חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום הולדת לגיל 62 רעיונות, פעילויות, סדנאות ועוד

יום הולדת 62 הוא יום הולדת מיוחד ושונה. ביום הולדת לגיל 62, חוגגים עם בני המשפחה והחברים ונזכרים בתקופות השונות במהלך החיים. 

אך שחושבים על רעיונות ליום הולדת לגיל 62 או על מתנות ליום הולדת לגיל 62, עולים לא מעט רעיונות ומתנות שקצת שונים מהשגרה שאנו מכירים. 

לכן אם אתם מחפשים פעילות שונה ומקורית ליום הולדת לגיל 62, זה הזמן לצאת מהשגרה ולחשוב בצורה יצירתית.

הרעיונות ליום הולדת לגיל 62 שאתם יכולים ליישם בין אם זה להורה או לאדם קרוב שאתם מכירים מובאים להלן, אז למה אתם מחכים? לכו ליישם אותם.

סדנת גרפולוגיה

סדנא גרפולוגיה ליום הולדת 62, זאת המתנה היותר טובה שכל בן 62 יכול לבקש. בסדנה גרפולוגיה אשר בוחנת את אופי דרך כתב היד, ניתן לגלות לא מעט תכונות על חוגג יום ההולדת אשר עשויים להפתיע גם אותו. 

הסדנה מהנה וכיפית ומתמקדת במגוון תחומים שונים כגון: זוגיות, קריירה ועוד. באמצעות הגרפולוגיה או דרך הציורים השונים תוכלו לחשוף עוד צד באישיותכם וכן אף לשנות את החתימה שלכם כחלק משינוי תדמית חיצונית. כמו כן, תלמדו לקרוא דרך הכתב את אופי האדם ולאתגר את עצמכם.

טיול משפחתי בחו"ל

אם אתם רוצים להעביר בכיף את יום הולדת 62 עם כל המשפחה, תוכלו להזמין כרטיסים ליעד מבוקש בחו"ל שטרם הייתם שם. אם טרם הייתי במזרח הרחוק, זה הזמן להגיע לשם ולבקר ולכבוש עוד יעד. 

באמצעות טיול משפחתי לחו"ל תוכלו לבלות זמן איכות ביחד ואף להתעדכן על כל מה שקורה עם הילדים והנכדים והכי חשוב לחגוג במסעדות ובבתי הקפה באזור.

סדנת סטייליניג ושפת גוף

בסדנת סטיילינג ושפת גוף תוכלו לקבל עצות שונות בתחום הלבוש והתדמית שאתם יוצרים, במיוחד שמדובר על רושם ראשוני שאי אפשר לשנות. תלמדו איזה בגדים מתאימים לכם ואיזה משדרים רצינות. 

בנוסף לכך, תוכלו להבין את שפת הגוף של גברים ונשים, מה אומרת כל תנועה, איזה תנועות לעשות ואיזה לא ועוד דברים רבים.

סדנאות מודעות עצמית

בסדנאות מודעות עצמית תוכלו לבחור את הסדנא שאתם הכי מתחברים אליה. זה יכול להיות מדיטציה, יוגה, דמיון מודרך או אולי פלדנקרייז, אלכסנדר, קלפי פוינט אוף, אינטואיציה רגשית ויו ועוד. 

כל אחת מהסדנאות תלמד אותכם להתחבר לעצמכם ולשבור את תקרת הזכוכית. בנוסף לכך, תוכלו ללמוד משהו על עצמם וכן להביא תובנות חדשות בהתאם חדשות.

סדנת יוגה צחוק

בסדנת יוגה צחוק תוכלו לשחק משחקים קבוצתיים, לצחוק במעגלי צחוק שונים, ליצור אימפרוביציה וכן להשתתף במשחקים והפעלות שונים, אשר יגרמו למשתתפים אתכם בסנדה לצחוק. בנוסף לכך, תוכלו ללמד טכניקות שונות שיגרמו לכם לצחוק ולשמור על אופטימיות.

שאלות ותשובות בנוגע לרעיונות ליום הולדת לגיל 62

המקום האידיאלי לחגוג יום הולדת 62 קשור לחוגג עצמו. אם מדובר על אדם שאוהב בילויים ואוהב לחגוג בגדול בחוץ, יש למצוא מקום שמתאים לאופי שלו ולחגוג שם. אך אם מדובר על אדם ביתי שאוהב לחגוג בבית, וחגיגות בחוץ פחות מדברים אליו חגיגה בבית עם המשפחה הקרובה והמורחבת היא פתרון נהדר לחגוג את יום הולדת 62.

אם אתם רוצים להגשים לחוגג יום ההולדת את חלומו, כדאי לברר איתו לפני מה חלומו ולהתארגן בטרם יום ההולדת. אם החלום לטוס לתאילנד, כדאי לרכוש כרטיסים לפני הזמן על שיגיעו עד ליום ההולדת שלו, אך אם מדובר על חלום פשוט יותר כמו הופעת סטנדאפ עם סטנדאפיסט אהוב פשוט רוכשים כרטיסים ועדיף לתאריך היום הולדת.

שמדבר על חגיגת יום הולדת רצוי לחגוג עם המשפחה, ואם החברים חשובים מאוד לחוגג אפשר גם להזמין כמה חברים בהתאם להתייעצות עם חוגג יום ההולדת. במידה ומדובר על קרוב משפחה שלא בסכסוך או לא בקשר, רצוי לשאול את חוגג יום ההולדת אם הוא מעוניין להזמין אותו לחגיגה או לא.

אם אתם רוצים להפעיל את האורחים ביום הולדת, כדאי שתאמצו כמה משחקים שונים שישדרגו את האווירה. משחקים כגון: ברכות בפנטומימה, נאום במשך דקה על יתרונות וחסרונות חוגג יום ההולדת, פרה עיוורת בו קושרים את העיניים לחוגג יום ההולדת והוא צריך לזהות מי עומד מולו דרך מישוש וריח וכמובן אמת ושקר, בהם כל אחד מהמשתתפים אומר משפט אחד של אמת ומשפט אחד של שקר ויש לנחש מה משפט האמת ומה השקר

לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? אפשר לשתף!

רוצים לקבל רעיונות ליום הולדת?

השאירו פרטים ונשלח לכם למייל

עוד בנושא

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת