חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

10 רעיונות מקוריים שלא חשבת עליהם ליום הולדת

friends-1941580_640

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

10 רעיונות מקוריים שלא חשבת עליהם ליום הולדת

למה לשבור את הראש כשאתר ימי ההולדת הגדול במדינה עושה עבורכם את כל העבודה? אם אתם עומדים לחגוג יום הולדת עבורכם, עבור בן משפחה או חבר ומעוניינים לחשוב על רעיונות מקוריים ליום הולדת – המאמר הזה בשבילכם. לפני שנאחל מזל טוב, אנחנו כאן כדי לסייע לכם לבחור בקלות רעיון ליום ההולדת.

מתאים לכל גיל: יום הולדת קריוקי

חדר קריוקי פרטי ליום הולדת, רעיון שניתן להתאים למספר רב של אורחים, מזון, שתייה קלה וחריפה, איכות סאונד גבוהה, מגוון רחב של שירים וערב קריוקי מהנה שיוקדש לחוגג/ת יום ההולדת.
הפעילות שהפכה להיט למפגשי מקום עבודה ואירועים רבים אחרים, יכול בהחלט להתאים ליום הולדת וניתן לבחור בערב שירים פתוח או ערב קריוקי בסגנונות: שירים באנגלית בלבד, ערב ים תיכוני, שירים ישנים ועוד.

מגשימים חלום: הקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות פרטי

נמשיך בפעילות מוזיקאלית לימי ההולדת עם הקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות מקצועי.
כבר מספר רב של שנים שאלפי ישראלים מקליטים שירים לאירועים, אחד מהאירועים הנפוצים להקלטת שיר הוא שיר ליום ההולדת, אם בבחירה של אותו אדם שחוגג כמתנה עבור עצמו, מתנה מהמשפחה או החברים להקלטת שיר קאבר כיחיד, שיר זוגי בדואט ואפילו שיר קבוצתי.
הקלטת השיר באולפן היא גם המתנה וגם החוויה ליום ההולדת.

מסעדה בשמיים, ארוחה בשחקים

אם אתם רוצים לצאת למסעדה ביום ההולדת ומעוניינים לבחור ברעיון מקורי והרפתקני למדי, כדי לכם לברר על ארוחה/מסעדת השחקים.
פורמט קולינרי מעניין הכולל אוכל ברמה גבוהה, שירות אישי ושולחן אבירים גדול המעולה על-גבי מנוף ליצירת חוויה שטרם הכרתם.

יום ספא וטיפוח לנשים

אם גברים לא היו מתנגדים ככל הנראה שמרבית הנשים יקפצו על הרעיון של יום ספא וטיפוח, כזה הכולל טיפולי פנים, פדיקור, מניקור ועיסויים במשך שעות ברכילות אין קץ.

לומדים לרקוד: סדנת ריקוד ליום ההולדת

עשרות מורים בארץ ימתינו ללמד קבוצות כיצד לרקוד, אם באופן חד-פעמי או באם קבוע.
לכבוד יום ההולדת, תוכלו ללכת בזוגות לשיעור ריקוד, ללמוד צעדים, לפתח את הזוגיות או לגבש את החברות וליהנות מיום מהנה בעזרת פעילויות נוספות הנלוות לסדנת הריקוד.

לומדים לבשל: סדנת בישול ליום הולדת

סדנת בישול נמצאת בשיא הביקוש במסגרת פעילות קבוצתית של מקומות העבודה, בבחירה נכונה עבור חוגג/ת יום ההולדת, ניתן בקלות להפוך את הפעילות הזו לרעיון מגניב ליום ההולדת עבור משפחה או קבוצת חברים.

חדר בריחה

הפעילות הזו מבוצעת גם בימים שבשגרה ועל ידי הדור הצעיר בעיקר, למה לא להפוך חדר בריחה מושקע לפעילות יום הולדת לכל הגילאים? האם ידעתם שמדינת ישראל מלאה במאות חדרי בריחה הפזורים ברחבי הארץ?
כל מה שצריך לעשות הוא לארגן כמה חברים בכל הגילאים ולהזמין חדר בריחה בסטייל שלכם: מבצע סודי, מבצר עתיק, חדרי בריחה מפחידים, חדרי בריחה בלווי שחקן ועוד.

יום הולדת אקסטרים

חגיגת יום הולדת היא בדיוק הזמן להשתחרר וליהנות מפעילויות אקסטרים שונות בארץ.
את פעילות האקסטרים תוכלו לעשות עם המשפחה או עם החברים, חלק מהפעילויות כוללות מגבלות גיל ומצב בריאותי ויש לבדוק ולתאם את ההגעה מראש.
פעילות אקסטרים ליום ההולדת קיימות בשפע: צניחה חופשית, טרקטורון מעופף, מצנחי רחיפה, טיולי טרקטורונים, טיסה בכדור פורח, טיסה בשמי ישראל עם מטוס קל, לימוד נהיגת מרוצים ועוד.

אקשן ביום ההולדת: פיינטבול או לייזר טאג

לייזר טאג או פייטנבול מתאימים לבני נוער ומבוגרים כאחד, הפעילות שנפוצה בעיקר בקרב אנשים שאוהבים אקשן, תתאים לקבוצת משפחה או חברים לכבוד יום ההולדת.
חשוב להזכיר כי בעוד שלייזר טאג היא פעילות נקייה ולא מכאיבה, פעילות הפיינטבול היא פעילות מלכלכת ועלולה להכאיב עקב התנפצות כדורי הצבע על הגוף.

לבעלי התקציב: טיול סודי בארץ או בחו"ל

האופציה הזו לא לבעלי לב חלש אך כן לבעלי כיס רחב, לאוהבי ההפתעות שבניכם, תוכלו לקחת מספר חברים או להפתיע חבר באמצעות טיול ליעד סודי בארץ ובחו"ל.
אלמנט ההפתעה יוכל להתבצע באמצעות ארגון מלא של כל הטיול עם כל המשתתפים למעט החוגג/ת המרכזי/ת, במידה ומדובר על טיול של כמה ימים ובמיוחד אם מדובר על טיול לחו"ל, תוכלו ליצור קשר עם האחראים במקום העבודה, לשתף אותם בהפתעה ולתאם איתם את הימים בהם החוגג או החוגגת יצטרכו ימי חופש.

סגנונות ימי הולדת נוספים

הכירו את נותני השירות המומלצים

שווה להצטרף לניוזלטר שלנו

טיפים והמלצות, הנחות, הפתעות מיוחדות ומלא רעיונות מקוריים ליום הולדת

Special gift!

כל מה שצריך בכדי לחגוג יום הולדת

רוצה עזרה מקצועית לחגיגה?

אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בחבילת יום הולדת מושלמת