חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לעיתים המתנה הכי גדולה ליום הולדת היא פשוט להתגרש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

גירושין ביום ההולדת שלך הם תופעה שכיחה מאוד, וזה לא רק בגלל שיעור הגירושים הגבוה. זה גם נובע מהעובדה שהיום הזה הוא בדרך כלל תזכורת לאדם שפעם היית איתו.

גירושין ביום ההולדת שלך עלולים לגרום לסערה רגשית רבה. עם זאת, יש אנשים שמצאו אושר לאחר גירושיהם ביום הולדתם.

תופעת הגירושים ביום הולדת היא תופעה שכיחה בישראל, איטליה, אנגליה וארצות הברית.

למה דווקא להתגרש ביום הולדת?

מאמינים כי תופעת הגירושים בימי הולדת הופכת נפוצה יותר בגלל המספר ההולך וגדל של גירושים המתרחשים בעולם.

גירושים ביום הולדת הופכים להיות אירוע נפוץ יותר ויותר בישראל.

גירושין ביום ההולדת שלך יכולים להיות יום קשה לעבור, במיוחד אם זה במקרה תאריך ציון דרך כמו החתונה שלך או ימי הולדת של הילדים. עם זאת, ישנם כמה היבטים חיוביים שיוצאים מסוג זה של גירושין. היבט חיובי אחד הוא שכנראה יהיה לך כסף נוסף לעצמך לאחר שתפרד מבן הזוג שלך.

גירושין ביום ההולדת שלך יכולים להיות גם הזדמנות להתקרב עם חברים ובני משפחה שלא היו בסביבה כשהתחתנת לראשונה או ילדת ילדים.

גירושין הוא אירוע שמביא הרבה מתח, עצב ואכזבה. לא קל לאף אחד לעבור את התהליך. אבל יש כמה אנשים שעוברים את זה ביום ההולדת שלהם.

אומרים שגירושים ביום ההולדת שלך יכולים להיות סימן רע ועשויים להביא מזל רע בעתיד. עם זאת, אם אתם מנסים להיפטר מבן הזוג לשעבר, אולי כדאי להתגרש ביום ההולדת.

גירושין אף פעם לא קל, אבל זה קשה במיוחד ביום ההולדת שלך. זה בגלל שאתה נזכר באדם שהיית איתו ובחיים שהיו לך יחד. היום יכול להיות כואב מאוד אם בן הזוג לשעבר שלך מחליט לערוך לעצמם מסיבת גירושין.

גירושין ביום ההולדת שלך הם נסיעה רגשית ברכבת הרים שיכולה להשאיר אותך מדוכא, בדידות ואפילו אובדנית. אם זה נשמע כמו משהו שקרה לך או למישהו קרוב אליך, אנא פנה לעזרה.

יום ההולדת שלך הוא יום של חגיגה עבור רוב האנשים. עם זאת, עבור כמה חסרי מזל, זה היום שבו הם מתגרשים.

גירושין ביום ההולדת שלך יכולים להיות חוויה רגשית וטראומטית. תהליך הגירושין יכול להיות ארוך, מייגע ויקר. ישנן דרכים רבות להקל על עצמך ועל בן/בת הזוג על ידי נקיטת צעדים מראש כמו פרידה ביום ההולדת שלך או תכנון גירושין לפני הגעתך לגיל 45.

מדוע מומלץ להתגרש ביום הולדת ולצאת לדרך חדשה?

גירושין ביום הולדת הם דבר מיוחד במינו. אפשר לראות בזה הזדמנות לצאת לדרך חדשה. גירושין ביום ההולדת שלך הם כמו לצאת להפלגה חדשה, זו הזדמנות לחוות הרפתקה ולמצוא אושר תוך כדי. לא תמיד קל להתגרש ביום הולדת, אבל זה שווה את זה בסופו של דבר.

אם אדם מחפש להתגרש ביום ההולדת שלו, הוא מסתכן הרבה. אולי אין להם את המזל הטוב ביותר במערכת היחסים וזה עלול להוביל לעתיד אומלל. עם זאת, אם הם ייקחו את הסיכון ויתגרשו ביום ההולדת שלהם, הם גם יוכלו להתחיל מחדש בדרך חדשה שפחות סביר שיוביל אותם חזרה למערכת יחסים לא מאושרת.

להתגרש ביום ההולדת שלך לא מומלץ לכולם. מומלץ לשוחח על כך עם בן הזוג לפני שתמשיך בכל החלטה. הרעיון של גירושין ביום הולדת אינו חדש. זה קיים כבר הרבה זמן ועדיין נותרה האפשרות הפופולרית ביותר עבור אנשים מסוימים.

גירושים ביום הולדת נחשבים לעתים קרובות כאופציה טובה יותר מאשר גירושין בכל יום אחר, כי זה יכול לתת לך את ההזדמנות להתחיל מחדש. זה גם יכול לספק לך פרספקטיבה רעננה ולאפשר לך לחשוב על דברים בצורה אחרת.

אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל את החיים החדשים שלך!

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת

דילוג לתוכן