם

אם נולדתם אחרי חודש מאי… מיוני ואילך, השמש שלנו עלולה להיות לא סימפטית במיוחד. שלא לדבר על הלחות.
התוצאה עלולה להיות לא כל-כך נעימה, מה שיגרום לחלקנו להעדיף דווקא יומולדת בבית. האמת?
אחלה רעיון. מזמינים את כולם אליכם, דואגים למוסיקה, שתייה וחטיפים בשביל הכיף, ונהנים מהמזגן המשובח ומישיבה על ספות וכסאות כמו בני אדם. מה רע?
נכון, זה אומר שיהיה רעש לשכנים. זה גם אומר שעלולה להיות הגבלה של מקום. יש גם סיכוי גבוה שתמצאו את עצמכם מנקים אחרי כולם עד השעות הקטנות, ובהנחה שאתם אלו שדאגו לכל הכיבוד, גם חשבון הבנק שלכם עלול להרגיש בחוסר. אבל היי, זה יום ההולדת שלכם!! לא שווה את זה? ברור שכן!
אם כי זה תלוי. יש כאלה שלא מתאים להם עכשיו ההוצאות האלה. או שלא ממש ישמחו לרוץ למחרת לחנות כדי לקנות סט חדש של כוסות אחרי ששברו להם אתמול ארבע. וכנראה שגם לא ממש ירצו להתעורר בבוקר ולגלות את אחד החבר'ה מרוח על הספה אחרי כמות אלכוהול שעברה את המותר…. אבל אל דאגה!

תמיד יש אופציה שלישית!

אם החלטתם שאתם רוצים לחגוג כמו שצריך, אז למה לא לזכור שזה היום הגדול שלכם, ולתת למישהו אחר לדאוג למוסיקה, לשתייה ולמקום, בזמן שאתם פשוט נהנים עם החברים?
מזמינים את כולם לדאנס-בר משובח, מוג'ו בר לדוגמא או סאבלט בקיץ, יאיא או אוקטופוס בחורף ועוד כאלו ואחרים, סוגרים עם בעלי המקום את היום והשעה, ויאללה, בלגאן!
תחשבו על זה – קודם כל ירדה מכם מטלת הארגון, כבר טוב. דבר שני, אפשר להזמין את כל מי שבא לכם, כולל אנשים שלא ראיתם מ-ל-א זמן.
הרי גם ככה כולם רוקדים, כך שאף אחד לא חופר לכם בראש יותר מדי. ודבר שלישי, והכי חשוב – שתייה חינם! כי בינינו, לפחות שישה חברים (אם לא יותר) יצעקו לכם בשלב כלשהו של הערב "מה להביא לך לשתות? עליי!". לא תיקחו?

ויותר מזה – הקיץ הישראלי מביא איתו המון מקומות פתוחים תחת כיפת השמיים, שלוותה אמרתי? עם תאורת הכוכבים מעלינו, האוויר שנותן מרחב נשימה, ומלא מקום.
אם זה קרוב לים אז בכלל הרווחתם, קיבלתם גם בריזה וריח של אוקיינוס באותו מחיר. שווה? בהחלט.

אז, איך אומרים? יום הולדת שמח!!

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת