חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנות עם תמונה- איך עושים את זה נכון?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים לגבי בחירת מתנה לאדם קרוב או אהוב, מתנה שמטרתה היא להביע תודה או הערכה לאדם כלשהו או מתנה שאתם מעוניינים להעניק בשל כל סיבה אחרת, חשוב שתדעו שאחת המתנות המקוריות ביותר היא ללא ספק מתנה עם תמונה אישית. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מוצרים שניתן להפוך אותם בקלות למתנות מרגשות וייחודיות באמצעות הדפסת תמונת אישית עליהם. אז איך עושים את זה? קודם כל בוחרים במוצר שאתם יודעים שהאדם שמקבל אותם ישמח לקבל אותו ולאחר מכן מחפשים את המקום הטוב ביותר להדפסת תמונה על המוצר וכמובן, בוחרים את התמונה הנכונה.

מתנות עם תמונה – למה זה כדאי?

אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם לרכוש דווקא מתנה עם תמונה, הרי שמדובר על מתנה ייחודית. אין ספק כי ניתן לרכוש כיום מתנות סטנדרטיות כגון: פרחים, מארז מתוקים, תכשיט ועוד, אך אם אתם מחפשים מתנה עם ערך ומשמעות, מתנה אישית וייחודית, אין ספק שבחירת מוצר כלשהו שעליו מודפסת תמונה אישית לאדם שעתיד לקבל אותו, מהווה את הדבר הטוב ביותר. מתנות מודפסות יכולות להוות דבר נפלא עבור אדם שחוגג אירוע מיוחד כלשהו כגון: יום הולדת, קידום בעבודה או כל דבר אחר, הן דבר נפלא להעניק כמתנה לגננת או מורה אשר מעוניינים להביע כלפיהן הערכה או תודה, הן דבר נפלא עבור הבן את הבת שלכם שחוגגים יום הולדת, לבת הזוג ועוד.  

מתנות מודפסות עם תמונה יכולות להוות מזכרת למשך שנים רבות. כאשר בוחרים להעניק מתנה מעין זאת למעשה יוצרים ומתעדים זיכרון טוב או מרגש.

כיצד תבחרו בפריט הנכון להדפסת תמונה?

אם החלטתם ללכת על מתנה אשר מודפסת עליה תמונה, עליכם לבחור את הפריט הנכון. ניתן להדפיס תמונה על לוח עץ שכל אדם שמקבל אותו יוכל להציבו בסלון ביתו, בחדרו הפרטי או בכל מקום אחר, ניתן להדפיס תמונה מיוחדת על חולצה ולהציע לאדם שמקבל אותה מזכרת בלתי נשכחת, אם מדובר על אדם שאוהב את תחום הקולינריה ומצוי לא מעט במטבח, ניתן להדפיס תמונה מיוחדת על סינר איכותי למטבח, אפשר להדפיס תמונה על כוס לשתייה חמה ועל מגוון פריטים נוספים. המטרה שלכם תהיה למצוא את הפריט המושלם עבור האדם שמקבל אותו ובד בבד, לבחור תמונה מיוחדת ומרגשת שלו איתכם, של כל המשפחה או כל תמונה אחרת שתהיה מושלמת על הפריט. כמו כן, עליכם לבחור במקום הטוב ביותר להדפסת התמונה על הפריט על מנת שהיא תודפס בצורה איכותית ולא תדהה או תוסר לגמרי מהפריט בשל שימוש ממושך בו.

שילוב של מסר אישי במתנה המודפסת

על אף שהדפסת תמונה על פריטים שונים מהווה את המתנה הטובה ביותר, חשוב מאוד שלא להסתפק רק בתמונה מודפסת אלא להוסיף מסר אישי כלשהו או ברכה מיוחדת אשר תזכיר לאדם שמקבל את המתנה בכל פעם מחדש את האדם שהעניק לו את המתנה. כדאי מאוד לכתוב ברכה קצרה, משפט מיוחד ומרגש או כל דבר אחר. השילוב בין הפריט הנכון, התמונה הנכונה והמסר הנכון יהפכו את המתנה שלכם לאישית יותר ומרגשת יותר.

לחזור למשהו ספציפי?

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת