חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 רעיונות לחגיגת ימי הולדת בלי לצאת מהבית

יום הולדת בלי לצאת מהבית קורונה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחפשים רעיונות כיצד לחגוג יום הולדת בבית בלי לצאת מהבית? יש קורונה (הסגר / בידוד) ואתם רוצים עדיין לחגוג יום הולדת בצורה מקורית? לפניכם 5 הצעות לחגיגת יום הולדת בבית

השאלה הנפוצה ביותר בקרב הורים בתקופת הקורונה: "איך לחגוג יום ההולדת בבית?". יום הולדת ביתי, מה שהיה בביקוש גבוה גם לפני הקורונה הפך למבוקש כמעט בכל בית בישראל, אם אתם רוצים לערוך יום הולדת בבית ומחפשים עצות ורעיונות לפעילויות יום הולדת בבית, כדי לקרוא את המאמר הקצר עם הצעות לחגיגת יום הולדת בבית. למרות שזה לא סוד שיום הולדת בבית יצריך מכם ארגון וסידור של הבית והפעילויות, אך היתרונות בחגיגת יום הולדת בבית עולים על החסכונות גם בתקופה בטוחה מבחינה בריאותית.

מעלים את כל החברים בשיחת זום

הרעיון הזה נולד כתוצאה ממגפת הקורונה בה רובנו היינו בהסגר ביתי ללא מפגש עם המשפחה והחברים.
שיחת זום הגיעה מעולם העסקים, כזו המאפשרת למבוגרים לנהל פגישות וישיבות ללא צורך להגיע למקום אחד.
הרעיון פשוט, קובעים עם ההורים שעה ומכינים לינק לשיחה בזום, החברים עולים כדי לשוחח אחד עם השני מרחוק בקבוצה גדולה, לברך את הילד או הילדה שלכם לכבוד יום ההולדת וליהנות מהרגשה קבוצתית ובטוחה בריאותית.
בהזמנת הילדים לשיחת זום חשוב להקפיד על מנהל שיחה, לוודא שההורים נמצאים לצד הילדים ולאבטח את חדר הזום בסיסמא.

חדר בריחה בבית

הרעיון לביצוע חדר בריכה בבית כדי להגיע למתנה הסופית או לפתרון החידה יכול להיות מקורי ומהנה, ככל שהבית גדול יותר כך חדר הבריחה יכול להיות מורכב וארוך יותר.
כדי לבנות חדר בריחה תוכלו לסדר את ילדי הבית (והמספר המצומצם של החברים אם התקופה מאפשרת) בתוך חדר ולהסביר להם את כללי המשחק, ניתן לקשר בין החדרים עם בד שחור וליצור מעבר בין דלת לדלת כאשר אתם עומדים מחוץ לדלת וממתינים לפיצוח התשובה. אם יש לכם גם מנעולים ומפתחות אפשר לשלב במשחק כדי לפתוח דלת ולעבור לאיזור או מימד אחר.
רעיונות לחדרי בריחה לילדים נמצאים ברשת, אך אתם מספיק מוכשרים כדי להמציא משחק חידות משלכם הכולל אביזרים ותפאורה בהתאם.

פשוט וקל: ערב סרט בבית

רעיון פשוט וקל שהילדים שלכם יעריכו הוא ערב סרט לכבוד יום ההולדת, כאשר משפחות רבות רגילות לערב סרט משפחתי באופן קבוע – אתם בוודאות תוכלו לארגן ערב סרט בבית לכבוד היום הולדת (ואולי יותר מסרט אחד).
במידה וניתן להזמין מספר חברים מבחינת הנחיות משרד הבריאות, מומלץ לאפשר לילד/ה להזמין 5 חברים הכי טובים, להכין פופקורן (חפשו כוסות פופקורן ברכישה אונליין), לבדוק לגבי ממתקים נוספים ומנה עיקרית שתוגש לילדים.
את בחירת הסרט תוכלו לאפשר מבין מבחר של סרטים ואת הסרט עצמו תוכלו להקרין על מסך הטלוויזיה הגדול בסלון, באמצעים שונים לבחירתכם.

תכנית אוכל בבית

אם הילדים שלכם אוהבים לבשל או לאפות, יום הולדת בבית הוא היום הנכון לפעילות בישול עם הפעלה טעימה.
הכנת כל סוג של אוכל עם ילד עלולה להיות פעילות מלכלכת ברמות משתנות, אך לכבוד יום ההולדת אפשר לחרוג מכללי הניקיון הביתיים ולשפר את זמן האיכות עם הילד.
פעילות הכנת אוכל בבית בדרך כלל מתרכזת סביב אפיית עוגה, עוגיות, בורקסים ופיצות (דברים שילדים אוהבים ואינם מסוכנים במיוחד כמו פעולות טיגון או בישול).

חוזרים לשורשים

אתם עשויים להיות מופתעים כמה ילדים ייהנו מהמשחקים שכולנו שיחקנו כילדים בימי ההולדת: תחרות נשיפת צמר גפן, נשיפה על קמח, החזקת ביצה על כפית בפה, חבילה עוברת, נר לבקבוק ופעילויות נוספות שנעלמו מימי ההולדת הביתיים עם השנים.
ימי ההולדת של פעם מצריכים מינימום ארגון ומקסימום כיף, הילדים זוכים להכיר את התקופה הישנה ומיני-משחקים ופעילויות ליום הולדת בבית.
כנהוג בימי ההולדת תוכלו לתת לילדים לאכול גם ממאכלים שונים שהיו בימי ההולדת שלנו, לדוגמה: חצי פיתות עם חומוס ומלפפון חמוץ.

סגנונות ימי הולדת נוספים

הכירו את נותני השירות המומלצים

שווה להצטרף לניוזלטר שלנו

טיפים והמלצות, הנחות, הפתעות מיוחדות ומלא רעיונות מקוריים ליום הולדת

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת