חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום הולדת סימני דרך

יום הולדת סימני דרך

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יומולדת משחק סימני דרך "המירוץ למיליון"? משחק אתגרי והרפתקני לילדים במסיבת יום ההולדת!

את מסיבת יום ההולדת סימני דרך התחלתי כבר בשלב ההזמנות ליום ההולדת.

המירוץ ליום הולדת מעניינת ואתגרית – יום הולדת בקונספט של סימני דרך "המירוץ למיליון"

יצרתי בהזמנות משחק "חפש את המילים": כל ילד קיבל תפזורת של אותיות וההנחיה הייתה שעליו לחפש 5 מילים ולהרכיב מהן משפט. המילים היו: בואו למסיבת הפיג'מות של ______ (שמה של הבת שלי). על מעטפה נפרדת כתבתי: לפתוח רק אחרי שמצאתם את 5 המילים. בתוך המעטפה הכנסתי פתק עם היום והשעה והוספתי שעל כל ילד להביא שק שינה, כרית, פיג'מה וכל דבר אחר הנחוץ לו לשינה מחוץ לבית.

לפעילות – הילדים חולקו לשתי קבוצות. לכל קבוצה הוצמד מבוגר מלווה. כל קבוצה קיבלה את הרמז שלה בבית ומשם יצאה לרחבי העיר בה אנו גרים. כל קבוצה קיבלה תיק ובו מעט כסף, מפה של העיר, 5 שקיות הפתעה מלאות ממתקים, מפתחות למנעולים, 5 פחיות שתייה, טלפון נייד (רק במידה ולאף אחד לא היה טלפון), שקית בשביל הציוד שעליהם לאסוף, מצלמה חד פעמית וכרטיס "מעבר חופשי" אחד – במידה ולא מצאו את אחת התחנות, כרטיס זה מאפשר להם לקבל עזרה.

הרמז הראשון שקיבלו – אם הייתן ביום הולדתה הקודם של הבת שלי וודאי תזכרו היכן התקיים משחק המחבואים. רמז זה לקח אותם לפארק ליד בית הספר. כל רמז הוביל אותם לקופסה נעולה במנעול. (למקרה של בעיות, נתתי סט נוסף של כל הרמזים להורה המלווה את הקבוצה).

הרמז השני (שמצאו בתוך הקופסא בפארק) – עליהם ליצור פירמידה אנושית ולצלם אותה. ואז קיבלו מההורה את הקופסא עם הרמז הבא שהוביל אותם חזרה הביתה.

בגינת הבית חיכתה להם הקופסא הבאה. הכנו לוח עץ גדול עליו כתבנו "רוצו למטבח" בספריי צבע וכיסינו את הכתוב בעזרת קצף גילוח. וברמז נאמר – בעזרת צינור הגינה שטפו את לוח העץ וגלו מה כתוב עליו.

במטבח נתתי להם את הרמז הרביעי שהוביל אותם לבית הספר. שם היו צריכים ליצור מילה עם הגוף שלהם (כל ילד היה אות) ולצלם. ובתוך גיגית מלאה בפתקים היה עליהם לחפש את הרמז הבא, שעליו הייתה כתובה כתובת אליה היו אמורים להגיע ולחפש זר פרחים – אותו רכשתי מבעוד מועד.

הכתובת הייתה של חנות פרחים בה הילדים קיבלו את זר הפרחים ורמז נוסף. הרמז שלח אותם לקניון הקרוב לרכוש את המוצרים הבאים: עפרון, סיכה לשיער, שוקולד, עגילים ומשהו צהוב. ברגע שהראו למבוגר המלווה את הקניות קיבלו את הרמז הבא. הרמז שלח אותם לבריכה השכונתית שם בן דוד שלי היה אמור לתת להם את הרמז הבא בתמורה להקפת הבריכה בריצה פעמיים. ברמז שהם קיבלו היה כתוב : "אני מקווה ששמרתם את כל הרמזים שלכם – על כל רמז הופיעו אותיות בפינה הימנית. רשמו את האותיות וגלו את המקום האחרון אליו תלכו לאכול ארוחת ערב. הקבוצה שתגיע לשם ראשונה תזכה במקום הראשון".

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן