חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסיבת יום הולדת בנושא "חיות יער"

יום הולדת בסגנון חיות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לגעת ולהרגיש חיות: זה הזמן לעשות ימי הולדת עם החברים של בני האדם - יום הולדת בקונספט חיות יער!

ילדים אוהבים חיות, זה ידוע. חיות מאתרות את בגדי התינוקות, כלים, מתקני המשחקיות וכל דבר הקשור בילדים, בכל העולם. לכן, מסיבת יום הולדת בסגנון חיות היער – זהו בהחלט רעיון נהדר עבור כל הילד.

מסיבת יום הולדת בנושא "חיות יער"

עיצוב הזמנות

את ההזמנות ניתן לעצב עם חיות שונות. למשל, דובי לבנים וארנבת לבנות. ניתן למצוא באינטרנט דמויות אינסוף, עם פפיונים וקישוטים שונים. בהזמנה כדאי לציין שהאורחים ילבשו למסיבה בגדים עם עיטורי חיות שהם אוהבים.

עיצוב החדר

את החדר אפשר לעצב בצורת יער – לצייר שמיים ושמש על דפי בריסטול ולתלות על הקירות; לשים בכמה מקומות דמויות קרטון של חיות היער, לקנות בלונים בצורות חיות ולתלות אותם על התקרה. ניתן גם למצוא שלט "מזל טוב" עם דמויות של חיות.

בכניסה לחדר אפשר לחלק לאורחים מסיכות פשוטות של חיות, אותן ניתן לקנות בחנות או להכין לבד בעזרת נייר קרטון וחוט נמתח (להיזהר כששמים לקטנים על הפנים J).

במסיבה אפשר לערוך פעילות יצירה – הכנת תחפושות בצורת חיות, עבודות מפלסטלינה וציורים בנושא חיות.

אפשר לשיר שירים על חיות וגם לשחק במשחקים כגון "מי אני ומה שמי". הילדים יכולים להיזכר איזה קולות עושות חיות. אפשר להשמיע להם קולות שנפוצים פחות (אפשר למצוא באינטרנט) ולערוך תחרות – מי יענה ראשון. אפשר לרקוד ריקודי חיות, וכמובן איך אפשר בלי השיר "אצא לי השוקה".

פינת ליטוף

אתם יכולים לעשות את היום הולדת בפינת חי או פינת ליטוף הקרובה לביתכם..או להזמין ספקים ונותני שירות שיוכלו להביא אליכם חיות. למשל סוס פוני, שפנים, ארנבות, שרקנים, ציפורים, תוכים וכו'.

כיבוד

כיבוד על צלחות, מפות ומפיות עם עיטורי חיות אפשר להגיש מנות המעוצבים כאוכל שהחיות אוהבות: עוגיות בצורת גזר, עוגות מעוצבות כראשי כרוב, בננות ופירות נוספים. אפשר לערוך מחקר קטן ולברר מה אוכלות חיות שונות, להכין עוגות ומנות שמזכירות את האוכל הזה, ואז לשאול את הילדים איזו חיה אוכלת מנה זו או אחרת.

עוגת יום ההולדת

את עוגת יום ההולדת ניתן לעצב כקרחת היער, עם דמויות של חיות, העשויות מבצק סוכר או אפילו מפירות!

הפתעות

רעיונות להפתעות בסוף המסיבה: בלונים בצורת חיות, מחקים, מדבקות, מסיכות ועוד.

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת